Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Painat vaan kynnellä hiukan, niin sitten ponnahtaa ulos pienen matkaa.

Tästä eteenpäin etusormi/peukalo kynsillä pihtiote.

Kummelin sanoin, Kyllä lähtee!

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ as I said, ei ole niinpaljo kynttä että voisi oikeastaan mitään...( käydään kokeileen)...joo, tylpillä saksenkärjillä tulee. 
Kiitos.

Kirjoitettu

Joo mutta siis....lintutieteellisen yhdistyksen jäsenyys, Euroopan linnut- kirja....ja nukke "Herkku" numero 60. 

Kirjoitettu

 

Asus Vivobook Pro 16X OLED

Malli - N7600ZE-KV088W

Prosessori - Intel® Core i7-12700H Processor 2.3 GHz (24M Cache, up to 4.7 GHz, 6P+8E cores)

Keskusmuisti - 16GB LPDDR5

Tallennustila - 1TB M.2 NVMe PCIe® 4.0 Performance SSD

Näytönohjain - NVIDIA® GeForce® RTX 3050 Ti Laptop GPU

Näyttö - 16" WQXGA 4K 3840x2400 OLED 120hz 16:10 aspect ratio 550 nits

Kirjoitettu

Nonni. tulit järkiisi ja otit sen isomman ruudun 😎

Muutoinkin koneen speksit näyttävät erinomaisilta

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu

16" näyttö - no se ei ole iso, vaan pieni. ( muusta en ymmärrä mitään....)

 

t. 22" näyttö, ja siis läppäri.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Iso näyttö käy silmiin. Mulla on aina läppärin 15,6" kaikkein himmeimmällä. Juutuubia katsotaan vieressä olevalla dellin 24" erillisnäytöllä.

Kirjoitettu

Toi 22" on aika pieni.

Pöytäkoneella on päänäyttönä Asuksen tehdaskalibroitu 27" ProArt ja apunäyttönä HP:n 23".

Asuksen näyttö on kuvaltansa aivan huippua, ja toi HP, no nimensäkin mukaisesti se on apunäyttö... :D

 

 

Kirjoitettu

Kyllä tämä on iso näyttö läppäriksi, tämmöisiä ei ole missään kaupan enää. Vein huoltoon taannoin, oho onpa iso näyttö!
Ja tässä on miellyttävä...mikähän sana se nyt on...tuossa on varaläppäri 15,6" ja se on jotenkin, ei näin tarkka. Tällä on hyvä tehdä kuvankäsittelyä. Eikä ole photoshop, vaan Photoimpact. 
Töissä on sitten ihan jäätävän iso näyttö, mutta tosi vanha näppäimistö. Mutta kun olen tottunu  naputtelemaan sillä niin sujuu nopeemmin kuin jollain toisella näppäimistöllä ( kokeilin, vaihdoin vanhan takaisin) 

Ja tässä on siis kyse siitä mikä toimii omiin juttuihin sopivimmin.

Kirjoitettu

Nyt kun hommailet nuita pitkiä tötteröitä, niin mites mahtaa olla sen näytönlaadun suhteen, se kun helposti latistaa otokset?

Tuossa kun kelasin nuita läppäreitä, niin osus joku testi näytöistä "Vuoden parhaat näytöt" tai jotain ja toi Asuksen 27" ProArt sai huikeat kehut, liekö ollut jopa paras? Siis hintaluokassa. Muistaakseni siitä puuttuu HDR tuki, joka itselle ei ole tarpeen. 

Kirjoitettu

Brand new ilmalämpöpumppu hörähti juuri ensitulille. Meistä tuli heti ikiystävät. Sen edessä kun seisoo, on kuin tuulahdus jostain Välimeren rannalta 🤩🤩🤩

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.