Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Viimeisin ostos on Motonetista pojan virveliin uus siima, 3 uutta virhettä ja itselle kylmä tölkki olutta. Mahtava kauppa tuo Motonet. Olut maistui kun ilta 10 aikaan kasteli pihalla nurmikon korjauskohtia edelleen noin 24 asteen lämpötilassa. 

Muokattu: , käyttäjä: Densen

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
10 tuntia sitten, mgcc kirjoitti:

Ostakaa te juhannusviinaa, mä siotan kupariin. 24 cm puhdasta kauneutta tinavuorilla.

DSC_0098.JPG

DSC_0095.JPG

Nyt on hieno!

Kirjoitettu

Jos ei äskeisiä muonia lasketa tai koiranmuonia sitä ennen, niin ne saatanan sandaalit (lue lisää sandaaliketjusta)

Kirjoitettu

Nukeille kruunuja/tiaroita. Rococo-sarjan nukeilla on koristeelliset asut ja koruja - mutta sitten tuntuu että pääkoriste pitäisi olla. Ei nämä kalliita olleet, mutta kun ostin 5 pääkoristetta. Haluan että tämä kokoelma on täydellinen.
 

Kirjoitettu
5 hours ago, Densen said:

Nyt on hieno!

Ei ollut edes kovin kallis. 41 evroa kun oli joku kanpania. 

Kirjoitettu

Amazoniasta pari Quicksilverin potkurikeskiötä. Jospa toisen myymällä pienellä voitolla sais itselle jäävän hintaa painettua vähän alemmaksi

Kirjoitettu

Vaihdeliipaisin, vaihdevaijeria ja kuorta ja jotain minkä jo unohdin. Kaverille samalla kamaa niin postikulutkin puolittuu. 

Edit. Ainiin, tilasin samalla siis uudet mtb shortsit 94 eurolla. Samat kun aiemmatkin oli mutta uudistunut malli. Ei siksi vaan koska hajotin tyhmyyttäni vanhat. Ravistin voimakkaasti parvekkeen laudoitusta vasten viikonlopun pölyjä ja iskin vyötärön kiristysräikän paskaksi. Huoh.

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu

Samantyyliseen toimintaa liittyvä kivulias teko on se, kun ravistaa jotain vaatetta jossa on joku kova osa kuten vyö tai vastaava. Se kun napsahtaa sormille ravistaessa niin ai että tekee välillä kipeää. Joskus tota tietoisesti muistaa varoa, joskus unohtuu. 

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu

Tuli tosta kiristysräikän hajoamisesta mieleen että voiko noihin laittaa esim. vyön tilalle tms? Asiaa tuntematta tuntuu että käyttöikää olisi vielä noissa...

Kirjoitettu

Hetken pohdin vaihtoehtoja ja ompelemalla napin ja tekemällä napinreiän olis voinut onnistua. Vyö ei auttaisi yksistään. No oli ne shortsit onneksi ainakin 5 vuotta vanhat jo. Taskujen vetoketjujen lisäksi tasku vetskarin päällä olevan kangasläpän nepparitkin olivat kadonneet jo. Eivät toki olleet mitenkään tarpeelliset. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.