Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu

^Mulla on samalla painatuksella ollut huppari jo yli 10 vuotta... edelleen kestosuosikki, myös duunipaitana.

 

MIstä muuten ostit? Querteessä on ainakin noita, mutta haeskelen "vaihtoehtoista nörttipaitojen toimittajaa" :D 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

No kävin ostaan ruokaa ja sitten C- ja monivitamiinia. On niin väsy ja jalat kipeet ja väsyneet että kokeillaan lisävitamiineja. B-vitamiinia on ennestään. Tarvittee "tuplata annos".

Mutta toi kommentti "meillä paino nousee ilman oppikirjojakin" on täysosuma, tosin olin itsekin vastata näin mutta jopo ehti ensin...

Kirjoitettu

Tekskökän porattavista viinipullon korkeista sellaisen oviverhon. Korkkeja tarttis kerätä ainakin ämpärillinen tai kaksi :)

 

Kirjoitettu
3 hours ago, Jopotuinen said:

Tekskökän porattavista viinipullon korkeista sellaisen oviverhon. Korkkeja tarttis kerätä ainakin ämpärillinen tai kaksi :)

Täältä löytyy apuja vinettoputelien tyhjentämiseen!!!

Kirjoitettu

Verkkiksestä paistinpannu neidille synttärilahjaksi (ennakkovalmistelen) Apetta ja tarpeita 1,5 talouteen.

Pari jouluolutta (lokakuussa?) A-kaupasta, espressopapuja su aamukahveille, akvaarioon suodatintarpeita

ja vielä diabeteskamapussukka pojalle, kun noutopiste oli kulkureitillä.

Kirjoitettu

Uusi puhelin, vanha ei enää halunnut lukea sim korttia 5 vuoden käytön jälkeen, yllättävän kauan kuitenkin kesti, tämän uuden jos saa kestämään edes 2 vuotta niin olen tyytyväinen kun ei ole iskun kestävää mallia.

Kirjoitettu

^ mitäh? puhelimen kesto 2-5 vuotta....minulla on tämä Nokia  6555 ollu käytössä toimivana yli 20 vuotta. Uusi akku piti hankkia muutama vuosi sitten. 

^^^ tarviitko shamppanjapullon korkkeja?

Kirjoitettu

Älypuhelimet ei tuppaa olemaan kovin pitkäikäisiä, jos pudottaa niin yleensä menee näyttö, ohjelmisto päivityksiäkään ei loputtomiin niihin saa, akkukin voi mennä muutamassa vuodessa pilalle huonolla tuurilla, sitten se huoltaminen maksaa uuden puhelimen verran... kätevää vai mitä :D  nuo perus ei älypuhelimethan kestää maailman tappiin asti, muistan kun minullakin oli Nokian 1110 niin sai pudotella maahan, lattialle, veteen... ihan mihin vain ja aina toimi, hajosi kymmeneen osaan kun kuoret ja akun lenteli mutta aina vaan toimi, semmoisella vaan ei tule enää itse toimeen niin pakko olla älyä mukana ja sitten saa varoa että se ei hajoa, mulla on onneksi näitä halvimman pään malleja niin jos hajoaa ei harmita ihan niin paljon mutta kuitenkin vähän.

Kirjoitettu

Voi että harmi etten patentoinut , sillä olin ensimmäinen joka hoksasi tehdä puhelimelle suojapussukan. Kudoin erilaisia pussukoita, ja sitten paljon myöhemmin niitä oli kaupoissa.
Suojapussukka on ensinnkäin kivannäköinen, ja jos puhelin putoaa kovalle alustalle, ei hätää. 

Kirjoitettu

^Mulla kyllä oli pussukka heti kun oli kännykkä... olisko ollu 95 vai 96.. ja ne ei olleet mitää uusia sillon. Ton avulla valtavan kännykän sai vyölle ja antenni pisti mahaan kun istui. 

Kirjoitettu

^ ei kyllä ollut pussukoita kun ensimmäisen pienen kännykkäni hankin ( pienen kokoisiahan ne....). Ajattelin heti että tälle pitää saada suojapussukka ja niitä sitten sekä kudoin ja kankaasta ompelin. 
Nytkin on kudottu kala-aiheinen pussukka. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.