Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Italiasta tuleepi (ilmaisella rahdilla tottakai):

- 3 x 24 0.33l tölkkipäkkiä helvetin hyvää italialaista appelsiini"limonadia". Lainausmerkeissä siksi että joku suomalainen jaffa 0.00005% mehupitoisuudellaan on kuraa versus näiden kymmenet mehuprosentit

- 1 x 24 päkki saman sarjan sitruunalimonadia

- 1 x 24 päkki saman sarjan sokeritonta sitruunalimonadia

Saksasta tuleepi (ilmaisella rahdilla tottakai):

- 180kpl Allevo ateriankorvauspatukoita, eri makuja. Nää on mun aamupaloja, sairaan helppoja, sairaan nopeita, sisältää kaiken tarvittavan mitä vanhus tarvii aamiaiselle. Eli puolen vuoden aamiaiset kerralla. Kotiin kannettuna. Ei voi olla kätevämpää ei!

 

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Hieman enemmän kilometrejä kuin Wolt tarjoaa. Entä jos tilaisi nelosolutta...

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Abanamat-orkesterin tuleva vinyylirieska. Basistinretkupojanjolperon suosituksesta.

Omena ei kauas luumupuusta kieri. Me Like lot. Oivaa progea raskaalla poljennolla.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Nyt tuo Tivoli Audion kaukosäädin lasahti kokonaan. Vähentääkseni ylimääräistä sirkusta

tilasin uuden valmisteen kehnoutuneen korvikkeeksi. Kätevästi mitoitettu takuuajan ylitse;

juuri ja juuri...

Kirjoitettu

Ostin uudet lenkkarit, jotkut Adidakset myrkynvihreät mustilla vauhtiraidoilla, 70 €

Samalla tuli hankittua uusi lampaantalja kesällä sattuneen laksatiivisen taparuman osapuoleksi joutuneen tilalle.
Vanhaa kyllä yritettiin pestä, mutta kuivatusvaiheessa rattokärpäset älysivät taljan oikein porukalla, niinpä jätesäkkiin se sitten. 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Kävin abteekissa ja ostis stna koko vuoden napit. Ei tarvi jatkuvasti ranpata siellä. Kelakorvausta ei saanut, mut sitä voi hakea myöhemmin. Ostint halvinta paskaa vaikuttavalla aineella, joten säästynyt aika ja halvenpi shitti kompeisoi kyl mitättömän kelakorvauksen. Itse palvelutapahtuma kesti noin ½ tuntia mutta matkoineen n. tunnin. Säästyypä 3 tuntia mun elämästä.

Nappi X  Orion    9,83 kela  -3,93   5,90   Nappi X  Krka  illman kelaa 3,80 pagetti  Miten musta tuntuu että hinnoittelussa joku vetää välistä. Täysin koneellistettu tuotanto ilman merkittävää ihmistyöpanosta ja patenttikin rauennut.

Muokattu: , käyttäjä: mgcc

Kirjoitettu

Ryhdyin keräilemään osia uuteen tietokoneeseen (saahan tuon kerran vuosikymmeneen vaihtaa uuteen, saahan?). Tänään tuli Samsungin 980 PRO 2TB M.2 SSD, huomenna Asuksen RTX3060 -pohjainen kortti. Kotelo flekteineen tulee Cooler Masterilta ensi viikolla. Vielä tilausnappi painamatta prosulle, muistikammoille ja emolevylle...

Kaikki emännältä piilossa ja hinnat pimittäen. Tietysti.

Kirjoitettu

^^ kävin taannoin ostaan käsikauppakipulääkkeitä....Panadol forte 10kpl ja Burana 400mg  30kpl yhteensä 20e. Mutta kun ostaa Paracetamol forte ja Ibusal 400mg samat määrät, hinta on 10e. 

Voiei Vesa! ateriankorvikkeet on tylsintä ikinä, ite tykkään laitella ja viipaloida vihannekset ja että se syöminen on jotain pureskeltavaa. Ja limonadeista se edullisin, S-marketin X-tra applesiinilimonadi, maistuu  on noin 1.10e puolentoista litran pullo. Kalliimmat Fantat ei hyvä, ja sokerittomat limut on ....pitää juomassa makua olla. 

Mutta tein alustavat kaupat käytetystä Canon EOS700D ja tulee objektiivikin mukaan ( kun toisen pikkuobiskani linssi halkesi, kamera putosi...) myyjä laittoi kuvaa että salama napsahtaa päälle. 

Kirjoitettu

Bucket hatin jossa vetoketjulliset taskut. Saa avaimet tonne kun lähtee kesävetimissä vaikka hurtan kanssa ulos.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

RAB Ascent 400 untuvamakuupussi lähti just tilaukseen. Stna. Sit pitää vielä telttaa jne. Ja ennenkaikkea pitää ajaa niin maan perkeleesti että jaksaa ajaa ensi kesänä kotoa niin kauas että tarvii nukkua päästäkseen takas hengissä.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
12 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

RAB Ascent 400 untuvamakuupussi lähti just tilaukseen. Stna. Sit pitää vielä telttaa jne. Ja ennenkaikkea pitää ajaa niin maan perkeleesti että jaksaa ajaa ensi kesänä kotoa niin kauas että tarvii nukkua päästäkseen takas hengissä.

Mitä jos ajaa junalla 2 kertaa kauemmas ja yöpyy puolivälissä ?

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Juna ja fillari tuntuu olevan aika veemäinen yhdistelmä mitä yrittänyt tutkia ja kommentteja lukenut netistä. Pyörälle ei joko ole paikkaa ollenkaan junassa tai paikat täynnä jne. Ja esim omaa pyörää ei voi ripustaa tangosta esim johonkin telineeseen (oletan että junan telineet on näitä mistä laitetaan tangosta roikkumaan fillari eturengas kattoa kohti?) kun on niin täynnä romua tanko ettei siinä ole tilaa millekään koukuille enää. Mutta muuten toki olisi hyvä vaihtoehto, pääsisi aloittamaan tripin huomattavasti kauempaa kun kotoa kotiin setupissa.

Ja OnTopic:

- Big Agnes Tiger Wall 2 Platinum -teltta

- Big Agnes Footprint Tiger Wall 2 Platinum

- Exped - Hyper 1R - Retkipatja - Navy | MW - Mummy

Nyt alkaa olla setuppi sit kasassa. Vielä joku silkkinen lineri makuupussiin ja joku puhallettava minimalistinen tyyny.

Eli ensikesä saa nyt tulla! En tälle syksyä enää lähde ekaa kertaa elämässäni bikebacking reissulle kun kelit alkaa olla mitä on jo. Tarvii ekat tripit tehdä lämpimämmällä kelillä että voi räpeltää romujen kanssa jäätymättä.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Mitenköhän noi pyöräpaikat, ne joutuu normijunassa varaamaan niin luulis että ne ei myy liikaa noita? z-junassa (paikallis hki-lahti) on maantasassa pyöräpaikat, mut ei taida paikallisjuna sulle riittää :D . 

Yks on et katot ku joku frendi menee mökille, niin fillari auton kyytiin ja lähdet siitä. jos nyt on tarve tolle "kauksi". 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.