Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20232 vuotta Tokmannilta läjän 45 litran smartstrore-säilytyslaatikoita (-60% sis. jäsenliittymisen). Seuraavaksi täytyy vissiin siivota varasto.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20232 vuotta Ja niinhän siinä sitten kävi... Toivottavasti tuo ei nyt sitten muodosta jatkumoa: "Oletko vastaanottanut paketin" >>> "PC/IT ongelmat ja onnistumiset" >>> "Epäonnistunut hankinta". Laitteen spekseissä mainittiin että prosessorin suositus (ei vaatimus) on min Intel Gen 6 (2015) suoritin, mutta omani on Gen 3 (2012). Mutta ei kai nuin pieni ero vuosimallin välillä voi niin paljoa merkata? En usko... mutta sieltä se nyt kumminkin tulee Muokattu: 26. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20232 vuotta https://www.playstation.com/fi-fi/ps-vr2/ Playstationiin virtuaalilasit
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Nyt se Sonyn kameran osto onnistui, joten laitoin tilauksen sisään. Pari nopeaa muistikorttia, laadukas UV-suodin ja 3 extra vuotta takuuta tykö. Sellainen about 250-300e säästö kotimaan mustantai-hintoihin. Sitten vaan wanha kalusto myyntiin. Muokattu: 27. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Uusi vesipannu, teen ystävien toiveiden mukaisesti säädettävällä lämpötilalla. Se vanha kun lakkasi lämmittämästäkin. Kaksi lämpösähkölaitetta kyykähti viikon sisällä, mikä on se kolmas🤔
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Lämminvesivaraajiin taitaa vielä tämän vuotta saada ARA avustusta, vaiko enää Joulukuun alkuun?
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Lämminvesivaraajiin taitaa vielä tämän vuotta saada ARA avustusta, vaiko enää Joulukuun alkuun? Se on aika tuore, alle 5 vuotta vanha, eli ei toivottavasti iske. Taannoisen keittiöremomontin jäljiltä ei potentiaalisia porsivia ei PITÄISI olla ihan vielä tarjolla.
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Eikös ARA ole erikoistunut iäkkäiden avustamiseen (65 v Aran päätöksentekohetkellä)... no vammaisuuskin riittää. Toisaalta kekseliäisyys kovankin onnen voittaa. Lähialueen kovin vedättäjä sai vain 1,5 v ehdollista. Tuloraja voi pistää vastaan. https://www.ara.fi/fi-FI/Lainat_ja_avustukset/Korjausavustukset/Korjausavustus_iakkaiden_ja_vammaisten_henkiloiden_asuntoihin Muokattu: 27. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Voisiko lämpöpumppu saada avustusta? Kuumuus kesäisin kun on varsinkin ikäihmisille se piinaava. Toki tuohon saa sen kotitalousvähennyksen, mutta silti?
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ En vielä noin iäkäs, vammaisuuteen en kommetoi/ Ilppi tuli hankittua, ehkä rouvan jälkeen paras hankinta. Muokattu: 27. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta 18 minuuttia sitten, mgcc kirjoitti: Singer 421G. Tietäjät tietää. Jösses! Mummolla oli tuollainen Singer. Toisella polkumalli puukopalla.
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta ^^^ En mäkään ittelle, tota anoppilan väkeä ajattelin. Siellä vaan asuu niin kova nuukuus, etteivät raaski hankkia, vaikka investointi maksaisi itsensä parissa vuodessa ja saisivat samalla sen toivomansa jäähdytyksen.. Pakkasilla käärivät matot rullille, että lattialämmitys olisi tehokkaampi. Viimeksi yritin lueskella siellä lehteä, mutta hämäryyden tähden ei onnistunut. Olivat vaihtaneet kattokruunuun 25W kynttilälamput. Sitten sammutettiin valot kokonaan, kun ei kerta lueta Muokattu: 27. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Oho...Ihan vahingoissa tilasin vinylilevyn. Tyttärelle joulupakettiin; vanhaa Fleetwood Mac-tuotantoa, ihan keräilyversio. En usko osuneeni harhaan. Neidillä on jo aika monta lättyä aiheesta ja "rumours"-pyjama. Olikin sitten vähän rariteetimpi tapaus, ei onneksi Brexit-maasta... No, ei ainakaan mene hukkaan, enkä epäile yhtään arvostuksen puutetta😉 Muokattu: 27. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Wanhaa Singeriä ei polkemalla sököksi saa, sähkövetoinenkin on kuin se Duracel mainoksen pupu, joka jatka ja jatkaa, kun muut väsyvät. Anoppilan peliä olen himoinnut, mutta Rouva ei ole antanut kinuta sitä itselleen. Se sillä enää mitään tee. Komerossa satasen peli, josta lähtee reippaita metallisia ryskeitä aina välistä. Mitä lie mahtaa tehdä. Muokattu: 30. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään