Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 202531. Joulu Kirjoittaja Kirjaan tähän lausuntoni, että paras moottorin paikka sähköpyörälle on takanapa. Näin silloin, kun ei ole tarvetta hurjemmalle maastokulkineelle.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta27. Tammi https://rtech.fi/tuote/cube_reaction_hybrid_pro_500_sahkopyora?attr1_id=319 https://rtech.fi/tuote/cube_reaction_hybrid_pro_625_sahkopyora?attr1_id=319 Isommasta akusta kannattaa maksaa toi 200€?
Kirjoitettu 27. Tammikuuta27. Tammi Kirjoittaja 2 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: https://rtech.fi/tuote/cube_reaction_hybrid_pro_500_sahkopyora?attr1_id=319 https://rtech.fi/tuote/cube_reaction_hybrid_pro_625_sahkopyora?attr1_id=319 Isommasta akusta kannattaa maksaa toi 200€? On niin halpa, että ottaisin isomman. Ostin atalan valmistaman (sorry kokoaman) liki samoilla kilkkeillä 500 wh akulla. Lokarit, tarakka ja valot päälle. Kustansi vajaa 2800. Siis tuollainen, paitsi tarakka lisänä ja slx12 loota. On niin hyvä, ettei voi edes vaihtaa, vaikka välillä kuolaa muita. Ihme hintakehitys. Muokattu: 27. Tammikuuta27. Tammi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 27. Tammikuuta27. Tammi Miks kaikissa Suomessa myytävissä pitää olla toi boingboing tuolla keulalla. Miksei oo sellasia tyylikkäitä pelejä niin kuin van Moof oli ennen tai Cowboy tai Veloretti tai Urwahn.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta27. Tammi Halutaan myydä isolle massalle ja massan mielestä mitä enemmän varusteita sen parempi.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta27. Tammi Eikös iso massa => boingboing aina pohjassa. Luulis kyllä että tollaset van Moofin tapaiset konseptit ois täälläkin voittavia. Damissa niitä näkee vieläkin joka kulmalla. Itse asiassa tollasia tankkipyöriä ei siellä näy missään (missä minä käyn).
Kirjoitettu 27. Tammikuuta27. Tammi Kirjoittaja 1 tunti sitten, MV kirjoitti: Luulis kyllä että tollaset van Moofin tapaiset konseptit ois täälläkin voittavia. Damissa niitä näkee vieläkin joka kulmalla. Itse asiassa tollasia tankkipyöriä ei siellä näy missään (missä minä käyn). Ei oo kuitenkaan niin hyvä, että hankkisit ? Etunapamoottori, vaihteisto ei sovi ajoon mäkisessä maastossa, kallis. Akku on sentään kapasiteetiltaan päivitetty (uuden omistajan ohjaimissa). Varaosia saa vain valmistajan kautta, joten niillä voi pitää hintaa. Mun puolesta kukin saa tulla onnelliseksi vaikka rullaluistimilla.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta27. Tammi Niin no noissa on kaikissa aina jokin handicappi, esim van Moofissa sen konkan lisäksi ne jarrut ja vaihteet. Kompromissittomissa tuotteissa on sitten hintaa. Muutama on tullut koeajettua ja vaikka aika moni on tekniikaltaan hyvä, geometrialtaan ei. Mää kun olen tällainen uniikki perhonen 🦋. Eikä se ole ihan halpaa käydä damissa kokeilemassa kun Suomessa ei myydä.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta27. Tammi 4 tuntia sitten, MV kirjoitti: Eikös iso massa => boingboing aina pohjassa. Ei kai se pyörän massa mikään iso ole ajajan massaan nähden niin miksi olisi. On niissä säädöt ja erilaisia jousia. Onko kokemusta tuollaisesta raskaasta sähköpyörästä ilman joustokeulaa? Ja niin, ainakin noi linkkaamani Cubet on maastopyöriä. Lähtökohtaisesti niissä on joustokeula oli sähköä mukana tai ei. Muokattu: 27. Tammikuuta27. Tammi, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 27. Tammikuuta27. Tammi ^^ Lasten malli ^ joo, tietty maastopyörät on oma segmenttinsä jolla on omat vaatimuksensa. Mutta mitä olen omilla spekseillä katsonut ja kysellyt suomalaisista liikkeistä, tarjolla on vain maastopyöriä ja samaa habitusta tavoittelevia. Ja mikäs siinä, joku sähköläski on näillä ilmoilla ihan mainio kulkupeli työmatkoillakin. Keskieurooppalainen kaupunkisähkäri on paljon harvinaisempi. Noita Birdejä näkee ja Tenwaysejä. Pääosin ketjulla ja ketjuvaihteilla. Toinen luokka jota myydään harmillisen vähän on cc/gg. Katupyöriä on mutta yleensä sellaisessa 5-15k€ hintaluokassa.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta27. Tammi 8 tuntia sitten, MV kirjoitti: Eikös iso massa => boingboing aina pohjassa... Voi olla että ymmärsin nyt vastauksen väärin, mutta tarkoitin "isolla massalla" perus pertti ostajakuntaa en siis pyöräilijän painoa, perus pertti monesti haluaa niitä tingen tangeleita vehkeeseen kuin vehkeeseen koska kuvittelee silloin saavansa rahoille paremmin vastinetta.
Kirjoitettu 28. Tammikuuta28. Tammi Kirjoittaja Päämäärättömässä seka-ajossa joustokeulan ja jäykän keulan eroa ei havaitse, ainakaan silloin, kun ajetaan muilla kuin maantiegummeilla.
Kirjoitettu 28. Tammikuuta28. Tammi ^^ Joo, iso massa ostaa mitä myydään ja hienompi on tietty hianompi ^ on sillä merkitystä jos on painoa esim etulaukussa Kerroinkos minä täällä siitä kun kokeilin tuollaista Velorettin automaattivaihteista. Oli aika vinha vaikka tietty lähimpään mäkeen olisi ollut parin akullisen matka.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta29. Tammi Kirjoittaja Enviolon lootaa saa automaattisena, mm. Serial1-konkelin mukana. Näyttävät olevan kestotarjouksessa. Omistajanvaihdos. PS. Vanhemmissa malleissa Brosen moottorin sisällä lienee vielä hihnavoimansiirtoa. Uudemmissa on siirrytty muovirattaisiin. Joo ja Brosen konkelimoottoritkin on myyty eteenpäin. Muokattu: 29. Tammikuuta29. Tammi, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään