Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta Painat vaan kynnellä hiukan, niin sitten ponnahtaa ulos pienen matkaa. Tästä eteenpäin etusormi/peukalo kynsillä pihtiote. Kummelin sanoin, Kyllä lähtee!
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20233 vuotta ^ as I said, ei ole niinpaljo kynttä että voisi oikeastaan mitään...( käydään kokeileen)...joo, tylpillä saksenkärjillä tulee. Kiitos.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20233 vuotta Joo mutta siis....lintutieteellisen yhdistyksen jäsenyys, Euroopan linnut- kirja....ja nukke "Herkku" numero 60.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20233 vuotta Ei ole hinnan kiroissa tämä tuote: https://www.netrauta.fi/valurautapannu-laavu-special-edition-3-in-1-combo-kaikille-liesityypeille postikuluineen 26,80
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20233 vuotta Kaksi pannua tuossa vielä, yhdessä kannellinen pata! Pitäisköhän, en tosin tartte, mutku toi hinta...
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20233 vuotta Asus Vivobook Pro 16X OLED Malli - N7600ZE-KV088W Prosessori - Intel® Core i7-12700H Processor 2.3 GHz (24M Cache, up to 4.7 GHz, 6P+8E cores) Keskusmuisti - 16GB LPDDR5 Tallennustila - 1TB M.2 NVMe PCIe® 4.0 Performance SSD Näytönohjain - NVIDIA® GeForce® RTX 3050 Ti Laptop GPU Näyttö - 16" WQXGA 4K 3840x2400 OLED 120hz 16:10 aspect ratio 550 nits
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20233 vuotta Nonni. tulit järkiisi ja otit sen isomman ruudun 😎 Muutoinkin koneen speksit näyttävät erinomaisilta Muokattu: 8. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20233 vuotta 16" näyttö - no se ei ole iso, vaan pieni. ( muusta en ymmärrä mitään....) t. 22" näyttö, ja siis läppäri. Muokattu: 8. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20233 vuotta Iso näyttö käy silmiin. Mulla on aina läppärin 15,6" kaikkein himmeimmällä. Juutuubia katsotaan vieressä olevalla dellin 24" erillisnäytöllä.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20233 vuotta Toi 22" on aika pieni. Pöytäkoneella on päänäyttönä Asuksen tehdaskalibroitu 27" ProArt ja apunäyttönä HP:n 23". Asuksen näyttö on kuvaltansa aivan huippua, ja toi HP, no nimensäkin mukaisesti se on apunäyttö...
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20233 vuotta Kyllä tämä on iso näyttö läppäriksi, tämmöisiä ei ole missään kaupan enää. Vein huoltoon taannoin, oho onpa iso näyttö! Ja tässä on miellyttävä...mikähän sana se nyt on...tuossa on varaläppäri 15,6" ja se on jotenkin, ei näin tarkka. Tällä on hyvä tehdä kuvankäsittelyä. Eikä ole photoshop, vaan Photoimpact. Töissä on sitten ihan jäätävän iso näyttö, mutta tosi vanha näppäimistö. Mutta kun olen tottunu naputtelemaan sillä niin sujuu nopeemmin kuin jollain toisella näppäimistöllä ( kokeilin, vaihdoin vanhan takaisin) Ja tässä on siis kyse siitä mikä toimii omiin juttuihin sopivimmin.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20233 vuotta Nyt kun hommailet nuita pitkiä tötteröitä, niin mites mahtaa olla sen näytönlaadun suhteen, se kun helposti latistaa otokset? Tuossa kun kelasin nuita läppäreitä, niin osus joku testi näytöistä "Vuoden parhaat näytöt" tai jotain ja toi Asuksen 27" ProArt sai huikeat kehut, liekö ollut jopa paras? Siis hintaluokassa. Muistaakseni siitä puuttuu HDR tuki, joka itselle ei ole tarpeen.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20233 vuotta ^ oikein hyviä kuvia tullut, käy katsomassa "pienoismallit" ja sitten vaikka https://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20233 vuotta Brand new ilmalämpöpumppu hörähti juuri ensitulille. Meistä tuli heti ikiystävät. Sen edessä kun seisoo, on kuin tuulahdus jostain Välimeren rannalta 🤩🤩🤩 Muokattu: 9. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään