Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Kenties tuollainen ? Tuossa on jotain keksinnön makua, hybridirungon jatkoksi on laitettu käppyräsarvet ja vahvemman pään moottori. Toisaalta mikä ettei, mutta tuo vaatii kyllä fyysisen tutustumisen. Saattaa olla, että akku säästyy, kun keskinopeudet menee helposti päälle 25:n. Moottori on ehkä ylimitoitettu - paitsi jos kuski on raskastekoisempi. Muokattu: 25. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi Tulisi retkikäyttöön eli raskaan kuskin lisäksi raskaat huvit. Eikun matkatavarat. Toi geometria kyl vähän arveluttaa eikä kantavuudestakaan ole tietoa.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Tuossa taitaa olla load capacityä, Koga. Muokattu: 26. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi 25.11.2024 klo 16.54, MV kirjoitti: Lähinnä kiinnostaa se niiden egraveli. Yamahan e-gravelia saa tällä hetkellä n. 2200€ mm. Tarvikekeskus tai Yamahan oma kauppa.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ Yamahalla taitaa olla vain pikkupoikien malleja. Loppuu kahteen metriin ja sataan kiloon. Eskaripyöriä.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Kaikenlaista tarjontaa bike 24:ssä, mutta ei ihan halpoja. Painorajat voi kyllä unohtaa. Täysjousto säästää runkoa, samoin fat-renkaat. bosch perf cx https://www.bike24.com/p2726010.html?sku=2481997 bosch sx https://www.bike24.com/p2814982.html?sku=2781479 syncdrive pro 2 (=yamaha) https://www.bike24.com/p2809350.html?sku=2763910
Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Lisätään kevytsähkis hihnavedolla 60 cm satulaputkella, ilmeisesti nexus 5 napavaihteisto. PS. Hihnavedon lisähinta ketjuvetoon ja ulkoiseen vaihteistoon verrattuna vain 211,- Muokattu: 1. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 30.9.2024 klo 18.17, alpensau kirjoitti: Kohta maksetaan, kun haet liikkeestä sähköpyörän. Aiempi hinta 3590,- nyt 1500,- (pyöristin viimeiset sentit). Tuolla voi ajaa vuoden pari ja myy sitten voitolla eteenpäin. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/886981/GZR-Caricar-e-sahkopyora-etutelineella-ja-lastenkuljetussarj Nyt 1300,-
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Melkoisen merkillinen tarjous. Osta 3, saat ne -30%. Cube Bosch performance cruise gen 4 ja 500 wh runkoakku kustantaa yhteisostona 1225,- kappale. Toimintamatka on hassusti ilmoitettu. Mä pääsen gen 3 moottorilla ekomoodissa 140 km. Mut täähän on yksilöllistä, oma paino, reisityö.... niin ja talvella toimintamatka -50 %. Pieni laturi 2A ei oo ongelma. Lataan itse noin joka kolmannen ajokerran jälkeen. Muokattu: 18. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20241 vuosi Jaa-a, pitääköhän sitä kohta itsekin ostaa sähköavusteinen ns. työmatkapyörä. Ei itselle mutta vaimo pystyisi hyödyntämään sellaista oikeasti tosi kätevästi. Hänellä on joka päivä eri työpiste joista kauin on 10 km päässä ja lähin 2 km päässä. Nyt hän kulkee kaikkiin aina autolla tai yhtenä päivänä bussilla, kun minä olen vaatinut auton torstaisin itselleni (se on mun auto!). Tavallisella pyörällä hän ei saa aikaiseksi kun tavaraakin pitää raahata mukana ja kun hänellä ei ole töissä suihkumahdollisuutta. Sähkärillä noi menis hikoilematta ja muutoinkin nopeasti ja kevyesti. Ei paljoa autoilua kauemmin. Pienen pientä liikuntaa ja ulkoilua silti saisi. Ja voisi sadepäivinä mennä autolla samoin kuin talvella. edit. Siis voisin minäkin toki sellaista käyttää mutta jaksan kyllä ajaa tavallisellakin tän 20 km. Ja vuoden päästä kun toimisto muuttaa suoraan juna-aseman viereen niin jatkossa mun kannattaa ajaa himasta vain romupyörällä se 2,5 km asemalle ja junalla suoraan perille. Muokattu: 20. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20241 vuosi Mä oon jo pidempään miettinyt sähköistä arkipyörää. Jolla hoidella siis arkista liikkumista, ei kuntoilla. Kyllä mäkin jaksan ajaa luomulla noi matkat, mutta varsinkin töihin n. 10km se on vähän nihkeetä, kun ei jaksais mitään suihkuja tuommoisen matkan takia. Sähköpyörällä se ois nopeahkoa ja sais raitista ilmaa. Varmaan kaikenlaista asiointiajoa tulis muutenkin ajettua enemmän, kun ois sähköpyörä.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20241 vuosi Mulla aina lähtee ajatus kehittymään, kun funtsin asiointisähköpyörää: Sähköpyörä -> mitä jos ei tarvisi polkea ollenkaan -> sähkömopo -> kallis -> tavallinen mopo -> nolo ja hidas-> joku pieni moottoripyörä-> en nyt moottoripyörää sittenkään -> takaisin luomupyörään.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Jo toiseksi ylin avustus vastaa ei-polkemista (ainakin meidän sähkiksillä - bosch performance cruise ja 500 w napamoottori. Mä en aja kahdella kovimmalla avustuksella ollenkaan, kun se ei oo enää sellaista pyöräilyä, mitä mä haen. Muokattu: 20. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20241 vuosi 38 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Mulla aina lähtee ajatus kehittymään, kun funtsin asiointisähköpyörää: Sähköpyörä -> mitä jos ei tarvisi polkea ollenkaan -> sähkömopo -> kallis -> tavallinen mopo -> nolo ja hidas-> joku pieni moottoripyörä-> en nyt moottoripyörää sittenkään -> takaisin luomupyörään. Mä aina mietin kuinka paljon sillä rahalla saa bensaa autoon ja unohdan koko jutun hetkeksi. Joo eihän se oo sama asia, mutta silti.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään