Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20232 vuotta Autolle ja itelle ruokaa;perusvihanneksia ja sitten kalaosastolta lohitaskua, savulohiherkkua ja - savustettu kampelan puolikas, uusi kalaruokakokemus odottaa. Ruokajuomaa myös, kokeillaan "Agusti Torrello Mata" cavaa, luonnehdintana on "runsas paahteinen", testaan kannattaako ostaa sitä kalliimpaa "runsas paahteinen" shamppanjaa. Lisäksi muita perusjuttuja kuten raparperijuomaa.
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 90cm USB 5V Black Charger Power Cable Adaptor for Exposure Diablo MK5 Bike Light
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20232 vuotta Kiva kun muut puhuu...tai kirjoittaa ihan eri kieltä kuin minä. ^ joku 90cm musta, voima kaapeli adapeteri....jotain Laittakaa hei suomeksi, kiitos.
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20232 vuotta 90cm musta 5V unversaali kaapeli laturin virtajohtosovitimella Exposure Diablo MK5 polkupyörän valaisimeen. Muokattu: 4. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20232 vuotta 90cm musta kaapeli laturin sovittimella polkypyörän valaisimeen on se mitä ymmärtin. Minulla on otsavalo, eipä tarvi härpäkkeitä ainoastaan ladata säännöllisin väleirn. Muokattu: 4. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Joo, USB latauskaapeli mun wanhaan Exposure fillarietuvaloon. Saa ladattua tien päällä jos tarvii tien päällä latailla. Lampussa oleva pää on speciaali oma pää joten mikään standardi USB-->USB johto ei olis käynyt. Se on kato kätevää ku on napadynamo. Fillarista ja it-romuista mukana mitä on ei koskaan lopu virta, jos äijä vaan jaksaa liikuttaa pyörää eteenpäin vähintään >10km/h vai mitähän tuo dynamo vaatii että virtaa tuloopi ees jonniinverran usb johdon päästä ulos. Muokattu: 4. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 20232 vuotta Koska pidän lokeista, niin ostin RedBubblesta 2 lokki-aiheista teepaitaa. Tässä on erilaisia lokkeja, nimet on tosin englanniksi mutta tunnistaa hyvin . Naurulokki on "smiling gull" Hei tuossa lähetetyt kuva, onko joku ostanut 5 putelia tyrnimehua. Nakkilassa tekevät sitä, mutta ei ole vielä ollu tarjolla. Toiveena olisi jos ovat avoinna perjantaina niin käynti.
Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 110 eskolla Amazonista suklaata ja pullaa. Tuloo aika iso kasa... 🤗
Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 20232 vuotta 2 kpl 3 mm ikkunalasia 135 x 795 mm 2 kpl 3600 mm koristeellista reunalistaa 45 x 28 mm lasien sisä ja ulkokehyksiksi Tulevat huussin päällekkäisiin vaakasuuntaisiin ikkunaukkoihin. Yhteensä 14 €
Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 20232 vuotta Joskus kaverin pöydällä oli samaan aikaan kirjat koskien laihdutusta ja painonnostoa. Kirjojen nimetkin olivat muistaakseni jotkut tyyliin "nousee, nousee" ja "pysyvä painonpudotus" Saatoimme hälle kuittailla niistä silloin...
Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 20232 vuotta 13 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Meillä paino nousee ihan ilman oppikirjojakin Mun piti sanoa samantyyppisesti....mutta VesaP, joskus olet pudottamassa painoa ja sitten tulee näitä suklaita yms. Eikö siis lähikaupasta löydy sopivaa suklaata, tai pullaa? Suklaita on ihan järjettömät valikoimat ja paistopisteestäkin saa, tai kun ite leipoisi...nyt ei täällä löydy ymmärrystä sille että netistä tilataan...no yleensä elintarvikkeita. Perusteluja luen mielenkiinnolla. Tilasin RedBubblesta 2 lokki-aiheista t-paitaa. Tiedän että on hyvälaatuista ja pehmoista materiaalia. Että ei sitä aina olla nahkiaispaita päällä. Lisäksi kävin ostaan A-marketista parempaa ruokajuomaa nahkiaisen kanssa. Käyn Nakkilassa lähipäivinä, riippuen miten ovat auki.
Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 6.9.2023 klo 12.05, tempokisu kirjoitti: Perusteluja luen mielenkiinnolla. Nooh, esim näitä mitä äsken just lähetti kantoi ison laatikollisen kotiovelle Ranskan Amazonista niin ei näitä Suomesta saa. Yksittäispakattuja originaaleja madeleineja, loistavia lenkillä mukana. 1 per tunti nautittuna. Toimii myös kotona kylmän maitolasin kera satanolla. Ja tuossa reilun satasen tilauksessa tulee esim näitä, myös yksittäispakattuja energiapaukkuja lenkille: Ja paino oli hyvässä kontrollissa kyllä ennen tätä hevoslääkekuuria mitä nyt joutuu vetämään. Kroppa sekaisin nyt kuin käkikello joten täytyy ihmetellä vielä miten saa balanssiin kaiken akselilla lääkkeet/olotila/taudinkurissapysyminen, tällä hetkellä tuntuu että noista kaksi mätsää ok, olotila ei. Pitäs sekin saada kondikseen. Jotta jaksas harrastaa taas kunnolla. Muokattu: 8. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään