Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20232 vuotta Pienet kännykäthän tuli joskus 2000-luvun vaihteessa, silloin oli vaikka mitä, kainalokoteloita, vyökoteloita, niittikoteloita. Jos toi "pussukka" on joku kudottu tai muuten aivan tietyn erikoislainen, niin ei sitten, mutta kyllä kaikkia mahdollisia löytyi. Tossa esim tollasen jättipuhelimen pussukka.
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20232 vuotta Mulla olis ollu Nokian banaanin autosetti Saabissa, mutta poistin sen jossain vaiheessa ja aikansa jäähdyttyä heitin sen elektronikka keräykseen
Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 20232 vuotta Amazoniasta 2 kiertovesipumppua ja mummolukulevy (4x) jaloilla. Eivät antaneet ilmaista rahtia, vaikka ostos yli 99 €. Yhteishinta silti selvästi alle yhden suomihintaisen Grundfossin. Muokattu: 16. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Huoh, huomasin just kun olin vihdoin saanut kaikki bikepacking kamani kotia ettei ne saatana sovi mun laukkusetteihin millään. Ja samalla huomasin että Apiduran isoin käyttämätön 17L satulalaukku on liian levee mun massiivisille reisille ja se jääkin käyttämättä, eli sitäkään vähää sovi mikään mukaan. Joten laukku myyntiin kuhan jaksaa jossain välissä ja uutta tilausta kehiin: Tailfin rack + Tailfin AP20 Trunk Top Bag + Tailfin 2x 22L Ultra Durable Pannier. Nyt sopii sit saakeli kaikki. Kuhan tulevat kotia ensin noikin romut. Muokattu: 19. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 20232 vuotta Siis yhteensä 60320 palaa? Hmm... ja jos haluaa hommaan hieman lisää haasteellisuutta, niin laittaisin kakki chipsit samaan lootaan
Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 20232 vuotta Mulla on pitkään ollut tuosta Engalmista (ahdas vuorilaidun) lähes tuollainen, ehkä jopa parempi. En ole koonnut sitä vielä. Kävin siellä 1998. https://www.amazon.de/-/en/SCH58368/dp/B07FYLG76Z/ref=sr_1_18?crid=X4ILJTCHPDU9&keywords=puzzle+alpen+engalm&qid=1698312653&sprefix=puzzle+alpen+engalm%2Caps%2C122&sr=8-18 Parhaimmat vois liimata tai muovittaa ja heittää seinälle. Muokattu: 26. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 20232 vuotta Ipanoina kun nuita kasailtiin, tapana oli käydä velipojan pelissä laittamassa yksi pala paikoilleen ja ilmoittaa toiselle, että "nyt et voi sanoa kasanneesi pelin yksin" Arvannettekin minkälaisen porun tuo teko aina aiheutti
Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Siis yhteensä 60320 palaa? Joo, pelkästään tuon ylimmän palapelilaatikon paino 20kg. Ja koottuna palapelin mitat about 7x2 metriä. Ei tule kasaukseen ainakaan ihan heti, tarvii isomman asunnon ensin. 😏 Muokattu: 26. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ No nyt tulikin sitten vähän kalliimpi peli. Jokohan Rouva on infottu asiasta?
Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 9 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Jokohan Rouva on infottu asiasta?
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään