Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu
5.7.2023 klo 09.05, Jopotuinen kirjoitti:

Ei ole mitään. Kun virta kytketään saadaan vettä max 15 bar, kunnes virta pois.

 

MAW2uhgc4.png

Mulla on just tuo. Eka kalvo oli liimautunut yläosaan varsin sitkeästi kiinni. Perin outoa. Kysyin asiasta Saukkolasta meililla, mutteivät vastanneet. Vaihdoin sen itse - itse asiassa ei ollutkaan ihan läpiheittojuttu, mutta onnistui ja nyt pelittää. Välillä oli paineastiana halvempi, punaiseksi maalattu  rautapurkki.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Lokki-kirjallisuutta ( pahus kun on vaikeeta kirjp7joittaa tämäm vammautuneen keskisormen kanssa...)

Kirjoitettu

Trimmeriin uuden siimapään, kun wanhasta lähti pala kiveen osuessaan ja Hondasta tuli sitämyötä lihashuoltovasara 😄

Kirjoitettu

Juutuubin ihmeellisessä maailmassa muuttavat trimmerin leikkuupään nippusiteillä leikkaavaksi. Pussi parempia kustantaa päälle kympin, joten liekkö vaihtoehto sittenkään.

Kirjoitettu

Heräteostoksena liiterin "työkalulaukku" satulan alle. Sisältö sontaa, mutta laukku ok. Lisäksi fillarin mittari, aika näyttää onko kelpo, uskoisin. Ihan nopeus ja kuljettu matka riittävät, jos sen tekevät, niin ok.

Sitten tarttus Liitterin halpuutuksesta "Dutch oven - valurauta pata", keittokirja tjsp. siis.
Pikaselauksella ihan hyviä patajuttuja olisi tarjolla.
Ida tuossa on, että valurautapadan alle laitetaan brikettejä, ja keitoksesta riippuen, myös kannen päälle.
Tämä oli riittävän erikoista minulle ja tein kirjasta kaupat.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
9.7.2023 klo 15.51, Jopotuinen kirjoitti:

Adlibriksestä Ilkka Remeksen romaani Jäätyvä helvetti.

Kappas. Tänään n. 14.30 kilahti matkahuollosta saapumisilmo. :D

Tähän ei PostNord pysty!

Kirjoitettu

Litraskainen purkki jotain maalia kompostikehän reunalautoihin, tumma hiilen harmaa sävy.

Parikyt Euroa! 1,75 € sain sentään tingittyä.

Tarvitsin myös 4 kpl nurkkiin vajaan metrin kapulat lautojen naulaaniseksi kehämuottoon. Ne pulikat sain neuvoteltua veloituksetta, nämä kun oli pinojen liimapuisia aluspuita ja valmiiksi sopivan mittaisia :)

Reunalaudat tulee vanhasta kompostista uusiokäyttöön, neljä varvia, loput oli läpensä lahoja, mutta nämä riittävät kyllä. Lisäksi löytyy kymmenkunta metriä ylijäämänä 60 cm korkeata katiskaverkkoa, niin jos tekisi 70 cm korkean kötöstyksen ja sitten sitä verkkoa teunojen sisäpintaan harvalaudotuksen tilkkeeksi. Saattaa tuo kyllä menmä ilman verkkoakin.

 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Öö.. meneekö nu huussiin?

Tautaa mies heittää lusikan nurkkaan, ennen kuin nuon paskottu :D

Tosin tässä taitaa olla kyse pihamaan kattamisesta ja hauska juttu meni oahasti pieleen :(

Kirjoitettu

Tässä taas tarve ja tuotto ei kohtaa ja olisi teleportterille käyttöä, nimittäin: meillä on hirvee kasa katkottua oksaa ja pakko ostaa silppuri varmaan, kun noita ei vaan jaksa kuskata enää minnekkään sitä tahtia kun pusikko ja puu kasvaa. Mutta ei minkäännäköistä käyttöä tolle silpulle... :D . Totta, tossa on riski että koira nielee terävää kalikkaa vielä, ei uskalla oiken pistää pitkin hampainkaan kukkazydeemiin tms. . Kai se on haudattava tuo tai sitten unohdettava koko silppuri. 

Kirjoitettu

Meillä oksat pätkitään ihan lyijykynän vahvuisiin tikkuihin asti.

Aina ihmtyttää mihin se jauhea rytökasa hävisi ja jäljellä vain pieni pulikkaläjä. Eihän nuilla paljoa lämmitä, mutta eipä ole rytökasaa. Ja mukavaa puhde puuhastelua, eikä Rouvan valvontakaan havaitse joutilaisuutta. Sillä kun on taipumus palkita ahkera ahertaja lisätöillä!

Loput kuivaneet neulastupsut, samion kuin erityisesti riippakoivujen kuivaneet varvut taittuvat hyppysissä pieniksi nipuiksi ja ovat pesässä puhdasta ruutia sytytysvaiheessa.

Kirjoitettu
24 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Tosin tässä taitaa olla kyse pihamaan kattamisesta

Jep. Kuivike vs kuorike. Molempia löytyy tontilta, mutta kuoriketta (tai kuorikatetta) nyt melkoisesti enemmän.  Yleensä noit pussit on jotain 5-6e/kpl ja meille tarvittavissa määrissä ihan liian kallista (eli kannattaa hakea peräkärrykuom(i)a tai tilata nuppikuorma pihaan, mutta nyt noita sai 5 säkkiä kympillä, joten ostin kaksi lavallista (lava = 70 säkkiä). Toinen satsi on jo istutusten juurella ja toinen tuossa siististi tulevia tarpeita varten.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.