Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 20232 vuotta Koska kuppikuulotorvet painavat ja hiostavat, ostin kevyttä kamaa. Langalliset Kossit on kuulemma hyvät ja nyt on tullut myös epälangallinen vaihtoehto.
Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 20232 vuotta No hyvä, juuri tuli sähköpostia että cyclo ja siihen toinen etuvanne ei-nastalla, on valmiina. Ajelen hiljakseni nyt pari päivää vanhalla, yritän vältellä jyrkkiä ylämäkiä ( ketjut jo vähän hyppii) ja sitten alkaa harjoitukset simpan osilla.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20232 vuotta Bosch MUM5XC4E yleiskone hintaan 379 € kotio kannettuna. Erikoinen mallikoodi tulee sanoista Multi Use Machine. Yllättäen tarjoushintoja löytyikin tänään perjantaista poiketen.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20232 vuotta Tämän hetken parhaat linpparit. Svenneissä Julmust ohittaa myynnissä imperialistisen Coca-Colan joulusesongin myynnissä.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20232 vuotta Kotona tehdyssä julmustissa käytetään raaka-aineina punajuuria, näkkileipää, sokeria, vettä, sitruunaa ja kaljamallaspakkausta. Meneeköhän jatko kuten naulakeitossa ? Punajuuri ja sitruuna heitetään pois. Loppuihin ainesosiin lisätään hiivaa...
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20232 vuotta to you all...itse asiassa en ikinä oppinu "nostaan" poljinta klossisysteemillä ( ja se nostaa kisa-saavutuksien arvoa ) ja kun huomasin että tavallisilla talvikengillä ajo sujuu ihan hyvin ( jolloin aloitin pitkien lenkkien ajamisen) niin helpottui tosi paljon. Iän myötä on tullut varovaisemmaksi, ja talvella kaikki käännöksetkin on vaikeita niin todella helpottaa asiaa että on tavalliset talvikengät eikä mitään klossikiinnityksiä. Ja erityisesti se että tavalliset nahkaiset karvavuorilliset kengät on lämpimät. Uudessa cyclossa onkin jo vakiona tavalliset polkimet ja hyvä niin. Maanantaina haku, jännittää että miten se ajaminen sujuu...
Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 20232 vuotta Ei löytyny Mutka- karvavuorinahkarukkasia mistään kaupasta. Koska merkki ja koko on tiedossa...katsotaanpa netistä. No sieltä löytyi! että kahdet nahkarukkaset tilattu. Kun näitä nykyisiä on "aika paljon" käytetty, toisista rukkasista jo nahka hajalla ( pidän aina tumppuja rukkasten päällä, parempi pito ja suojaa sitä rukkasta )
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20232 vuotta Viikon kalat, paitsi jouluksi on perinteisesti paistettua nieriää... Siinä on friteerattuja muikkuja, uunikuhatasku, uunilohitaskuja, graavilohta ja rapuherkkua.
Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 20232 vuotta Rouvalle Pukin konttiin 2x patakinnas + 2x pannulappu. Ovat lähes samaa kuosia kuin mökin Arabian Sarastus astiastossa. Ilahtuu varmaan
Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 20232 vuotta Kuvajuliste toissa syksyn lapin reissun kuvasta, meinasin ensin canvastaulua mutta oli aika tyyristä niin tyydyin julisteeseen, pitää käydä vielä jostain kehykset.
Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 20232 vuotta 23.12.2023 klo 13.20, Jsavilaa kirjoitti: Fiat-Abarth 500. Kiva kova joulupaketti. Vanhaa vai uutta mallia? molemmat on kyllä hienoja, joskus meinasin ostaa uustuotanto 500:sen mutta päädyin kuitenkin toiseen merkkiin mutta samaan koko luokkaan.
Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 20232 vuotta 9 tuntia sitten, Nickname kirjoitti: Vanhaa vai uutta mallia? molemmat on kyllä hienoja, joskus meinasin ostaa uustuotanto 500:sen mutta päädyin kuitenkin toiseen merkkiin mutta samaan koko luokkaan. Uustuotantoa, -09. Tänään itseasiassa vasta tulossa rahtina Ouluun, ei oo päässyt tutkimaan muuta kuin kuvista vasta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään