Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Italiasta tuleepi (ilmaisella rahdilla tottakai): - 3 x 24 0.33l tölkkipäkkiä helvetin hyvää italialaista appelsiini"limonadia". Lainausmerkeissä siksi että joku suomalainen jaffa 0.00005% mehupitoisuudellaan on kuraa versus näiden kymmenet mehuprosentit - 1 x 24 päkki saman sarjan sitruunalimonadia - 1 x 24 päkki saman sarjan sokeritonta sitruunalimonadia Saksasta tuleepi (ilmaisella rahdilla tottakai): - 180kpl Allevo ateriankorvauspatukoita, eri makuja. Nää on mun aamupaloja, sairaan helppoja, sairaan nopeita, sisältää kaiken tarvittavan mitä vanhus tarvii aamiaiselle. Eli puolen vuoden aamiaiset kerralla. Kotiin kannettuna. Ei voi olla kätevämpää ei! Muokattu: 23. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta Hieman enemmän kilometrejä kuin Wolt tarjoaa. Entä jos tilaisi nelosolutta... Muokattu: 23. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta Abanamat-orkesterin tuleva vinyylirieska. Basistinretkupojanjolperon suosituksesta. Omena ei kauas luumupuusta kieri. Me Like lot. Oivaa progea raskaalla poljennolla. Muokattu: 23. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 20232 vuotta Nyt tuo Tivoli Audion kaukosäädin lasahti kokonaan. Vähentääkseni ylimääräistä sirkusta tilasin uuden valmisteen kehnoutuneen korvikkeeksi. Kätevästi mitoitettu takuuajan ylitse; juuri ja juuri...
Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 20232 vuotta Ostin uudet lenkkarit, jotkut Adidakset myrkynvihreät mustilla vauhtiraidoilla, 70 € Samalla tuli hankittua uusi lampaantalja kesällä sattuneen laksatiivisen taparuman osapuoleksi joutuneen tilalle. Vanhaa kyllä yritettiin pestä, mutta kuivatusvaiheessa rattokärpäset älysivät taljan oikein porukalla, niinpä jätesäkkiin se sitten. Muokattu: 26. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20232 vuotta Kävin abteekissa ja ostis stna koko vuoden napit. Ei tarvi jatkuvasti ranpata siellä. Kelakorvausta ei saanut, mut sitä voi hakea myöhemmin. Ostint halvinta paskaa vaikuttavalla aineella, joten säästynyt aika ja halvenpi shitti kompeisoi kyl mitättömän kelakorvauksen. Itse palvelutapahtuma kesti noin ½ tuntia mutta matkoineen n. tunnin. Säästyypä 3 tuntia mun elämästä. Nappi X Orion 9,83 kela -3,93 5,90 Nappi X Krka illman kelaa 3,80 pagetti Miten musta tuntuu että hinnoittelussa joku vetää välistä. Täysin koneellistettu tuotanto ilman merkittävää ihmistyöpanosta ja patenttikin rauennut. Muokattu: 28. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20232 vuotta Ryhdyin keräilemään osia uuteen tietokoneeseen (saahan tuon kerran vuosikymmeneen vaihtaa uuteen, saahan?). Tänään tuli Samsungin 980 PRO 2TB M.2 SSD, huomenna Asuksen RTX3060 -pohjainen kortti. Kotelo flekteineen tulee Cooler Masterilta ensi viikolla. Vielä tilausnappi painamatta prosulle, muistikammoille ja emolevylle... Kaikki emännältä piilossa ja hinnat pimittäen. Tietysti.
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20232 vuotta ^^ kävin taannoin ostaan käsikauppakipulääkkeitä....Panadol forte 10kpl ja Burana 400mg 30kpl yhteensä 20e. Mutta kun ostaa Paracetamol forte ja Ibusal 400mg samat määrät, hinta on 10e. Voiei Vesa! ateriankorvikkeet on tylsintä ikinä, ite tykkään laitella ja viipaloida vihannekset ja että se syöminen on jotain pureskeltavaa. Ja limonadeista se edullisin, S-marketin X-tra applesiinilimonadi, maistuu on noin 1.10e puolentoista litran pullo. Kalliimmat Fantat ei hyvä, ja sokerittomat limut on ....pitää juomassa makua olla. Mutta tein alustavat kaupat käytetystä Canon EOS700D ja tulee objektiivikin mukaan ( kun toisen pikkuobiskani linssi halkesi, kamera putosi...) myyjä laittoi kuvaa että salama napsahtaa päälle.
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20232 vuotta Bucket hatin jossa vetoketjulliset taskut. Saa avaimet tonne kun lähtee kesävetimissä vaikka hurtan kanssa ulos.
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja RAB Ascent 400 untuvamakuupussi lähti just tilaukseen. Stna. Sit pitää vielä telttaa jne. Ja ennenkaikkea pitää ajaa niin maan perkeleesti että jaksaa ajaa ensi kesänä kotoa niin kauas että tarvii nukkua päästäkseen takas hengissä. Muokattu: 4. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20232 vuotta 12 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: RAB Ascent 400 untuvamakuupussi lähti just tilaukseen. Stna. Sit pitää vielä telttaa jne. Ja ennenkaikkea pitää ajaa niin maan perkeleesti että jaksaa ajaa ensi kesänä kotoa niin kauas että tarvii nukkua päästäkseen takas hengissä. Mitä jos ajaa junalla 2 kertaa kauemmas ja yöpyy puolivälissä ?
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja ^Juna ja fillari tuntuu olevan aika veemäinen yhdistelmä mitä yrittänyt tutkia ja kommentteja lukenut netistä. Pyörälle ei joko ole paikkaa ollenkaan junassa tai paikat täynnä jne. Ja esim omaa pyörää ei voi ripustaa tangosta esim johonkin telineeseen (oletan että junan telineet on näitä mistä laitetaan tangosta roikkumaan fillari eturengas kattoa kohti?) kun on niin täynnä romua tanko ettei siinä ole tilaa millekään koukuille enää. Mutta muuten toki olisi hyvä vaihtoehto, pääsisi aloittamaan tripin huomattavasti kauempaa kun kotoa kotiin setupissa. Ja OnTopic: - Big Agnes Tiger Wall 2 Platinum -teltta - Big Agnes Footprint Tiger Wall 2 Platinum - Exped - Hyper 1R - Retkipatja - Navy | MW - Mummy Nyt alkaa olla setuppi sit kasassa. Vielä joku silkkinen lineri makuupussiin ja joku puhallettava minimalistinen tyyny. Eli ensikesä saa nyt tulla! En tälle syksyä enää lähde ekaa kertaa elämässäni bikebacking reissulle kun kelit alkaa olla mitä on jo. Tarvii ekat tripit tehdä lämpimämmällä kelillä että voi räpeltää romujen kanssa jäätymättä. Muokattu: 5. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20232 vuotta Mitenköhän noi pyöräpaikat, ne joutuu normijunassa varaamaan niin luulis että ne ei myy liikaa noita? z-junassa (paikallis hki-lahti) on maantasassa pyöräpaikat, mut ei taida paikallisjuna sulle riittää . Yks on et katot ku joku frendi menee mökille, niin fillari auton kyytiin ja lähdet siitä. jos nyt on tarve tolle "kauksi".
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään