Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 20233 vuotta Läppäri, toinen yritys (tai jos tarkkoja ollaan, niin kolmas jo) Tässä versiossa prosessoriksi tuli i9. KAhdesta muistikortista toinen on tinattu ja toinen on laajennettavissa. Lisäksi on yksi vapaa SSD paikka. Siihen voisi vaikkapa laittaa tuo eräästä toisesta hankkeesta ylimääräiseksi SSD kortin ja kloonata siihen pelkän käyttiksen, jos kortin kanta vain sopii. Ja jäihän tuosta edellisestä hankkeesta yli yksi 16GB muistikorttikin, joskos senkin vaikkapa vaihtaisi tuonne valmiiksi, täytyy tsekata sen speksit kuitenkin vielä. Näytön resoluutio on nyt hieman pienempi, eli 3.2K. VivoBook Pro 16 OLED i9 Intel® Core™ i9-13900H Processor 2.6 GHz (24MB Cache, up to 5.4 GHz, 14 cores, 20 Threads) 8GB + 8GB DDR5 1TB M.2 NVMe™ PCIe® 4.0 SSD 16”, 3.2K (3200 x 2000) OLED, 0,2 ms / 120 Hz, 400 nitis, max 600 nits, 100 % DCI-P3 PANTONE-valid NVIDIA® GeForce RTX™ 4050, 6 Gt GDDR6 1.90 kg dustinhome.fi
Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20233 vuotta Taakkatelineet. Se kokoon viikattava kajakki menee melko pieneen tilaan, mutta Smart Fortwo - ei mitään jakoa. ~35 egeä telineet ja pari hihnaa Biltemasta.
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Apiduran runkolaukun sisälle oikeaan muotoon tehty 3L juomarakko ja 6L satulalaukku. Nykyinen 4.5L on välillä liian pieni ja 17L taas liian iso. Kuutonen lienee sopiva näihin tilanteisiin. Toimitus FedEx Express, päivässä perille. Muokattu: 22. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20233 vuotta Vahva rusketus maamavärkkiin ja käsivarsiin ynnä kinttuihin. Ettei jopa punotusta
Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 20233 vuotta Edit: Väärä topic, harkintaan oli tarkoitus. Aloittaisiko juopottelun. Itseasiassa aloitin jo. Rouva soitti, ettei tartte tulla huomenissa hakemaan (mökille), on ollut jo kolme päivää kuumeessa (töissä) ja yrittää vielä huomisen ja jää sitten kotiin kolmeksi päivää lepäämään! Uittu kun ihminen voi olla tyhmä ja kuvitella olevansa korvaamaton. Jos pytiikilla ei ole suunnitelmaa tällaisen varalle, niin sitten ei ole. Mutta kipee ihminen ei silloin pidä sinne ilmestymän. Ekasta kerrasta varmasti käytännöt muuttuisivat. Muokattu: 21. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20233 vuotta Tilasin Intersportin alesta itselle ja pojalle alushousuja ja t-paitoja.
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20233 vuotta Täyty hommata Vansin slip onit kesän rientoihin.... olihan työn ja tuskan takana löytää tollaset ja joutu ottaa nöyryyttävillä liekkikuvioilla.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Exposure Front Light Clip to fit K edge mounts with security tabs -Diablo, Equinox, Axis - Black x 1 Megahyvää palvelua oli jossain UK pikkuputiikissa. Kysyin että sopiiko tuo K-Edge TT telineeseen eli tempotankomounttiin, niin vastasi viidessä minuutissa että ei ole suunniteltu siihen mutta hän nyt testasi ja toimii ja tuli muutama valokuva todisteeksi. Kyllä tuosta hyvästä ilomielin jo maksaa postikuluja saman mitä itte tuote makso ja sit vielä tullitalvitjamuutvoitelurahat päälle!
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Ebaysta käytetyt Puma speedcat miesten numero 39. Jaha, mahtuu ilman pohjallista eli se koko on miesten 40. Löysin ranskalaisesta nettikaupasta senkokoiset. Näköjään nämä monot on vähintään 100e tai jossain jopa 250usd...nämä posteineen 92e. Tulee siis ajomonoiksi. Ja sitten tänään ruokaa ja juotavaa 120 eurolla. Ostin nimittäin myös hieman parempaa ruokajuomaa. Näillä mennään viikko, vihanneksia ja marjoja joutuu keskiviikkona täydentämään. Äh, ja unohdin ostaa savulohiherkkua!
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Ostin kaffebönoreita Lidlista pari kilogrammaa. Bamixin myllyllä on nopea jauhaa yksi pannullinen, kunhan ei välitä metelistä. Kyllä vastajauhettu on ihan parsa kokemus.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20233 vuotta Tilasin bikepark pyörään nykyisen meluavan sram nx:än (alamäkiröykytykseen liian löysä häkin kytkin) tilalle Shimanon slx takavaihtajan. Ja vaikka pakka on (sramin) 12-lehtinen ja liipaisin niin ikään otin vaihtajan 11 version. Siinä on lyhyempi häkki joka ottaa vähemmän herkästi kiinni kiviin ja heilumisliike pienempi ehkä. Alamäkipyörässä voin hyvin jättää pakan isoimmain 52 hampaisen käyttämättä. Ostin myös mustan kypärän aluslakin jo kotoa löytyvän valkoisen lisäksi.
Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Satulaputki, shimmi sille ja purnukka Elite Ozone lämmittävää linimenttiä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään