Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20251 vuosi Ja sitten vähän nopeempi sähköavusteinen polkupyörä, vai onko tuo enempi polkuavusteinen sähköpyörä.
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Aika huolettomasti tuon tapaisia myydään. Oon aika varma, että tuollaisia koskee liikennevakuuttamisvelvollisuus siinä missä rekisteröimättömiä motocrosspyöriäkin.
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20251 vuosi Saas nähä, koska alkaa tulla rungoltaan tuota kokoluokkaa olevia sähkömopedeita ilman polkimia ja max 45 km/h. Saattaisi saada suosiotakin nuorison keskuudessa.
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Niu'ta myydään täälläkin. Itävaltalainen sivusto - tarjontaa vähän enemmän.
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20251 vuosi Aha, on voinut jäädä huomaamattakin, koska en ole enää ihan niin nuori. Silmäillyt ehkä enemmän niitä sympaattisen näkkösiä koppimopoja 😁
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kun tulis 60kmh menevä ja säilytystilaa omaava edullinen kaupunkiskotteri (sähkö), niin musta siinä olisi ideaa. Mulla meinaa aina ajatus menee: Ostasko sähköpyörän - osta samantien mopo - et sä kyl mitää mopoo osta, osta joku kevari - mikset ostais sit kunnon moottoripyörää - en haluu moottoripyörää- älä osta mitään. Tosiaan testasin monen vuoden tauon jälkeen taas sähköpyörää ja onhan se hauska, muttei minusta polkupyörä, ihan eri vehjes omiin ajoihini suhteutettuna. Jotenkin tuolel konseptille en varsinkaan näillä hinnoilla sula. Ja ei ole multa pois jos joku noista tykkää, ettei mitään kritiikkiä tässä tarjoilla sähköpyöräkuskeille. Voisin hyvin kuvitella vanhempana tosin että toi jeesaisi kun ei polkeminen suju (90+ vuotiaana 😄 ).
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20251 vuosi Nii, sää oot vielä nii nuari, mutta ootaha..! Mutsi 92v karkasi Prisman pihassa autosta ja sattumalta tuli vastaan Prisman penkiltä. Takasin autolle päin vaappuessa alkoi ripsiä ja sontikkaa aukomaan ja päistikkaa asfalttiin. Pää, polvi ja kyynärä auki. Terveysasemalla todettiin aiemmin jo moneen kertaan naulatussa jalassa pelkästään turvotusta, pää paikattiin ja kyynärä sai jäädä sikseen. Jäi tuossa vielä sanomatta, että itse haluan sitten sähkövetoisen rollaattorin - sellaisen vähän noppeemman! Muokattu: 13. Kesäkuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20251 vuosi Joo, joskus toi tulee vastaan ettei jaksa. Sähköpyörä lienee aika kätsy silloin. Ja nuorempana olisin halunnut mäkipyöräksi ton, eli just väärän ikänen nyt (eikä pidä aliarvioida tätä "happamia , sanoi kettu"-efektiä, kun pidän liian kalliina ittelleni noita). ps. ei yhtään liity aiheeseen, mut näin videon missä vanhukset meni istuun nurtsille kuvaa varten ja eivät oikein päässeet enää ylös. Se että menee lattialle makaamaan ja nousee ylös jonkun kerran, on aika hyvä jumppa vanhenevalle immeiselle.
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20251 vuosi Heh, ehdin lukee siihen asti, että istuu nurtsille. Heti tuli mieleen, entäpäs mites sieltä ylös? Sängyn vaihto pelkkään patjaan voisikin olla se hyvä idea? Nythän tuota laverin korkeutta on vain koroteltu helpomman ylösnousemuksen nimissä.
Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Kolmipyöräinen liikkuu täälläpäin, mutta sähköistä ketkupolkkaa ei oo vielä näkynyt. Takapyörän voi taittaa talveksi ylöspäin. Muokattu: 14. Kesäkuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 20251 vuosi Nythän mää vasta hokasin, että tohon Cannondale Mavaro Neo 2 saa tupla-akun tuohon ulkopuolelle. Ihmetellyt, että mitähän ruuvipareja ovat nuo ylä- ja alapäässä olevat. Alempaan sainkin ruuvatuksi pullotelineen, mutta ylempään se ei luonnistuisi vakkaputken takia. Keskiön päällä joku läpyskä ja sen alla joku potero. Nyt valkeni, että sen alle saattaisi tulla lisäakun liitännät ja noihin ruuveihin lisäakku, tai sen kotelo. Voi myös olla, että pelkästään teline vaihtoakulle, tai jompikumpi valinnan mukaan. No, lisäakkua ei tarvita ja voisi myös olla aika kalliskin.
Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 202517. Heinä Sähköpyörien musta lista, kannattaa vilasta ennen hankintapäätöstä. 13 Electric Bikes That People Regret Buying https://www.youtube.com/watch?v=BkQWuyTvrg4
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 202512. Syys Kirjoittaja 13.6.2025 klo 12.01, Jopotuinen kirjoitti: Jäi tuossa vielä sanomatta, että itse haluan sitten sähkövetoisen rollaattorin - sellaisen vähän noppeemman! Gyroskooppituoli rules. Näitä on ollut markkinoilla ilmeisesti pitempään. Yhtäkään en oo nähnyt livenä. Nicessa aika moni ajoi pystymallista gyroa. Segway PT oli liian hyvä eikä tuonut paljoa katetta valmistajalleen, joten finito stoppo. Segwayn pyörätuolia ei myydä kuluttajille. Itsellä on polvilla ohjattava ninebot mini. Se ei todellakaan ole 80+ ikäisille tarkoitettu. Pitänee latailla, että pääsee reilun 12 v kuluttua kokeilemaan. Muokattu: 12. Syyskuuta, 202512. Syys, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 202522. Marras Kirjoittaja GZR Dominanc-e 3.0 tuleekin nykyään boschin moottorilla, kioxin näytöllä ja shimanon vaihteilla ja jarruilla. Verkkiksen selostuksessa on talolle ominaisesti ristiriitaisia tietoja (rengaskoko 4.0 vs 4.8). Aivan kuin jollakulla olisi lukihäiriö. Muokattu: 22. Marraskuuta, 202522. Marras, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään