Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Brosesta hieman jännä juttu. Uusissa ebike-moottoreissa aletaan käyttämään muovirattaita hihnavedon sijaan. Tulee mieleen, että jos olisi brose S-magin tarvetta, niin etsisin vanhempaa mallia. Tuossa 2023 vuotinen.
Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 20251 vuosi Upo mankelissa tehtiin muoviosa-update aikanaan, kun joku laski että se metallinen kestää normikäytössä 170 vuotta.. muovinen ei sitten kestänyt...
Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 20251 vuosi Tässä alkaa olla jo juttua niin paljon, että pää halkeaa ja todellisuus hämärtyy (pyöräkuume?). Ehkä tartun Spansikien Mavaro Neo 2 + Mavaro Neo 3 läpiastuttava. Se 90+90€ toimitus kyllä kaivertaa kovasti vastakarvaan. Itselle olisi tuo Mavaro 3 läpiastuttava ollut myös mieluisa ja sopuisamman moottorin vuoksi, mutta runkokokoa ei saatavilla. Askarruttaa, että onko syntymässä nyt järkikauppa, vai onko tapahtunut joku emoleimautuminen tuotteisiin ja miestä viedään taas kuin pässiä narusta.
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 20251 vuosi 9.4.2025 klo 22.06, mgcc kirjoitti: Jossain läpyskässä oli, että sähköpyörät ja työsuhepyöräsysteemi on "räjäyttänyt" pyörämarkkinan elikkä hinnat nousevat hillillisesti. Näin käy aina kun jotain subventoidaan. Aika harhaista kuvitella, että Suomen kaltaisen pikkumaan työsuhdepyöräsysteemi olisi vaikuttanut globaalisti tai eu-tasolla hintoihin. Kyllä se oli pandemian aiheuttama kysyntäpiikki ja osapula mikä siihen johti. Nyt ollaan palaamassa alaspäin.
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Sähköfillarin hankkiminen työsuhdekuvion kautta saattaa aiheuttaa sen, että tämä ostajaryhmä ei metsästä tarjouksia niin innokkaasti kuin pelkällä omalla rahalla liikkeellä olevat. Kauppa syntyy herkemmin hieman arvokkaammastakin kulkimesta. On se sitten globaali tai paikallinen ilmiö. Muokattu: 12. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 20251 vuosi 4 hours ago, IncBuff said: Aika harhaista kuvitella, että Suomen kaltaisen pikkumaan työsuhdepyöräsysteemi olisi vaikuttanut globaalisti tai eu-tasolla hintoihin. Kyllä se oli pandemian aiheuttama kysyntäpiikki ja osapula mikä siihen johti. Nyt ollaan palaamassa alaspäin. Jos artikkeli kertoo Suomen sähköpyörämarkkinasta ja suomalaisesta työsuhdepyörämallista, turha siihen on globalismia tai EU:ta sotkea mukaan.
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 20251 vuosi 4 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Jos artikkeli kertoo Suomen sähköpyörämarkkinasta ja suomalaisesta työsuhdepyörämallista, turha siihen on globalismia tai EU:ta sotkea mukaan. Ei ole turhaa, koska moni provider sallii sen työsuhdepyörän hankinnan EU-alueelta. Omakin tuli Saksasta.
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Hirmuiset alennusmyynnit sotkevat käytettyjen sähköpyörien markkinaa.
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 20251 vuosi En tiedä kuinka tavallista on sähköpyöräilijöiden keskuudessa, mutta töissä pari hokee mulle koko ajan (okei, noin kuukauden, parin välein) "et ole vielä vaihtanut sähköpyörään". Tulee mieleen se entinen tuttava joka samalla äänellä hoki "et ole vielä ottanut Jeesusta sydämeesi"...
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Dr House tv-sarjassa: Ostin buddhaa viime viikolla.
Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kyselin tänään, missä pyörät viipyy. Lupasivat laittaa Rouvan pyörän tänään kulojetukseen ja seurantakoodinkin laittoi. Mun pyörästä ei mitään mainintaa.
Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi Tästä alkaa se odotettu sisältö muokkaantumaan... toinen pyörä saapuu rikkinäisenä, toinen ei ollenkaan. Kun se saadaan Suomeen, se on väärillä osilla... Pepe ei enää vastaa puhelimeen, Jopo pakkaa perheen Saab 96:een ja pykälä kohti Epsanjaa... vain yksi voi tässä kaupassa selvitä voittajana ja se ei ole Pepe... Asiat ajaantuvat sivuraiteille ja onneksi Marokossa tuli vain pari putkayötä ja jahti saadaan taas käyntiin. Lopulta kaikki ovat Suomessa sähköpyörineen (jostain syystä Pepekin) ja loppu on onnellinen! Muokattu: 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi Rosilta tuli kuitti, kun kyselin toisenkin pyörän perään, että tänään lähtee sekin 🙂 Ongelmatilanteissa pyydän bici74 rymistelemään tupaan sisään! https://www.ibkbike.es/ Muokattu: 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 20251 vuosi Vittu! Rupesin tutkiskelemaan seurantakoodeja ja Rouvan pyörän pitäisi olla kotikonnulla 29.4. Mutta kun rupesin omaani tsekkaamaan niin saaaatana! - Sehän on se aivan sama ja yksi kolli ja 29 kg. Muokattu: 24. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään