Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, concorde kirjoitti: Matkaoikeuden kulkea julkisilla seuraavat 90min. Tää on aika extremeä 😆 Muistan tunteen. Kerran viidessä vuodessa, niin joutuu kysymään lipun hintaakin. No nykyään on sähkoinenkin lippu.
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20232 vuotta Kävin viime viikolla Suomen Chicagossa ja siinä kun kone laskeutu Helsinki-Vantaalle niin liipaisin VR:n matkalle apista junaliput sinne. Kun pääsin koneesta ulos niin hoksasin että ollaan aika kaukaisella portilla ja meinas tulla kiire siihen yhdysjunaan Tikkurilaan, että ehti intercityyn mikä meni Kouvolaan. Elämän voi tehdä näillä digivehkeillä mukavan extremeksi.
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20232 vuotta ^Lisäksi noita Lentoassa-Tikkurila junia jää välistä aina välillä ja sitten et ehdi siihen mihin piti..nimim. pari kertaa jäänyt junasta...
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20232 vuotta ^^ no pärjäsin ihan hyvin kun tempossa suomenmestaruuksia.....enkä ikinä miettiny sitä poljimen nostoa. Vaikean sairauden jälkeen ajelin tavallisilla monoilla....paljon parempi, lämpöisempi talvella, ja erityisesti turvallisempi kun ei tarvi miettiä sitä klossin irroittamista. Nyt ajelen kesällä Puma-speedcateilla ja näin talvella nahkaisilla talviajomonoilla....
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20232 vuotta Olen kaiketi hankkinut uuden vaivan kokoelmaani, Raynaud'n ilmiö eli valkosormisuus. Pari kertaa ilmennyt, toivottavasti jää satunnaiseksi.
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20232 vuotta 3 minuuttia sitten, taski63 kirjoitti: Olen kaiketi hankkinut uuden vaivan kokoelmaani, Raynaud'n ilmiö eli valkosormisuus. Pari kertaa ilmennyt, toivottavasti jää satunnaiseksi. Noutajaa pitää yrittää harhauttaa.
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20232 vuotta Orastavan flunssan/koronan lisäksi päätimme rouvan kanssa tilata uuden espressokeittimen. Merkki ei muuttunut. Pitää tuo vanha mielenkiinnon vuoksi suolistaa, kun joutaa.
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20232 vuotta Tilasin ittelleni joululahjoja Bethesda-storesta. Fallout-kamaa.
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20232 vuotta Talvitakki hyvästä alennuksesta, tarkistin ennen ostamista useammasta liikkeestä että oli varmasti oikea alennus eikä mikään huijaus kun oli kuitenkin -43%. Korkea kaulus ja pitkä takapuolen yli ulottuva helma, ihan järkyttävän lämmin ainakin näillä -10 keleillä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään