Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sähköpyörä(ily)keskustelu

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Brosesta hieman jännä juttu. Uusissa ebike-moottoreissa aletaan käyttämään muovirattaita hihnavedon sijaan.

Tulee mieleen, että jos olisi brose S-magin tarvetta, niin etsisin vanhempaa mallia. Tuossa 2023 vuotinen.

  • Viestejä 438
  • Katselut 45.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Joku on koonnut Jopolle ihannepyörän. https://sahkopyorakeskus.fi/tuote/tenways-ago-t-midnight-black/ Hihna kulkee takahaarukan alapuolella koko matkan. Mahtaako tuo runkorakenne kestää painavamm

  • Pitänytkin ihmetellä vakuutusyhtiölle, kun kotivakuutuksessa on vastuu ja oikeusturvavakuutus, niin miksi se on mökkivakuutuksessa toiseen kertaan, kun kotivaakutuksen vastuu ja oikeusturvahan ovat pa

  • ^ Erittäin potentiaalinen "epäonnistunut hankinta"😎

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Upo mankelissa tehtiin muoviosa-update aikanaan, kun joku laski että se metallinen kestää normikäytössä 170 vuotta.. muovinen ei sitten kestänyt...

Kirjoitettu

Tässä alkaa olla jo juttua niin paljon, että pää halkeaa ja todellisuus hämärtyy (pyöräkuume?).
Ehkä tartun Spansikien Mavaro Neo 2 + Mavaro Neo 3 läpiastuttava. Se 90+90€ toimitus kyllä kaivertaa kovasti vastakarvaan.
Itselle olisi tuo Mavaro 3 läpiastuttava ollut myös mieluisa ja sopuisamman moottorin vuoksi, mutta runkokokoa ei saatavilla. 

Askarruttaa, että onko syntymässä nyt järkikauppa, vai onko tapahtunut joku emoleimautuminen tuotteisiin ja miestä viedään taas kuin pässiä narusta.

Kirjoitettu
9.4.2025 klo 22.06, mgcc kirjoitti:

Jossain läpyskässä oli, että sähköpyörät ja työsuhepyöräsysteemi on "räjäyttänyt" pyörämarkkinan elikkä hinnat nousevat hillillisesti. Näin käy aina kun jotain subventoidaan.

Aika harhaista kuvitella, että Suomen kaltaisen pikkumaan työsuhdepyöräsysteemi olisi vaikuttanut globaalisti tai eu-tasolla hintoihin. Kyllä se oli pandemian aiheuttama kysyntäpiikki ja osapula mikä siihen johti. Nyt ollaan palaamassa alaspäin. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Sähköfillarin hankkiminen työsuhdekuvion kautta saattaa aiheuttaa sen, että tämä ostajaryhmä ei metsästä tarjouksia niin innokkaasti kuin pelkällä omalla rahalla liikkeellä olevat. Kauppa syntyy herkemmin hieman arvokkaammastakin kulkimesta. On se sitten globaali tai paikallinen ilmiö.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
4 hours ago, IncBuff said:

Aika harhaista kuvitella, että Suomen kaltaisen pikkumaan työsuhdepyöräsysteemi olisi vaikuttanut globaalisti tai eu-tasolla hintoihin. Kyllä se oli pandemian aiheuttama kysyntäpiikki ja osapula mikä siihen johti. Nyt ollaan palaamassa alaspäin. 

Jos artikkeli kertoo Suomen sähköpyörämarkkinasta ja suomalaisesta työsuhdepyörämallista, turha siihen on globalismia tai EU:ta sotkea mukaan.

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, mgcc kirjoitti:

Jos artikkeli kertoo Suomen sähköpyörämarkkinasta ja suomalaisesta työsuhdepyörämallista, turha siihen on globalismia tai EU:ta sotkea mukaan.

Ei ole turhaa, koska moni provider sallii sen työsuhdepyörän hankinnan EU-alueelta. Omakin tuli Saksasta.

Kirjoitettu

En tiedä kuinka tavallista on sähköpyöräilijöiden keskuudessa, mutta töissä pari hokee mulle koko ajan (okei, noin kuukauden, parin välein) "et ole vielä vaihtanut sähköpyörään". Tulee mieleen se entinen tuttava joka samalla äänellä hoki "et ole vielä ottanut Jeesusta sydämeesi"...

Kirjoitettu

Kyselin tänään, missä pyörät viipyy. Lupasivat laittaa Rouvan pyörän tänään kulojetukseen ja seurantakoodinkin laittoi. Mun pyörästä ei mitään mainintaa.

Kirjoitettu

Tästä alkaa se odotettu sisältö muokkaantumaan... toinen pyörä saapuu rikkinäisenä, toinen ei ollenkaan. Kun se saadaan Suomeen, se on väärillä osilla... Pepe ei enää vastaa puhelimeen, Jopo pakkaa perheen Saab 96:een ja pykälä kohti Epsanjaa... vain yksi voi tässä kaupassa selvitä voittajana ja se ei ole Pepe... Asiat ajaantuvat sivuraiteille ja onneksi Marokossa tuli vain pari putkayötä ja jahti saadaan taas käyntiin. Lopulta kaikki ovat Suomessa sähköpyörineen (jostain syystä Pepekin) ja loppu on onnellinen!

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Rosilta tuli kuitti, kun kyselin toisenkin pyörän perään, että tänään lähtee sekin 🙂

Ongelmatilanteissa pyydän bici74 rymistelemään tupaan sisään!

https://www.ibkbike.es/

DEZJC-rF4.png

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Vittu!
Rupesin tutkiskelemaan seurantakoodeja ja Rouvan pyörän pitäisi olla kotikonnulla 29.4.
Mutta kun rupesin omaani tsekkaamaan niin saaaatana! - Sehän on se aivan sama ja yksi kolli ja 29 kg.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.