Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Pienet kännykäthän tuli joskus 2000-luvun vaihteessa, silloin oli vaikka mitä, kainalokoteloita, vyökoteloita, niittikoteloita. Jos toi "pussukka" on joku kudottu tai muuten aivan tietyn erikoislainen, niin ei sitten, mutta kyllä kaikkia mahdollisia löytyi. Tossa esim tollasen jättipuhelimen pussukka. 

il_fullxfull.3041058323_1qa4.jpg

 

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mulla olis ollu Nokian banaanin autosetti Saabissa, mutta poistin sen jossain vaiheessa ja aikansa jäähdyttyä heitin sen elektronikka keräykseen :(

Kirjoitettu

Amazoniasta 2 kiertovesipumppua ja mummolukulevy (4x) jaloilla. Eivät antaneet ilmaista rahtia, vaikka ostos yli 99 €. Yhteishinta silti selvästi alle yhden suomihintaisen Grundfossin.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Huoh, huomasin just kun olin vihdoin saanut kaikki bikepacking kamani kotia ettei ne saatana sovi  mun laukkusetteihin millään. Ja samalla huomasin että Apiduran isoin käyttämätön 17L satulalaukku on liian levee mun massiivisille reisille ja se jääkin käyttämättä, eli sitäkään vähää sovi mikään mukaan. Joten laukku myyntiin kuhan jaksaa jossain välissä ja uutta tilausta kehiin:

Tailfin rack + Tailfin AP20 Trunk Top Bag + Tailfin 2x 22L Ultra Durable Pannier.

Nyt sopii sit saakeli kaikki. Kuhan tulevat kotia ensin noikin romut.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Siis yhteensä 60320 palaa?

Hmm... ja jos haluaa hommaan hieman lisää haasteellisuutta, niin laittaisin kakki chipsit samaan lootaan :)

Kirjoitettu

Mulla on pitkään ollut tuosta Engalmista (ahdas vuorilaidun) lähes tuollainen, ehkä jopa parempi. En ole koonnut sitä vielä. Kävin siellä 1998. https://www.amazon.de/-/en/SCH58368/dp/B07FYLG76Z/ref=sr_1_18?crid=X4ILJTCHPDU9&keywords=puzzle+alpen+engalm&qid=1698312653&sprefix=puzzle+alpen+engalm%2Caps%2C122&sr=8-18

Parhaimmat vois liimata tai muovittaa ja heittää seinälle.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Ipanoina kun nuita kasailtiin, tapana oli käydä velipojan pelissä laittamassa yksi pala paikoilleen ja ilmoittaa toiselle, että "nyt et voi sanoa kasanneesi pelin yksin" :D

Arvannettekin minkälaisen porun tuo teko aina aiheutti :D

 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Siis yhteensä 60320 palaa?

Joo, pelkästään tuon ylimmän palapelilaatikon paino 20kg. Ja koottuna palapelin mitat about 7x2 metriä. Ei tule kasaukseen ainakaan ihan heti, tarvii isomman asunnon ensin. 😏

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
9 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Jokohan Rouva on infottu asiasta?

:ph34r:

Kirjoitettu

Syököhän Vesan kissat palapelin paloja 😹

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.