Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sähköpyörä(ily)keskustelu

Featured Replies

  • Viestejä 438
  • Katselut 45.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Joku on koonnut Jopolle ihannepyörän. https://sahkopyorakeskus.fi/tuote/tenways-ago-t-midnight-black/ Hihna kulkee takahaarukan alapuolella koko matkan. Mahtaako tuo runkorakenne kestää painavamm

  • Pitänytkin ihmetellä vakuutusyhtiölle, kun kotivakuutuksessa on vastuu ja oikeusturvavakuutus, niin miksi se on mökkivakuutuksessa toiseen kertaan, kun kotivaakutuksen vastuu ja oikeusturvahan ovat pa

  • ^ Erittäin potentiaalinen "epäonnistunut hankinta"😎

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Aika huolettomasti tuon tapaisia myydään. Oon aika varma, että tuollaisia koskee liikennevakuuttamisvelvollisuus siinä missä rekisteröimättömiä motocrosspyöriäkin.

Kirjoitettu

Saas nähä, koska alkaa tulla rungoltaan tuota kokoluokkaa olevia sähkömopedeita ilman polkimia ja max 45 km/h.
Saattaisi saada suosiotakin nuorison keskuudessa.



 

Kirjoitettu

Aha, on voinut jäädä huomaamattakin, koska en ole enää ihan niin nuori. Silmäillyt ehkä enemmän niitä sympaattisen näkkösiä koppimopoja 😁

Kirjoitettu

Kun tulis 60kmh menevä ja säilytystilaa omaava edullinen kaupunkiskotteri (sähkö), niin musta siinä olisi ideaa. Mulla meinaa aina ajatus menee:

Ostasko sähköpyörän - osta samantien mopo - et sä kyl mitää mopoo osta, osta joku kevari - mikset ostais sit kunnon moottoripyörää - en haluu moottoripyörää- älä osta mitään. 

Tosiaan testasin monen vuoden tauon jälkeen taas sähköpyörää ja onhan se hauska, muttei minusta polkupyörä, ihan eri vehjes omiin ajoihini suhteutettuna. Jotenkin tuolel konseptille en varsinkaan näillä hinnoilla sula. Ja ei ole multa pois jos joku noista tykkää, ettei mitään kritiikkiä tässä tarjoilla sähköpyöräkuskeille. Voisin hyvin kuvitella vanhempana tosin että toi jeesaisi kun ei polkeminen suju (90+ vuotiaana 😄 ).  

Kirjoitettu

Nii, sää oot vielä nii nuari, mutta ootaha..!

Mutsi 92v karkasi Prisman pihassa autosta ja sattumalta tuli vastaan Prisman penkiltä.

Takasin autolle päin vaappuessa alkoi ripsiä ja sontikkaa aukomaan ja päistikkaa asfalttiin.
Pää, polvi ja kyynärä auki.
Terveysasemalla todettiin aiemmin jo moneen kertaan naulatussa jalassa pelkästään turvotusta, pää paikattiin ja kyynärä sai jäädä sikseen. 

Jäi tuossa vielä sanomatta, että itse haluan sitten sähkövetoisen rollaattorin - sellaisen vähän noppeemman!

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Joo, joskus toi tulee vastaan ettei jaksa. Sähköpyörä lienee aika kätsy silloin. Ja nuorempana olisin halunnut mäkipyöräksi ton, eli just väärän ikänen nyt (eikä pidä aliarvioida tätä "happamia , sanoi kettu"-efektiä, kun pidän liian kalliina ittelleni noita). 

 

ps. ei yhtään liity aiheeseen, mut näin videon missä vanhukset meni istuun nurtsille kuvaa varten ja eivät oikein päässeet enää ylös. Se että menee lattialle makaamaan ja nousee ylös jonkun kerran, on aika hyvä jumppa vanhenevalle immeiselle. 

Kirjoitettu

Heh, ehdin lukee siihen asti, että istuu nurtsille. Heti tuli mieleen, entäpäs mites sieltä ylös?

Sängyn vaihto pelkkään patjaan voisikin olla se hyvä idea?

Nythän tuota laverin korkeutta  on vain koroteltu helpomman ylösnousemuksen nimissä.

Kirjoitettu

Nythän mää vasta hokasin, että tohon Cannondale Mavaro Neo 2 saa tupla-akun tuohon ulkopuolelle. Ihmetellyt, että mitähän ruuvipareja ovat nuo ylä- ja alapäässä olevat. Alempaan sainkin ruuvatuksi pullotelineen, mutta ylempään se ei luonnistuisi vakkaputken takia.
Keskiön päällä joku läpyskä ja sen alla joku potero. Nyt valkeni, että sen alle saattaisi tulla lisäakun liitännät ja noihin ruuveihin lisäakku, tai sen kotelo.
Voi myös olla, että pelkästään teline vaihtoakulle, tai jompikumpi valinnan mukaan.

No, lisäakkua ei tarvita ja voisi myös olla aika kalliskin.

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
13.6.2025 klo 12.01, Jopotuinen kirjoitti:

Jäi tuossa vielä sanomatta, että itse haluan sitten sähkövetoisen rollaattorin - sellaisen vähän noppeemman!

Gyroskooppituoli rules. Näitä on ollut markkinoilla ilmeisesti pitempään. Yhtäkään en oo nähnyt livenä. Nicessa aika moni ajoi pystymallista gyroa. Segway PT oli liian hyvä eikä tuonut paljoa katetta valmistajalleen, joten finito stoppo.

Segwayn pyörätuolia ei myydä kuluttajille. Itsellä on polvilla ohjattava ninebot mini. Se ei todellakaan ole 80+ ikäisille tarkoitettu. Pitänee latailla, että pääsee reilun 12 v kuluttua kokeilemaan.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

  • 2 months later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

GZR Dominanc-e 3.0 tuleekin nykyään boschin moottorilla, kioxin näytöllä ja shimanon vaihteilla ja jarruilla. Verkkiksen selostuksessa on talolle ominaisesti ristiriitaisia tietoja (rengaskoko 4.0 vs 4.8). Aivan kuin jollakulla olisi lukihäiriö.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.