Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Viimeisin hankinta: Thanks for purchasing 2023 Olympia Premium PPV Package Huomenna amateurit ja viikonloppuna ammattilaiset. 💪💪💪
Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 29.10.2023 klo 08.49, tempokisu kirjoitti: Apua! mihin Sinä energiajuomaa tarviit, noin paljon. Juoda aattelin nuo. Ja kun liittyy aiheeseen ni pistin vielä tilaten 4 lavallista eli 96 tölkkiä lisää ku halavalla sai.
Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 20232 vuotta Niin mutta miksi? Onko ohjelmasa talvipyöräilyä satasen per päivä...miksi tavallinen juoma ei riitä??
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta No kun ostin niitä lintujen ruokintajuttuja, näihin tarvii kyllä isompia siemeniä niin ostin auringonkukansiemenpussin, lisäksi löytyi joku kissan lelu "lokki" siitä tulee nukelle kassi. Neulon vaan nauhat. Lisäksi lohta, savulohiherkkua ja Raparperijuomaa. +Nakkilasta nahkiaisia ja lippikset paistamon logolla. Ajattelin kokeilla lumisateella, laittaa lippiksen ja kypärähupun alle, ja lippa auttaa ettei hiutaleet mene silmiin (niin helposti).
Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 20232 vuotta Jokohan tuota kävisi tänään kampeamassa autoon nuo pakkasrenkaat alle. Ei millään viitsisi, mutku...
Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 20232 vuotta Kävin ostaan magnesiumia, c- ja b-vitamiinia, - sekä pähkinöitä pikkulinnuille ( jos laittelee kuusenoksan päälle niin oravat voi ottaa pähkinät ja siemenet ja tali jää linnuille , näin se on mennyt Rantaperkiön ruokinnalla)
Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 20232 vuotta No eipä sitä "ei yhtään pakettia tulossa"-aikaa kestäny kovin kauaa. Juuri sain ifolor-kirjan valmiiksi ja laitettua tilaukseen. Ja aamulenkillä muistin kun mulla oli nukelle silkkinen pitkä takki jossa on joutsen-kirjailuja. Myin asun pois....haluaisin sen takaisin > etsii ebaysta > löytyi Euroopasta kyseinen asu ja siihen kuuluva nukke > ostin.
Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 20232 vuotta Kärkkäiseltä: - 4 kpl Continental Premiumcontact 7 renkaita 346 €, muualta halvimmillaan 440 €. - urheiluboksereita Tarpeeksi halvalla kun myy niin salaliitotkin unohtuu. Useampana vuonna tullut boikotoitua näitä nimellisiä Black Friday myyntejä. Ehkä tänä vuonna voi vihdoi olla jotakin ostettavaa. Tarpeeseen tietenkin.
Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 20232 vuotta Ostin ittelleni isänpäivälahjaksi G-Shockin. Kun ostaa lahjat ite, saa mieleistä, nimim. joulunodotusta ilmassa
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta Autolle bensaa ja viikon kalat; siinä on marinoitu meribassi, lohirulla ja friteerattuja jotain rapujuttua. Laitoin bassin kahtia ja pakkaseen ( menee uuniin ja kypsyttyään se ruoto irtoaa, tarvii varmaan pää leikata pois ennen uuniin laittoa...) tänään on puolet lohirullasta ja pari rapua. < ps. noi ravut oli ihan mielettömän maukkaita rapsakoita NAM. Jos on jatkossa tarjolla niin heti ostetaan. Muokattu: 13. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Sähköpohjalliset mallia isoimmat mitä löytyy: Therm-Ic Heat 3D XXL Akut edelliseen: Therm-Ic C-Pack 1300 2 x 1300 mAh Kengät edellisiin: SIDI Frost Gore 2 - MTB Winter Shoes Size 49 Ja vielä pakettiin Ortlieb työkalupussukka jotta voin laittaa mukana kuljetettavat työkalut sinne niin ei kolise ja kilise kuten nyt pakastepussissa. Joutu tilamaan kaikki jostain muualta kuin "alle 20 tunnissa kotona" -paikasta. Pöh. Ei ollut noin isoja kenkiä Bike24:ssa mikä on ainut paikka minkä tiedän tuovan keskieuroopasta kamat kotia alle vuorokaudessa. Ja mikä yllätti, Bike-Discount nostanut postikuluja 9.99 eurosta 14.99 euroon. Pöh. Vai onko tuo jo pitkään ollut 15 oravannahkaa kympin sijaan.... Ei muistaakseni. Muokattu: 13. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ ja mä niin olin ihan varma että mulla on maailman palelevaisimmat tassut....ainakin joskus aikoinaan. Sillä nyt ei varpaat palele ( tosin lenkitkin on lyhyempiä ) yksi kuningasidea oli alkaa käyttää tavallisia nahkaisia karvavuorillisia tavallisia kenkiä lenkillä. On myös turvallisempaa kun klossimonot, ja kun sitä "nosto"-ominaisuutta en tartte ( enkä ole oikeastaan ikinä tajunnutkaan...)
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20232 vuotta 15 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ ja mä niin olin ihan varma että mulla on maailman palelevaisimmat tassut....ainakin joskus aikoinaan. Sillä nyt ei varpaat palele ( tosin lenkitkin on lyhyempiä ) yksi kuningasidea oli alkaa käyttää tavallisia nahkaisia karvavuorillisia tavallisia kenkiä lenkillä. On myös turvallisempaa kun klossimonot, ja kun sitä "nosto"-ominaisuutta en tartte ( enkä ole oikeastaan ikinä tajunnutkaan...) Samaa mieltä, että klossit kyllä kerää sitä kylmyyttä. Mutta kyllä niistä apua on, en usko että nykypäivänä voisi avopolkimilla pärjätä maantiekisoissa. Kyse ei ole jalkojen nostelusta vaan pyörittämisestä. Ei se apu ole suuri tietyissä kohdissa kammen kierrosta mutta pienetkin avut ovat ratkaisevia. Tällaisella tavis tallaajalla tietty mitätöntä ja varsinkaan jos ei kilpaile. Mutta joskus koitin pyöritystä vähän itsekin kehittää kesken maantielenkkien silleen, että irroitin toisen jalan kokonaan polkimelta ja pyöritin eli pyöräilin hetken vain toisella jalalla. Sitten taas esim 2 minuuttia pelkästään toisella. Tämän jälkeen kun kiinnitti molemmat kengät polkimiin ja pyrki säilyttämään saman tuntuman, tasaisen kierroksen ja koko ajan voimantuoton niin tuntui kuin asiaa olisi alkanut hiljalleen oppimaan. Maastossa taas auttaa kun jalat pysyvät paremmin polkimilla kovassakin kivikko- ja juurakkorytyytyksessä niiden ollessa lukittuina polkimiin.
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20232 vuotta Kloppina kun pyöräili nuoskakelillä niillä kumipolkimilla ja sitten kun se jalka lipesi ja tipahti vaakaputkelle - voe poijjaat, mikä kipu, aivan mahtava tuska! e pistää arvostamaan klosseja suuressa määrin Muokattu: 14. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään