Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Tokmannilta läjän 45 litran smartstrore-säilytyslaatikoita (-60% sis. jäsenliittymisen). Seuraavaksi täytyy vissiin siivota varasto.

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Ja niinhän siinä sitten kävi...

Toivottavasti tuo ei nyt sitten muodosta jatkumoa: "Oletko vastaanottanut paketin" >>> "PC/IT ongelmat ja onnistumiset" >>> "Epäonnistunut hankinta".
Laitteen spekseissä mainittiin että prosessorin suositus (ei vaatimus) on min Intel Gen 6 (2015) suoritin, mutta omani on Gen 3 (2012). Mutta ei kai nuin pieni ero vuosimallin välillä voi niin paljoa merkata? En usko... mutta sieltä se nyt kumminkin tulee :) 

1Snh-3mnu.png

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Nyt se Sonyn kameran osto onnistui, joten laitoin tilauksen sisään.  Pari nopeaa muistikorttia, laadukas UV-suodin ja 3 extra vuotta takuuta tykö.  Sellainen about 250-300e säästö kotimaan mustantai-hintoihin.

Sitten vaan wanha kalusto myyntiin.

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu

Uusi vesipannu, teen ystävien toiveiden mukaisesti säädettävällä lämpötilalla.

Se vanha kun lakkasi lämmittämästäkin. Kaksi lämpösähkölaitetta kyykähti viikon

sisällä, mikä on se kolmas🤔

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Lämminvesivaraajiin taitaa vielä tämän vuotta saada ARA avustusta, vaiko enää Joulukuun alkuun?

Se on aika tuore, alle 5 vuotta vanha, eli ei toivottavasti iske. Taannoisen keittiöremomontin jäljiltä

ei potentiaalisia porsivia ei PITÄISI olla ihan vielä tarjolla.

Kirjoitettu

Eikös ARA ole erikoistunut iäkkäiden avustamiseen (65 v Aran päätöksentekohetkellä)... no vammaisuuskin riittää. Toisaalta kekseliäisyys kovankin onnen voittaa. Lähialueen kovin vedättäjä sai vain 1,5 v ehdollista.

Tuloraja voi pistää vastaan. https://www.ara.fi/fi-FI/Lainat_ja_avustukset/Korjausavustukset/Korjausavustus_iakkaiden_ja_vammaisten_henkiloiden_asuntoihin

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Voisiko lämpöpumppu saada avustusta? Kuumuus kesäisin kun on varsinkin ikäihmisille se piinaava. Toki tuohon saa sen kotitalousvähennyksen, mutta silti?

Kirjoitettu

^ En vielä noin iäkäs, vammaisuuteen en kommetoi/

Ilppi tuli hankittua, ehkä rouvan jälkeen paras hankinta.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
18 minuuttia sitten, mgcc kirjoitti:

Singer 421G. Tietäjät tietää.

yleisguva.JPG

edasi.JPG

Jösses! Mummolla oli tuollainen Singer. Toisella polkumalli puukopalla.

Kirjoitettu

^^^ En mäkään ittelle, tota anoppilan väkeä ajattelin.
Siellä vaan asuu niin kova nuukuus, etteivät raaski hankkia, vaikka investointi maksaisi itsensä parissa vuodessa ja saisivat samalla sen toivomansa jäähdytyksen..
Pakkasilla käärivät matot rullille, että lattialämmitys olisi tehokkaampi.
Viimeksi yritin lueskella siellä lehteä, mutta hämäryyden tähden ei onnistunut. Olivat vaihtaneet kattokruunuun 25W kynttilälamput.
Sitten sammutettiin valot kokonaan, kun ei kerta lueta :D

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Oho...Ihan vahingoissa tilasin vinylilevyn. Tyttärelle joulupakettiin;

vanhaa Fleetwood Mac-tuotantoa, ihan keräilyversio. En usko osuneeni harhaan.

Neidillä on jo aika monta lättyä aiheesta ja "rumours"-pyjama.

Olikin sitten vähän rariteetimpi tapaus, ei onneksi Brexit-maasta...

No, ei ainakaan mene hukkaan, enkä epäile yhtään arvostuksen puutetta😉

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Wanhaa Singeriä ei polkemalla sököksi saa, sähkövetoinenkin on kuin se Duracel mainoksen pupu, joka jatka ja jatkaa, kun muut väsyvät.

Anoppilan peliä olen himoinnut, mutta Rouva ei ole antanut kinuta sitä itselleen. Se sillä enää mitään tee. 

Komerossa satasen peli, josta lähtee reippaita metallisia ryskeitä aina välistä. Mitä lie mahtaa tehdä. 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.