Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Kohta markkinoille tulee sähköpyöriä. Tähänastiset on vaan parannettuja fillareita. 2WD:llä vois olla säädyllinen toimintasäde - sotkemalla saa lisää. Painava napa vaikuttaa toisaalta ajo-ominaisuuksiin lumessa. Vatkaa ees taas helposti ja kun runko on kevyt, niin härvelissä on pitämistä. Tuon huomaa millä tahansa takanapamoottorisella. https://www.cixi.life/stories/heritage-and-cixi https://www.cixi.life/pers-technology Muokattu: 29. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Hiilikuiturunkoinen kaupunkipyörä. Taitaa olla sinkula, vai onko ?
Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Taas on käyttöä viidakon sananlaskulle 'makea maksaa'.
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20251 vuosi https://m.youtube.com/watch?v=AB7pBrudFbg Tuolta voi käydä katsomassa millainen todellisuudessa on Reevon navaton sähköpyörä, joukkorahoituksella liki 7miljoonaa saanut pulju kyseessä, 2700 onnetonta erehtyi tilaamaan ja 150 vielä enemmän onnetonta sai mitä tilasi 😁 Ei noihin joukkorahoitus juttuihin kannattais kenenkään tuhlata rahojaan.
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 2 tuntia sitten, Nickname kirjoitti: Reevon navaton sähköpyörä Viimeinkin joku teki sähköisen kuntopyörän. Kunto-sana jäi sitten uupumaan markkinointimateraalista ?
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Uutta ideointia tavarapyörien rakennesuunnitteluun.
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20251 vuosi ^ Alakori näyttää mitoitetun pizzalaatikoille tai kaljakorille. Mutta entä jos haluaa molemmat???
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20251 vuosi Onhan tossa yhdessä kuvassa useempikin koppa virvoketta kyydissä. Jaa-a, toimiskohan tollanen? Näyttää vähän pieneltä tuo tila. Mä olen joskus funtsinut tavarapyörää, mut tullut aina siihen tulokseen että peräkärry vaan. Mitä jouduin käymään kaupassa esim. viimekesän autottomana aikana niin fillarin sivulaukut + päällilaukku niihin, sekä Chrome Metropolis selkään ja jos tuli enemmän kamaa niin sarviin, riitti. Meillä tulee 4-5 muovikassilista ostosta kertakäynnillä, kun ei jaksa kun kerta viikkoon mennä. Mutta sähköpyöriin, kävin tänää Biltemassa ja kattelin niitä B-kaupan tonnin pintaan olevia sähköpyöriä. Siellä oli se "joka Wolt-kuskin miniläski" ja naistenpyörä. Ihan pätevän näköisiä.
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Mustassa ja vaaleansinisessä on ketju ilman kiristäjää, kermanvärisessä hihna kiristäjällä ja paluulinja eri välistä. Siis CS100 ja CS200. Fillarin saa vain Bonnin toimipisteestä hakemalla. Muokattu: 2. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: kävin tänää Biltemassa ja kattelin niitä B-kaupan tonnin pintaan olevia sähköpyöriä. Siellä oli se "joka Wolt-kuskin miniläski" ja naistenpyörä. Ihan pätevän näköisiä. Tota on kehuttu. https://www.biltema.fi/polkupyorat/sahkopyorat/sahkopolkupyora-275-10-vaihteinen-2000046274
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20251 vuosi ZF teki kompaktin moottorin. https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/autoteollisuudesta-tuttu-valmistaja-esitteli-moottorin-sahkopyoriin-paino-vain-2-5-kg/2fb98733-4d5d-4399-89e3-f8113deb6e55
Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Moottorikehittelyn hyöty ei näytä siirtyvän kuluttajalle ainakaan halvemman hinnan muodossa. Härpäkkeet maksavat saman tai enemmän kuin moottoripyörät, joissa on selkeästi paremmat osat. Muokattu: 6. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Suksi etupyörän paikalle. Videota noin 1 min., kunnes sulaa maata. Fillari pysyy hangen päällä ihan hyvin ilman sukseakin, kun hankikantokelit alkavat. Ilman kantoa suksi edessä ja normaali rengas takana homma ei toimi - sinne uppoaa.
Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 20251 vuosi https://www.youtube.com/watch?v=MgPUpccQ_mw Toinen video liittyen tuohon Reevon navattomaan sähköpyörään jos kiinnostaa miten se navaton rakenne on toteutetttu.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään