Kirjoitettu 3. Elokuuta, 20232 vuotta 22.7.2023 klo 18.41, Jopotuinen kirjoitti: Puolet lomasta meni sitten siihen Piti hankkia toinen mokoma lisää, kun alkuasukkaiden laatat olivatkin paikalkeen valettuja. Paksuus vaihteli, kuten myös muoto... Minä kuskasin ja kannoin, ihan itse tuo parempi puolisko on muuten tapistellut stemut ja hiekat/saumatuhkat pihalle
Kirjoitettu 3. Elokuuta, 20232 vuotta 2 kpl Welcome Berlin-kuponkeja+ muuta asiaan liittyvää sälää, kuten pääsylippuja museoihin, jne. Noista turistikorteista tulee aina mielleyhtymä Lappareiden Helsinki Card-sketsiin.
Kirjoitettu 4. Elokuuta, 20232 vuotta Surly Tuggnut... posteineen lähes viisikymppiä, mutta tollaselle on tavallaan tarve ja onhan siinä pullonavaajakin.
Kirjoitettu 4. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Vaimolle hankin Teddy Hermannin jäsenkerholle seuraavaksi(kin) vuodeksi vuosijäsenyyden.
Kirjoitettu 5. Elokuuta, 20232 vuotta Prismasta 15% alella toisen keltaisen sadetakin ( ajotakkina helposti tulee tahroja) ja keltaisen Fjällrävenin repun, kauppakassiksi. Vanha maastonvihreä saa nyt toimia kamerareppuna. Tykkään tästä Kånken-reppumallista kun on kapeat olkaimet, melkein kaikissa repuissa on leveät ja minulle hankalat. Lisäksi perusruokaa.
Kirjoitettu 9. Elokuuta, 20232 vuotta Rouvalle Vinha 2x3,6l T7056 Muokattu: 9. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 9. Elokuuta, 20232 vuotta Puunsuojaa sävytettynä väriin 7056 (RAL kartassa numerot loppuivat kesken, mutta mahdollisesti jotain harmaata)
Kirjoitettu 9. Elokuuta, 20232 vuotta Käytetyn Canon EOS700 rungon, rapiat 200e ja kun tarve on yhdelle Canonin lisärungolle.
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20232 vuotta Tilasin uuden takakiekon alamäkipyörään. Nyt rakennetaan vahvimmasta dt:n alamäkikehästä (fr541) ja 32 pinnasta. Navaksi luotettava dt:n 350. Shimanon perus hg-vaparilla.
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20232 vuotta No kuvaustarviketta eli naamiointiverkko. Ja kun ostin käytetyn kamerarungon, niin muistikortti vielä! ....jos jostain saisi muutaman kepin niin naamiointiverkosta saisi "piilokojun"...
Kirjoitettu 12. Elokuuta, 20232 vuotta Askartelutarvikkeita Crucial Pro RAM 32GB (2x16GB) DDR4 3200MT/s Samsung MZ-V7S1T0BW SSD 970 EVO Plus 1 TB M.2 Internal NVMe SSD ANGEEK 12-60V to 12-80V 600W 10A DC-DC Converter Power Supply Step-up GTIWUNG 15 Pairs 15 Pairs XT60 Battery Connectors, XT60 Male Female Plug Cablecc USB 3.1 Type C USB-C to DC 20 V 5.5 2.5 mm & 2.1 mm Power Plug PD USB C to USB C Cable [3 Pack, 0.5M + 1M + 2M] 60W 20V/3A, USB Type C PD Micro USB to USB C Adapter (Pack of 4), Micro USB Female to USB-C Male OTG SanDisk Ultra Android microSDXC UHS-I Memory Card 128 GB + Adapte Yizhet WLAN Adapter, USB WLAN Stick Adapter ZHIKE Oneplus 8 Case, Magnetic Adsorption Case Front and Back Tempered Glass Full Screen Cover One-piece Design Flip Cover (Oneplus 8 Pro Case, Clear Gold)
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 20232 vuotta Sutinaa ilmassa uuseilla suteilla, tollanen pyöreä suti on hyvä kulmien sutimiseen.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään