Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 20232 vuotta ^Mulla on samalla painatuksella ollut huppari jo yli 10 vuotta... edelleen kestosuosikki, myös duunipaitana. MIstä muuten ostit? Querteessä on ainakin noita, mutta haeskelen "vaihtoehtoista nörttipaitojen toimittajaa" Muokattu: 10. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta No kävin ostaan ruokaa ja sitten C- ja monivitamiinia. On niin väsy ja jalat kipeet ja väsyneet että kokeillaan lisävitamiineja. B-vitamiinia on ennestään. Tarvittee "tuplata annos". Mutta toi kommentti "meillä paino nousee ilman oppikirjojakin" on täysosuma, tosin olin itsekin vastata näin mutta jopo ehti ensin...
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Tekskökän porattavista viinipullon korkeista sellaisen oviverhon. Korkkeja tarttis kerätä ainakin ämpärillinen tai kaksi
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta 3 hours ago, Jopotuinen said: Tekskökän porattavista viinipullon korkeista sellaisen oviverhon. Korkkeja tarttis kerätä ainakin ämpärillinen tai kaksi Täältä löytyy apuja vinettoputelien tyhjentämiseen!!!
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta Casio Duro, "maailman paras kello" https://tyyliniekka.fi/maailman-paras-kello-casio-duro/ Suomesta metallirannekkeella silti alle satasen. Joo, mun kelloharrastus on tätä tasoa nykyään.
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 20232 vuotta Verkkiksestä paistinpannu neidille synttärilahjaksi (ennakkovalmistelen) Apetta ja tarpeita 1,5 talouteen. Pari jouluolutta (lokakuussa?) A-kaupasta, espressopapuja su aamukahveille, akvaarioon suodatintarpeita ja vielä diabeteskamapussukka pojalle, kun noutopiste oli kulkureitillä.
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20232 vuotta Uusi puhelin, vanha ei enää halunnut lukea sim korttia 5 vuoden käytön jälkeen, yllättävän kauan kuitenkin kesti, tämän uuden jos saa kestämään edes 2 vuotta niin olen tyytyväinen kun ei ole iskun kestävää mallia.
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ mitäh? puhelimen kesto 2-5 vuotta....minulla on tämä Nokia 6555 ollu käytössä toimivana yli 20 vuotta. Uusi akku piti hankkia muutama vuosi sitten. ^^^ tarviitko shamppanjapullon korkkeja?
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20232 vuotta Älypuhelimet ei tuppaa olemaan kovin pitkäikäisiä, jos pudottaa niin yleensä menee näyttö, ohjelmisto päivityksiäkään ei loputtomiin niihin saa, akkukin voi mennä muutamassa vuodessa pilalle huonolla tuurilla, sitten se huoltaminen maksaa uuden puhelimen verran... kätevää vai mitä nuo perus ei älypuhelimethan kestää maailman tappiin asti, muistan kun minullakin oli Nokian 1110 niin sai pudotella maahan, lattialle, veteen... ihan mihin vain ja aina toimi, hajosi kymmeneen osaan kun kuoret ja akun lenteli mutta aina vaan toimi, semmoisella vaan ei tule enää itse toimeen niin pakko olla älyä mukana ja sitten saa varoa että se ei hajoa, mulla on onneksi näitä halvimman pään malleja niin jos hajoaa ei harmita ihan niin paljon mutta kuitenkin vähän.
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20232 vuotta Voi että harmi etten patentoinut , sillä olin ensimmäinen joka hoksasi tehdä puhelimelle suojapussukan. Kudoin erilaisia pussukoita, ja sitten paljon myöhemmin niitä oli kaupoissa. Suojapussukka on ensinnkäin kivannäköinen, ja jos puhelin putoaa kovalle alustalle, ei hätää.
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20232 vuotta ^Mulla kyllä oli pussukka heti kun oli kännykkä... olisko ollu 95 vai 96.. ja ne ei olleet mitää uusia sillon. Ton avulla valtavan kännykän sai vyölle ja antenni pisti mahaan kun istui.
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ ei kyllä ollut pussukoita kun ensimmäisen pienen kännykkäni hankin ( pienen kokoisiahan ne....). Ajattelin heti että tälle pitää saada suojapussukka ja niitä sitten sekä kudoin ja kankaasta ompelin. Nytkin on kudottu kala-aiheinen pussukka.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään