Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 20232 vuotta Pelkään että rautinen terveyteni ruostuu jos nautin vettä. Joskus on ruostejälkiäkin löytynyt.
Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 20232 vuotta Joutohetkenä vahdin ilmoittama vinyylirieska vilahti ostoskoriin.
Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 20232 vuotta Joskus kauan sitten maistui tequila ja viski, ei maistu enää. Lähinnä se on shamppanja ja Raparperijuoma, jota voi tarvittaessa "terästää". Kävinkin ostaan Martelac-shamppanjaa ja sitä Raparperijuomaa. Sekä alkoholittoman "Ystävän glögi - puolukka punaherukka" jota testattiin viime jouluna ja on todella hyvää. Tarvii ostaa sitä myös itelle, tämä menee yhteisjoululahjaksi. Ja sitten Biltemasta talipallolaatikon 50kpl sekä säkin siemensekoitusta pikkulinnuille. Nyt vaan pitäisi saada semmoinen teline / lintulauta jonne siemeniä voi laittaa. Biltemassa oli kyllä isoja, mutta ne ei näyttäny kivoilta.
Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Laken tykeimmät talviajokengät koossa 48. Huomasin eilen lenkillä kun ekaa kertaa omia vastaavia koossa 46 tälle talvee käytin ni aivan liian pienet oli. Joten 2 numeroa isommat lähti tilaukseen. Maanantaina perillä, thanks to DHL Express.
Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 264kpl 0.5L BANG energiajuomaa. Riittää pariksi viikoksi tai jopa vähän pitempään. 🤪
Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, VesaP kirjoitti: Laken tykeimmät talviajokengät koossa 48. Huomasin eilen lenkillä kun ekaa kertaa omia vastaavia koossa 46 tälle talvee käytin ni aivan liian pienet oli. Joten 2 numeroa isommat lähti tilaukseen. Maanantaina perillä, thanks to DHL Express. Oivoi, ihan järkyttävän kokoista monoa. Olen ajellu tähän asti kesäkengillä ( puma speedcatkoko 39) ja karvavuoripohjalliset ja tänään totesin että nyt pitää otta käyttöön talvikenvgät. Mutta mun talviajokengät opn nahkaiset karvavuorilliset tavalliset talvikengät, ja päällä karvavuorisuojukset.
Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 20232 vuotta 19 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: 264kpl 0.5L BANG energiajuomaa. Riittää pariksi viikoksi tai jopa vähän pitempään. 🤪 Apua! mihin Sinä energiajuomaa tarviit, noin paljon. Kesällä kiitos Sinun inspiraation, ostin ED-merkkistä energiajuomaa pitkille työpäiville kun tuli kotimatkalla sippauksia. Mutta 3kpl kilon talipötkylää linnuille, keltaiset kurarukkaset ( kun nämä toiset on hieman kärsiny), vauvan hoitovoide ( paras voide jaloille) ja Kuusamon Uistin vuosikertauistimet 2023 ja 2024, olen koko ajan ihaillut näitä ja halunnu alkaa kerätä, nyt aloitettiin. Vuoden 2024 sarjassa on 3 eriväristä, ostin kulta-puna-sinisen.
Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 20232 vuotta Nythän mä inspiroiduin näistä Kisun lintujutuista. Eli iski hinku nikkaroida linnunpönttö tai kaksi mutta ei onnistu ilman uutta ruuvinväännintä joten sellainen livahti Amatsoonian koriin. Kun emäntä kysyy hintaa niin viittaan Liiterin mainokseen jossa sellainen maksaa 15 euroa. Tää mun on vaan vähän isompi, eri merkkiä ja eri väriä sekä nolla hintaan perään...
Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 20232 vuotta Nykyään tuppaavat myymään nuo ilman akkua ja laturia, ainakin kivijalassa.
Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 20232 vuotta Bauhaussista löytyi kaksi mukavan oloista siemenruokinta"juttua", valkoinen talo ja tammenterhon muotoinen. Lisäksi löytyi sopivaa köyttä ( ripustamiseen, ei ole välttämättä sopivia pieniä oksia joille voi vaan pujottaa sen lenkuran. Mukaan tarttui myös kaksi pientä patsasta "pikkulintu kivellä", menee parvekkeelle tukemaan punarinta-valosarjaa.
Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja ^Minne meinaat noi linturuokintajutut laittaa? Ei kait niitä kerrostalon parvekkeelle ainakaan saa laittaa? Ontopic: Tänään en ole hankkinut (vielä) mitään. Muokattu: 30. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 20232 vuotta Loukonlahden pellon vieressä on koivikko, viime vuonna ruokinnat oli siellä. Katselin muitakin paikkoja, mutta pitäisi olla aika lähellä että voi poiketa useammin. Laitan nyt myös toiselle puolelle siten että voi tarvittaessa kuvata myötävaloon.
Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 20232 vuotta Pari matka-askia, litroista en tiedä mutta inan verran voi olla tilavammat kuin entiset. Näissä on kuitenkin 4x paripyörät ja teleskooppi vetoaisa. Kuoret ilmeisesti jotain ohutta PVC muovia. Väri tyttömäisen iiihana pinkki, erottuu liukuhihnalta sitten paremmin Aikas paljon kinuski peri molemmista, euroakaan ei suostunut antamaan rabattia vaikka kokeilin myymälästä poistumistakin jo eilen. Pienempi oli 49,95 € ja isompi 59,95€. Varmaan Suomesta olisi saanut samaan rahaan jostain. Mutta näillä mennään sitten hautaan saakka. Ehkä tuohon olisi voinut vielä ottaa saman setin pienimmän, eli sen kabiiniin kelpuutettavan, kun yleensä aika vähän sitä tavaraa muutenkin matkassa, mutta en viitsinyt ottaa nyt kolmanneksi rettuutettavaksi, ja tyhjänä Nytkin olis kai yhden matkaajan matkakilot melkein riittänyt. Js olisikin, ilman sitä turhaa roinaa. Muokattu: 30. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään