Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

No hyvä, juuri tuli sähköpostia että cyclo ja siihen toinen etuvanne ei-nastalla, on valmiina. Ajelen hiljakseni nyt pari päivää vanhalla, yritän vältellä jyrkkiä ylämäkiä ( ketjut jo vähän hyppii) ja sitten alkaa harjoitukset simpan osilla.

Kirjoitettu

Bosch MUM5XC4E yleiskone hintaan 379 € kotio kannettuna.
Erikoinen mallikoodi tulee sanoista Multi Use Machine.
Yllättäen tarjoushintoja löytyikin tänään perjantaista poiketen.

2YC6rcAXT.png

 

Kirjoitettu

Tämän hetken parhaat linpparit. Svenneissä Julmust ohittaa myynnissä imperialistisen Coca-Colan joulusesongin myynnissä.

ihanparsa.JPG

Kirjoitettu

to you all...itse asiassa en ikinä oppinu "nostaan" poljinta klossisysteemillä ( ja se nostaa kisa-saavutuksien arvoa ) ja kun huomasin että tavallisilla talvikengillä ajo sujuu ihan hyvin ( jolloin aloitin pitkien lenkkien ajamisen) niin helpottui tosi paljon. Iän myötä on tullut varovaisemmaksi, ja talvella kaikki käännöksetkin on vaikeita niin todella helpottaa asiaa että on tavalliset talvikengät eikä mitään klossikiinnityksiä. Ja erityisesti se että tavalliset nahkaiset karvavuorilliset kengät on lämpimät.
Uudessa cyclossa onkin jo vakiona tavalliset polkimet ja hyvä niin. 
Maanantaina haku, jännittää että miten se ajaminen sujuu...

Kirjoitettu

Ei löytyny Mutka- karvavuorinahkarukkasia mistään kaupasta. Koska merkki ja koko on tiedossa...katsotaanpa netistä. No sieltä löytyi! että kahdet nahkarukkaset tilattu.
Kun näitä nykyisiä on "aika paljon" käytetty, toisista rukkasista jo nahka hajalla ( pidän aina tumppuja rukkasten päällä, parempi pito ja suojaa sitä rukkasta )

Kirjoitettu

Viikon kalat, paitsi jouluksi on perinteisesti paistettua nieriää...
Siinä on friteerattuja muikkuja, uunikuhatasku, uunilohitaskuja, graavilohta ja rapuherkkua.

kalaruokaa23%20vko51.jpg?img=medium

Kirjoitettu

Rouvalle Pukin konttiin 2x patakinnas + 2x pannulappu.
Ovat lähes samaa kuosia kuin mökin Arabian Sarastus astiastossa.
Ilahtuu varmaan :) 

 

Kirjoitettu

Kuvajuliste toissa syksyn lapin reissun kuvasta, meinasin ensin canvastaulua mutta oli aika tyyristä niin tyydyin julisteeseen, pitää käydä vielä jostain kehykset.

Kirjoitettu
23.12.2023 klo 13.20, Jsavilaa kirjoitti:

Fiat-Abarth 500. Kiva kova joulupaketti.

Vanhaa vai uutta mallia? molemmat on kyllä hienoja, joskus meinasin ostaa uustuotanto 500:sen mutta päädyin kuitenkin toiseen merkkiin mutta samaan koko luokkaan.

Kirjoitettu
9 tuntia sitten, Nickname kirjoitti:

Vanhaa vai uutta mallia? molemmat on kyllä hienoja, joskus meinasin ostaa uustuotanto 500:sen mutta päädyin kuitenkin toiseen merkkiin mutta samaan koko luokkaan.

Uustuotantoa, -09. Tänään itseasiassa vasta tulossa rahtina Ouluun, ei oo päässyt tutkimaan muuta kuin kuvista vasta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.