Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Autolle ja itelle ruokaa;perusvihanneksia ja sitten kalaosastolta lohitaskua, savulohiherkkua ja - savustettu kampelan puolikas, uusi kalaruokakokemus odottaa. 
Ruokajuomaa myös, kokeillaan "Agusti Torrello Mata" cavaa, luonnehdintana on "runsas paahteinen", testaan kannattaako ostaa sitä kalliimpaa "runsas paahteinen" shamppanjaa. Lisäksi muita perusjuttuja kuten raparperijuomaa. 

  • Viestejä 2.3k
  • Katselut 170.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

90cm USB 5V Black Charger Power Cable Adaptor for Exposure Diablo MK5 Bike Light

Kirjoitettu

Kiva kun muut puhuu...tai kirjoittaa ihan eri kieltä kuin minä. ^ joku 90cm musta, voima kaapeli adapeteri....jotain
Laittakaa hei suomeksi, kiitos.

Kirjoitettu

90cm musta 5V unversaali kaapeli  laturin virtajohtosovitimella Exposure Diablo MK5 polkupyörän valaisimeen.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

90cm musta kaapeli laturin sovittimella polkypyörän valaisimeen on se mitä ymmärtin.
Minulla on otsavalo, eipä tarvi härpäkkeitä ainoastaan ladata säännöllisin väleirn.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Joo, USB latauskaapeli mun wanhaan Exposure fillarietuvaloon. Saa ladattua tien päällä jos tarvii tien päällä latailla. Lampussa oleva pää on speciaali oma pää joten mikään standardi USB-->USB johto ei olis käynyt. Se on kato kätevää ku on napadynamo. Fillarista ja it-romuista mukana mitä on ei koskaan lopu virta, jos äijä vaan jaksaa liikuttaa pyörää eteenpäin vähintään >10km/h vai mitähän tuo dynamo vaatii että virtaa tuloopi ees jonniinverran usb johdon päästä ulos.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Koska pidän lokeista, niin ostin RedBubblesta 2 lokki-aiheista teepaitaa. Tässä on erilaisia lokkeja, nimet on tosin englanniksi mutta tunnistaa hyvin . Naurulokki on "smiling gull"

Hei tuossa lähetetyt kuva, onko joku ostanut 5 putelia tyrnimehua. Nakkilassa tekevät sitä, mutta ei ole vielä ollu tarjolla. Toiveena olisi jos ovat avoinna perjantaina niin käynti.

Kirjoitettu

2 kpl 3 mm ikkunalasia 135 x 795 mm
2 kpl 3600 mm koristeellista reunalistaa 45 x 28 mm lasien sisä ja ulkokehyksiksi 

Tulevat huussin päällekkäisiin vaakasuuntaisiin ikkunaukkoihin.

Yhteensä 14 €

Kirjoitettu

Joskus kaverin pöydällä oli samaan aikaan kirjat koskien laihdutusta ja painonnostoa. Kirjojen nimetkin olivat muistaakseni jotkut tyyliin "nousee, nousee" ja "pysyvä painonpudotus"

Saatoimme hälle kuittailla niistä silloin... :D

 

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Meillä paino nousee ihan ilman oppikirjojakin :D 

Mun piti sanoa samantyyppisesti....mutta VesaP, joskus olet pudottamassa painoa ja sitten tulee näitä suklaita yms. Eikö siis lähikaupasta löydy sopivaa suklaata, tai pullaa? Suklaita on ihan järjettömät valikoimat ja paistopisteestäkin saa, tai kun ite leipoisi...nyt ei täällä löydy ymmärrystä sille että netistä tilataan...no yleensä elintarvikkeita. Perusteluja luen mielenkiinnolla. 

Tilasin RedBubblesta 2 lokki-aiheista t-paitaa. Tiedän että on hyvälaatuista ja pehmoista materiaalia. Että ei sitä aina olla nahkiaispaita päällä. 
Lisäksi kävin ostaan A-marketista parempaa ruokajuomaa nahkiaisen kanssa. Käyn Nakkilassa lähipäivinä, riippuen miten ovat auki. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
6.9.2023 klo 12.05, tempokisu kirjoitti:

Perusteluja luen mielenkiinnolla.

Nooh, esim näitä mitä äsken just lähetti kantoi ison laatikollisen kotiovelle Ranskan Amazonista niin ei näitä Suomesta saa. Yksittäispakattuja originaaleja madeleineja, loistavia lenkillä mukana. 1 per tunti nautittuna. Toimii myös kotona kylmän maitolasin kera satanolla.

3178530410136_804236d4-7faa-498a-b135-7b

Ja tuossa reilun satasen tilauksessa tulee esim näitä, myös yksittäispakattuja energiapaukkuja lenkille:

71IjYMdhVKS.jpg

Ja paino oli hyvässä kontrollissa kyllä ennen tätä hevoslääkekuuria mitä nyt joutuu vetämään. Kroppa sekaisin nyt kuin käkikello joten täytyy ihmetellä vielä miten saa balanssiin kaiken akselilla lääkkeet/olotila/taudinkurissapysyminen, tällä hetkellä tuntuu että noista kaksi mätsää ok, olotila ei. Pitäs sekin saada kondikseen. Jotta jaksas harrastaa taas kunnolla.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.