Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20233 vuotta Viimeisin ostos on Motonetista pojan virveliin uus siima, 3 uutta virhettä ja itselle kylmä tölkki olutta. Mahtava kauppa tuo Motonet. Olut maistui kun ilta 10 aikaan kasteli pihalla nurmikon korjauskohtia edelleen noin 24 asteen lämpötilassa. Muokattu: 21. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20233 vuotta 10 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Ostakaa te juhannusviinaa, mä siotan kupariin. 24 cm puhdasta kauneutta tinavuorilla. Nyt on hieno!
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20233 vuotta Jos ei äskeisiä muonia lasketa tai koiranmuonia sitä ennen, niin ne saatanan sandaalit (lue lisää sandaaliketjusta)
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20233 vuotta Nukeille kruunuja/tiaroita. Rococo-sarjan nukeilla on koristeelliset asut ja koruja - mutta sitten tuntuu että pääkoriste pitäisi olla. Ei nämä kalliita olleet, mutta kun ostin 5 pääkoristetta. Haluan että tämä kokoelma on täydellinen.
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20233 vuotta 5 hours ago, Densen said: Nyt on hieno! Ei ollut edes kovin kallis. 41 evroa kun oli joku kanpania.
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20233 vuotta Kerrohan sitten miten paistelee! Myös kaikki patinoitumuseen ja puhdistamiseen liityvä kiinnostaa kovasti.
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20233 vuotta Amazoniasta pari Quicksilverin potkurikeskiötä. Jospa toisen myymällä pienellä voitolla sais itselle jäävän hintaa painettua vähän alemmaksi
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20233 vuotta Vaihdeliipaisin, vaihdevaijeria ja kuorta ja jotain minkä jo unohdin. Kaverille samalla kamaa niin postikulutkin puolittuu. Edit. Ainiin, tilasin samalla siis uudet mtb shortsit 94 eurolla. Samat kun aiemmatkin oli mutta uudistunut malli. Ei siksi vaan koska hajotin tyhmyyttäni vanhat. Ravistin voimakkaasti parvekkeen laudoitusta vasten viikonlopun pölyjä ja iskin vyötärön kiristysräikän paskaksi. Huoh. Muokattu: 21. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 20233 vuotta Näihin tilanteisiin sopii wanha sanonta: Kokemus - sitä ei voi rahalla ostaa, mutta aina siitä joutuu maksamaaan...
Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 20233 vuotta Samantyyliseen toimintaa liittyvä kivulias teko on se, kun ravistaa jotain vaatetta jossa on joku kova osa kuten vyö tai vastaava. Se kun napsahtaa sormille ravistaessa niin ai että tekee välillä kipeää. Joskus tota tietoisesti muistaa varoa, joskus unohtuu. Muokattu: 22. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 20233 vuotta Tuli tosta kiristysräikän hajoamisesta mieleen että voiko noihin laittaa esim. vyön tilalle tms? Asiaa tuntematta tuntuu että käyttöikää olisi vielä noissa...
Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 20233 vuotta Hetken pohdin vaihtoehtoja ja ompelemalla napin ja tekemällä napinreiän olis voinut onnistua. Vyö ei auttaisi yksistään. No oli ne shortsit onneksi ainakin 5 vuotta vanhat jo. Taskujen vetoketjujen lisäksi tasku vetskarin päällä olevan kangasläpän nepparitkin olivat kadonneet jo. Eivät toki olleet mitenkään tarpeelliset.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään