Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20232 vuotta Ei mitään klosseja, emmä käytä sähköavustusta, penkkipaitaa tms. huijauksiakaan. Nykyisin en myöskään vaihteita tai joustoja 96% ajasta. Silti en tipahtele vaakaputkelle, ei vaan huvita, asennekysymys. Mä olen päättäjiltä oppinut että köyhyys on oma syy, samoin kun että on sairas, yleistettävissä kaikkeen. Muokattu: 14. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20232 vuotta Se on vaan puhdas lukottomuus kokemus lifestyle. Asioiden pitäminen puhtaana. Oikeille asioille peukuttaminen. Kestävät ja oikeat arvot. Hankintana aitous, artesaanituote, joka ei loukkaa ketään. Valintojen takana seisominen. No, pakko kai mainita että huumorilla tässä ollaan liikenteessä... joku vielä leimaa hipiksi Muokattu: 14. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20232 vuotta Hippi mainittu - jostain syystä tämä aina assosioituu mieleen, liekö sitten yhteyksissä
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20232 vuotta Kotteroon suodattimia ilmalle ja polttoaineelle, pari avainta pudonneen tilalle. Avaimet iästä huolimatta hoituivat ihan pikasuutarilla "edulliseen" 25€ kappalehintaan. Muokattu: 15. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20232 vuotta Kotteroon huolto-osat, 230 € Iridium sytytystulpat maksaa marmorilla n. 45 €. Siis kpl. Samoin marmorihinta öljytonkalle 5 ltr oli jotain 160 €. Tarvikekaupasta siis ton kuorman otin, siellä myös suodattimia öljylle, moottorilla ja raikkarille, sekä tuulilasinpyyhkimet. Marmorin hinta koko huollolle siinä 950 € tuntumassa, en vie kaaraani sinne. Tuttu "Pärnäsen korjaamo" saa hommailla tuon, jotain huntin verran siitä ottanee, eli alta 350 € on kokonaisestimaatti operaatiolle. Mites muutoin katsastukset, 2019 ja lokakuu on käyttöönotto. Taitaa olla jo ovella?
Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 20232 vuotta Levysoittimeeni vaihto/parannusneulaa etsiessäni törmäsin aivan sattumalta Güntherin verkkomyymälän alelaarissa kokonaiseen parempaan äänirasiaan ja vieläpä halvemmalla hinnalla. Vaikka alv vähän vähän muutti hintaa, säästö oli huomattava.
Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 20232 vuotta 5 kpl elokuvalippuja sunnuntaille. Poika ja Haikara kohteena.
Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 20232 vuotta Käytiin kaverin kanssa ostaan Suomen Urheilupyörästä uusi cyclo. Pitää vaan vaihtaa kapeampi tanko ja lyhyempi stemmi, lokarit ja nasta eten, niin jäi vielä liikkeeseen. Pakko joku varapyörä saada, ajan tällä nykyisellä sen mitä takavaihtaja siinä pysyy...
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20232 vuotta SUP:issa taas. Ostin cycloon toisen etuvanteen jolle tulee nappulat, lisäksi löytyi kengänsuojat. Kalakaupasta savulohiherkkua ja rapuherkkua, pakko ostaa kun oli niin kauniin näköinen uunilohirulla, ja savustettua kampelaa. Että on siitä paljontöitä myös paljon hyötyä, voi ostaa.
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20232 vuotta Matkaoikeuden kulkea julkisilla seuraavat 90min. Tää on aika extremeä 😆
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään