Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Viimeisin hankinta:

Thanks for purchasing 2023 Olympia Premium PPV Package

Huomenna amateurit ja viikonloppuna ammattilaiset. 💪💪💪

 

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
29.10.2023 klo 08.49, tempokisu kirjoitti:

Apua! mihin Sinä energiajuomaa tarviit, noin paljon.

Juoda aattelin nuo. Ja kun liittyy aiheeseen ni pistin vielä tilaten 4 lavallista eli 96 tölkkiä lisää ku halavalla sai.

Kirjoitettu

Niin mutta miksi? Onko ohjelmasa talvipyöräilyä satasen per päivä...miksi tavallinen juoma ei riitä??

Kirjoitettu

No kun ostin niitä lintujen ruokintajuttuja, näihin tarvii kyllä isompia siemeniä niin ostin auringonkukansiemenpussin, lisäksi löytyi joku kissan lelu "lokki" siitä tulee nukelle kassi. Neulon vaan nauhat. Lisäksi lohta, savulohiherkkua ja Raparperijuomaa. +Nakkilasta nahkiaisia ja lippikset paistamon logolla. Ajattelin kokeilla lumisateella, laittaa lippiksen ja kypärähupun alle, ja lippa auttaa ettei hiutaleet mene silmiin (niin helposti).

Kirjoitettu

Kävin ostaan magnesiumia, c- ja b-vitamiinia, - sekä pähkinöitä pikkulinnuille ( jos laittelee kuusenoksan päälle niin oravat voi ottaa pähkinät ja siemenet ja tali jää linnuille , näin se on mennyt Rantaperkiön ruokinnalla) 

Kirjoitettu

No eipä sitä "ei yhtään pakettia tulossa"-aikaa kestäny kovin kauaa.
Juuri sain ifolor-kirjan valmiiksi ja laitettua tilaukseen. Ja aamulenkillä muistin kun mulla oli nukelle silkkinen pitkä takki jossa on joutsen-kirjailuja. Myin asun pois....haluaisin sen takaisin > etsii ebaysta > löytyi Euroopasta kyseinen asu ja siihen kuuluva nukke > ostin.

Kirjoitettu

Kärkkäiseltä:

- 4 kpl Continental Premiumcontact 7 renkaita 346 €, muualta halvimmillaan 440 €.

- urheiluboksereita

Tarpeeksi halvalla kun myy niin salaliitotkin unohtuu. 

Useampana vuonna tullut boikotoitua näitä nimellisiä Black Friday myyntejä. Ehkä tänä vuonna voi vihdoi olla jotakin ostettavaa. Tarpeeseen tietenkin.

 

 

Kirjoitettu

Ostin ittelleni isänpäivälahjaksi G-Shockin. Kun ostaa lahjat ite, saa mieleistä, nimim. joulunodotusta ilmassa :D 

Kirjoitettu

Autolle bensaa ja viikon kalat; siinä on marinoitu meribassi, lohirulla ja friteerattuja jotain rapujuttua.
Laitoin bassin kahtia ja pakkaseen ( menee uuniin ja kypsyttyään se ruoto irtoaa, tarvii varmaan pää leikata pois ennen uuniin laittoa...) tänään on puolet lohirullasta ja pari rapua. 

kalaruokaa%20meribassilohirapu23.jpg?img<

 

ps. noi ravut oli ihan mielettömän maukkaita rapsakoita NAM. Jos on jatkossa tarjolla niin heti ostetaan.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Sähköpohjalliset mallia isoimmat mitä löytyy: Therm-Ic Heat 3D XXL

Akut edelliseen: Therm-Ic C-Pack 1300 2 x 1300 mAh

Kengät edellisiin: SIDI Frost Gore 2 - MTB Winter Shoes Size 49

Ja vielä pakettiin Ortlieb työkalupussukka jotta voin laittaa mukana kuljetettavat työkalut sinne niin ei kolise ja kilise kuten nyt pakastepussissa.

Joutu tilamaan kaikki jostain muualta kuin "alle 20 tunnissa kotona" -paikasta. Pöh. Ei ollut noin isoja kenkiä Bike24:ssa mikä on ainut paikka minkä tiedän tuovan keskieuroopasta kamat kotia alle vuorokaudessa. Ja mikä yllätti, Bike-Discount nostanut postikuluja 9.99 eurosta 14.99 euroon. Pöh. Vai onko tuo jo pitkään ollut 15 oravannahkaa kympin sijaan.... Ei muistaakseni.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

^ ja mä niin olin ihan varma että mulla on maailman palelevaisimmat tassut....ainakin joskus aikoinaan. Sillä nyt ei varpaat palele ( tosin lenkitkin on lyhyempiä ) yksi kuningasidea oli alkaa käyttää tavallisia nahkaisia karvavuorillisia tavallisia kenkiä lenkillä. On myös turvallisempaa kun klossimonot, ja kun sitä "nosto"-ominaisuutta en tartte ( enkä ole oikeastaan ikinä tajunnutkaan...)

Kirjoitettu
15 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

^ ja mä niin olin ihan varma että mulla on maailman palelevaisimmat tassut....ainakin joskus aikoinaan. Sillä nyt ei varpaat palele ( tosin lenkitkin on lyhyempiä ) yksi kuningasidea oli alkaa käyttää tavallisia nahkaisia karvavuorillisia tavallisia kenkiä lenkillä. On myös turvallisempaa kun klossimonot, ja kun sitä "nosto"-ominaisuutta en tartte ( enkä ole oikeastaan ikinä tajunnutkaan...)

Samaa mieltä, että klossit kyllä kerää sitä kylmyyttä. Mutta kyllä niistä apua on, en usko että nykypäivänä voisi avopolkimilla pärjätä maantiekisoissa. Kyse ei ole jalkojen nostelusta vaan pyörittämisestä. Ei se apu ole suuri tietyissä kohdissa kammen kierrosta mutta pienetkin avut ovat ratkaisevia. Tällaisella tavis tallaajalla tietty mitätöntä ja varsinkaan jos ei kilpaile. Mutta joskus koitin pyöritystä vähän itsekin kehittää kesken maantielenkkien silleen, että irroitin toisen jalan kokonaan polkimelta ja pyöritin eli pyöräilin hetken vain toisella jalalla. Sitten taas esim 2 minuuttia pelkästään toisella. Tämän jälkeen kun kiinnitti molemmat kengät polkimiin ja pyrki säilyttämään saman tuntuman, tasaisen kierroksen ja koko ajan voimantuoton niin tuntui kuin asiaa olisi alkanut hiljalleen oppimaan.

 

Maastossa taas auttaa kun jalat pysyvät paremmin polkimilla kovassakin kivikko- ja juurakkorytyytyksessä niiden ollessa lukittuina polkimiin. 

Kirjoitettu

Kloppina kun pyöräili nuoskakelillä niillä kumipolkimilla ja sitten kun se jalka lipesi ja tipahti vaakaputkelle - voe poijjaat, mikä kipu, aivan mahtava tuska!
e pistää arvostamaan klosseja suuressa määrin :D

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.