Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

- Ultrasun Transparent Sun Protection SPF30 Sports Gel 400ml
- Redken Brews Mens Daily Shampoo 300ml

Kirjoitettu

Löytyi vielä kaksi nahkiais-aiheista kirjaa, toisesssa erikoisia merieläviä ( ja mm. lamprey and hagfish) ja sitten "Leo the Lamprey"- satukirja jonka halusin. 

Ajattelin että nukkejen osto vähenee tai loppuu.....ennakkotilasin modern rococo-kokoelman 3 nukkea ja toivottavasti saan myös arvonnassa neljännen nuken. Uskomattoman upeita, vaikkakin kaikki tummaihoisia ( ei muuten mutta tummaihoiset nuket on tosi vaikeita kuvattavia, erityisesti jos tummaihoinen ja vaalea vaate...)

Kirjoitettu

Äh, olin yrittänyt lisätä Saksatilaukseen vielä pari ketjuliitintä mutta sanoivat ettei tilausta voi muokata mutta kokonaan peruuttaa voi. Vastasin välittömästi, että no peruutetaan ja teen sitten uuden. Ja parin tunnin päästä tieto, että no ei voikaan, tilaus on jo niin pitkälle prosessoitu. Huoh. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
11 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Ja parin tunnin päästä tieto, että no ei voikaan, tilaus on jo niin pitkälle prosessoitu. Huoh. 

Se on kato paketti jo puolessa välin tulossa Saksasta Suomeen jos DHL Expressillä tilasit. Siis tuossa parissa tunnissa. 👌 Joo, paketti jo lähetin kyydissä täällä perähikiällä minkä eilen tilasin Saksasta. Sairaan nopeeta, taas kerran. :)

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Kuha nyt et vaan pettyis, Suomen päässä osataan vetää plugi irti seinästä... ja eteneminen pysähtyy heti Suomeen rantauduttuaan. Lähettävät sitten feikki ilmon, että kävivät ovesi takana, mutku...

Kirjoitettu

SDS-MAX Zentro poranterä 16 x 220/340 mm

P-77730
Erittäin suorituskykyinen ja kestävä SDS-MAX Zentro poranterä 4-leikkuisella kärjellä betonin ja kiven poraamiseen. Erinomainen leikkuujätteen poisto lyhennettyjen kierreurien ansiosta.
Kirjoitettu
8 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Se on kato paketti jo puolessa välin tulossa Saksasta Suomeen jos DHL Expressillä tilasit. Siis tuossa parissa tunnissa. 👌 Joo, paketti jo lähetin kyydissä täällä perähikiällä minkä eilen tilasin Saksasta. Sairaan nopeeta, taas kerran. :)

Ei ollut expressejä. Bike-discountista lauantaina tilasin ja lauantaina pistin heti viestiä perään. Maanantaina mitään ei ollut tapahtunut ennen kuin sain viestin jossa ehdotettiin peruutusta ja sitten perään ettei sekään enää sittenkään onnistu. Myöhemmin maanantaina tuli järjestelmän viesti että prosessi on edennyt ja tiistaina sitten, että postitettu. No olisin toki voinut lauantaina soittaa halutessani heille.

Ei tässä jäänyt saamatta kuin sramin powerlock ketjuliittimiä. Saahan niitä kotomaastakin. Prosenteissa paljon kovemmalla hinnalla muttei se euroissa ole paljoa. Olen käyttänyt usein samaa liitintä uudelleen ja uudelleen mutta nyt liitin petti ajossa ja ehkä se on välillä uusittava 

Kirjoitettu

Kirppikseltä tämmöinen rahalipas puhelinkoppi, pienoismalli kuvausta ajatellen, olisi ollut pienoismalli autojakin mutta aika kovat hinnat ja osa aika heikossa kunnossa.

Hieman mietin pitäisikö tuosta tehdä joskus tulevaisuudessa Doctor Who sarjasta tuttu Tardis.IMG_20230602_162603_1.thumb.jpg.94b14b21da1eb245162d9d4d646fa839.jpg

Kirjoitettu

Mitsupötsin ilppi talouteen. Asennuksen ajankohta vielä auki; riippuu asujaimiston sopivasta läsnäolosta työelämästä riippuen. 

Kirjoitettu

Näemmä ostin pari 12" lättyä, kun ongelmat saatavuudessa poistuivat. Pari parempaa oluttölkkiä tuli myös ostettua. 

Kirjoitettu

Rustassa alppiruusu 30-40 cm 7,99 €. Takana näkyvät 3 lähintä puuntyveä ovat douglaskuusia. Peurapukki on käynyt hieromassa niiden runkoja auki, ne ovat alaosasta aika möykkyisiä.

Alppiruusu.JPG

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Meillä pari alppiruusua, kookkain on jo läpimitaltaan 3...4 m.
Pörriäisten ehdoton suosikki :)
Tykkää happamesta ja viihtyy havupuun kaverina, keväällä rodo lannoitetta.
Juuristo on hento, hyvä suojata maanpinnalta karikkeella kuivumiselta. Tänä vuonna laitoin kottikärryllisen haravoitua neulasta ja männynkäpyä.

Google-setä kertoo lisää. 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
2.6.2023 klo 16.32, Nickname kirjoitti:

Kirppikseltä tämmöinen rahalipas puhelinkoppi, pienoismalli kuvausta ajatellen, olisi ollut pienoismalli autojakin mutta aika kovat hinnat ja osa aika heikossa kunnossa.

Hieman mietin pitäisikö tuosta tehdä joskus tulevaisuudessa Doctor Who sarjasta tuttu Tardis.IMG_20230602_162603_1.thumb.jpg.94b14b21da1eb245162d9d4d646fa839.jpg

Mulla on toi...tai samankaltainen ( mutta en kyllä tiedä missä se on, en ole myynyt, jossain kaapissa on....)

Poppy%20GoesToLondon%20p1.jpg?img=smalle  Poppy%20GladAllOver%20L2.jpg?img=smaller

 

Mutta aiheeseen, 150-600mm teleeseen myös suojalinssi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.