Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 20232 vuotta ^ vaikka olen ajellu aika paljon, niin en tarvi evästä lenkeillä. Eri asia on jos käy vaikka marjassa tai havannoimassa, siinä on vaan kiva viettää eväshetki. Tälle ja huomiselle evästä ja ruokajuomaa, nahkianen on arvokala ( ja kuulemma nyt liitetty kaloihin...) ja ansaitsee arvokasta ruokajuomaa. Tosin kahvi ja maitokin käy.
Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 20232 vuotta Herkullisen näköisiä tuotteita Vesalla tilauksessa. Onneksi en kuitenkaan yhtään tiedä miltä maistuvat niin ei ole ongelmaa, että olis pakko tilata 😀 Ei tuo kisun nahkiaiskuvakaan pahalta näytä. Varsinkaan tuollaisen juoman kanssa. Mutta mitä tuossa "näytepurkissa" on? Voisulaa? Ja miltä nahkiainen siis maistuu? Onko yhtään kalamaista kenties?
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 20232 vuotta Xboxin ohjain. Koira söi toisen tatin kumipäällyksen, tuli ulos peräpäästä, mutta en laittanut enää käyttöön ja nyt on vielä käynyt ottamaan laiskasti yhteyttä konsoliin. 30% halvennus liipaisi uuden oston.
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20232 vuotta 8.9.2023 klo 22.11, Densen kirjoitti: Herkullisen näköisiä tuotteita Vesalla tilauksessa. Onneksi en kuitenkaan yhtään tiedä miltä maistuvat niin ei ole ongelmaa, että olis pakko tilata 😀 Ei tuo kisun nahkiaiskuvakaan pahalta näytä. Varsinkaan tuollaisen juoman kanssa. Mutta mitä tuossa "näytepurkissa" on? Voisulaa? Ja miltä nahkiainen siis maistuu? Onko yhtään kalamaista kenties? Sori jäi tämä huomaamatta. Pienessä purkissa on "nahkiaisdippi" sinappikastiketta. Käy myös salaatinkastikkeena, ja makkaran kanssa. Nahkiaisen maku on ihan omanlaisensa, taannoin radiohaastattelussa toimittaja kyseli ja totesin että ehkä vähän kun savumuikku. Nahkiaisen keskiosa on lihaisampaa, pää- ja pyrstö-osa rapeat. Niin joo tilasin konsertin väliajalle Tampere-talo-leivoksen ja shamppanjaa. Olipa vaikeeta tilata! piti kirjautua ja tunnistautua ja vaikka mitä. Tulostin tilausvahvistuksen, toivottavasti se käy kuittina, pdf-liitteessä on vain Tampere-talon logo.
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20232 vuotta Tonnihinnaltaan halvin pelletti pihaan tuotuna maksoi 472,22 €/tn - 15 kg säkeissä. Irtopelletti puhallusautolla tuli kalliimmaksi, sekin piirun alle 500,- Muokattu: 13. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta 30 W LED valonheitin korvaamaan saunan päädyn 100 W taas kerran himmentynyt pihavalo. Polttimon kierteisiin tahtoo aina tulla korroosiota. Mökin vastaavan lampetin uusin jo jokunen vuosi sitten, tuli älyttömän hyvä. Tuplasti lisää valoa piha-alueelle. Kalliskaan tuo ei ollut, mitä lie kympin ja kahden väliltä. Kuormaan tuli mukaan vielä yksi musta 5 € jakorasia kytkentöjä varten. Lamppu kun toimitetaan metrisellä kumikaapelilla plugin kera, eikä lampetti ole avattavissa MMJ kaapelin kytkentää varten. Myös yksi 2-osanen pistorasia Rouvan rikkoman tilalle (juoksi oviauon editse vedettyyn kaapeliin ja repi pistorasian seinästä matkaansa).
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta Itse laitoin 8 w ledin elohopeakaasulampun kupuun (perushehkulamppukierre). Kuristajaromut kuuluu kuulema poistaa ensin välistä. Toisella seinustalla on hämäräkytkin. Ei tuo paljoa valaise, mutta tämä kuului suunnitelmaan.
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta En minä, mutta tuo rouva hankki talouteen pienen viinikaapin. Toimin siirto- ja asennusvastaavana. Pitkäänhän tuosta on puhuttu, veronpalautuksilla, kun löytyi sopiva.
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta 5.9.2023 klo 22.20, Jopotuinen kirjoitti: Meillä paino nousee ihan ilman oppikirjojakin Mites mä oon missannut tämän . Joo, mähän olen koko ikäni ollut painonnostaja 😜
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta Vähän heräteostoksena Foxin Factory-keulan Orbeaan. On toi Marsu ollut ihan OK, mutta...
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta Lidlistä USB-laturi, jossa kaksi lähtöä A ja C ja PD, mutta hokasin liian myöhään että PD on vain USB-C -liittimestä eli kabel C-C. jollaista kaabelia mulla ei ole. Ostan jos löytyy edullisesti. Noin muuten kävi flaksi töipaikan muuton aikana kun varastokellarissa oli nippu vanhoja Nokian mikro-usb-latureita, joissa on 1½ m:n johto. Otin talteen kun olisivat menneet elektroniikkaroskikseen. Sellaiseen kun laittaa mikrousb-USB-C -adapterin, niin saa latureille vuosia lisäkäyttöaikaa ja maailma pelastuu. Hitaitahan noi vanhat laturit on, mutta parempia akkumulaattorille. Nokkian kaabelit on ollut hyvejä, koska niiden materiaali ei ala disintegroitua ja tahmaantua. Muokattu: 16. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: mgcc
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään