Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20241 vuosi Aasialaisten kanssa yllättävänkin vähän pulmia, toki niitäkin esiintynyt. Jossain vaiheessa oli sellainen krooninen epäonnistumisien sarja, mutta se painottui Suomeen. Sitten tuli pidempi rauhallinen jakso, tosin saattoi johtua omasta passiivisuudestakin ja nyt sitten uskallus taas herännyt. Jotain huolestuttavaakin on, piti tuleman se uusi keittiö ja sen tähden jäätiin Suomeenkin (ja vältyttiin Espanjan vesisateilta) , mutta mittamiehen jälkeen mitään ei ole kuulunut. Laitoin maanantaina kyselyä sinne, että missä viipyy ja mökillä alkaa jo varpaita paleltaa - ei mitään vastausta. Harkinnassa laittaa sinne ensiviikolla ilmo kauppojen peruuntumisesta. Arvaan, että hiljaiseloon on syynä, että ovat tyrineet laittaa ovitilauksen alihankkijalle nyt miettivät ulospääsyä pulmasta. Ei siis mitään uutta epäonnisten hankintojen rintamalla. Viimeisin varsinainen epäonninen hankinta oli tuo saamarin kaara. Pari kuukautta FF lähdön jälkeen liityin Opel klubille saadakseni vertaistukea vastoinkäymisiin Opel uskovaisilta, niin viikko sen jälkeen Klubin koko serverirakennus roihahti maan tasalle ja oli poissa pelistä pari-kolme kuukautta. Tunsi syyllisyyttä, kyllä. Siitä lähtien vietin siten useamman vuoden hiljaiseloa syyllisyyttäni pohdiskellen olematta missään tekemisissä some kanssa, kunnes sitten tänne. Muokattu: 1. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ Ei varmaankaan aasialaisten, mutta toimittamiensa tavaroiden kanssa... Harmitus keittiön epäonnen vuoksi.
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20241 vuosi Kinuskien N100 prosessorilla varustetun MiniPC kanssa tässä nytkin murehdin ihan muita asioita. Tykkään vempeleestä älyttömästi, äänetön eikä syö sähköä ja toimii liukkaasti, vaikkakaan en innosta tai suosittele tekemään hankintoja sieltä suunnalta. Joskin siellä tavaraa, mitä Suomesta ei aina saa. Asuksen i9 teholäppärin puhallusilma polttelee näppejä jo ihan normiselailussa. ChatGPT oli sitä mieltä, että vie huoltoon. Muokattu: 1. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20241 vuosi 22 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Kinuskien N100 prosessorilla varustetun MiniPC kanssa tässä nytkin murehdin ihan muita asioita. Tykkään vempeleestä älyttömästi, äänetön eikä syö sähköä ja toimii liukkaasti, vaikkakaan en innosta tai suosittele tekemään hankintoja sieltä suunnalta. Joskin siellä tavaraa, mitä Suomesta ei aina saa. Asuksen i9 teholäppärin puhallusilma polttelee näppejä jo ihan normiselailussa. ChatGPT oli sitä mieltä, että vie huoltoon. Vähän offaria: Oma luurikin on Made in China, ettäpä ei sinällään. Tämä läppärinvirkaa toimittava muinainen Fujitsu...ähräystä... on yllättäen Made in 🎺Germany! Muorivainaan peruja, 2010 voisi olla valmistusvuosi. Muokattu: 1. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20241 vuosi 20 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: No nyt jysähti. 125 €! Mikähän koira tähän on haudattuna? Hot 26 inch Step Thru Electric Bicycle, Peak 750W Brushless Motor Cityrun Ebike, with 7 Speed, Up to 50 Miles, E-Bikes https://www.aliexpress.com/item/1005007795108872.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreOtherSeller.3.779aLxfaLxfaVK&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=dcf7e087-a472-4997-9a33-bfd73b361301&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.354490.0,pvid:dcf7e087-a472-4997-9a33-bfd73b361301,tpp_buckets:668%232846%238112%231997&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreOtherSeller|query_from%3A Ei varmaan kannata ladata asuintiloissa…
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Eräs merkkivalmistaja mainostaa: Osta Saksassa valmistettu pyörä. Kun asiaa alkaa avaamaan, niin ko. valmistajan nimellä saa etulokasuojan ja ohjaustangon kannattajan (stemmin). Valmistaja kehuu erityisesti runkoa ja sen suunnittelua. Kuituisen valmistaja löytyy Taiwanista, alumiinisen tieto ei oo aivan päällimmäisenä esillä (Saksako ?). Muut kilkkeet (jarrut, vaihteiston osat, vanteet jne.) ovat tunnettujen valmistajien tekemiä - yleensä ei Saksassa. Muokattu: 2. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Ranskalainen merkki. Herttoniemen kaverit alkoivat myymään sitä. Tavarapyörä on erityisen mielenkiintoinen. https://sahkopyorakeskus.fi/tuote/o2feel-equo-7-2/
Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 20241 vuosi Rock Machinesta kellään kokemuksia? Yritin googlettaa mutten löydä kuin mainoksia ja yt-videoita tsekiksi.
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Ei oo kokemusta. Rungon kertovat olevan omavalmiste, muutoin osaluettelo näyttää ulkoa tilatulta standarditavaralta. Elikkä jos arvioi shimanon kilkkeiden olevan ok, niin tällainen on samassa rivissä muiden vastaavien kanssa. Itse katson osaluetteloa ja että onko kokonaisuudessa jokin hyvä idea. Hinnan kanssa on niin, että syksyisin voi saada uuden käytetyn hinnalla (kuten tänä syksynä). Hintahaukka odottaa oikeaa hetkeä. Geometria on aika tärkeä asia, joten olisi keskeistä käydä kivijalassa näpelöimässä ennen kauppaa. Muokattu: 21. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi Luin toiselta foorumilta, että Canyonilla on pahoja ongelmia sähkömaastopyörien ( spectral:0n ja Torque) akkujen kanssa. Akut eli pyörät ovat käyttökiellossa ja uusia pyöriä ei ole myynnissä samasta syystä lainkaan. Heillä kun ei ole tarjota ongelmattomia akkuja tilalle, vaan kaikki akut ovat samaa halkeamaherkkää rakenteeltaan! Pyöriä on myytä parin vuoden aikana tuhansia ja tuhansia. Voi tulla pitkä odotus että uusi akku saadaan suunniteltua, rakennettua ja lähetettyä kuluttajille. Aikamoista! edit. Tässä esim pinkbiken artikkeli. https://www.pinkbike.com/news/canyon-issue-a-stop-use-notice-for-the-spectralon-cf-and-cfr-and-torqueon-cf-emtbs.html Mulla on pinkbikessa ei sähköpyöriä suodatus päällä niin en ollut tuota artikkelia huomannut vaikka päivittäin pinkbiken jutut käynkin muutoin lukemassa. edit. Viiltäviä kommentteja Pinkbiken artikkelin kommenttikentässä Muokattu: 21. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Canyon: Jos olis osunut, niin mä ajaisin ja lataisin akkua pyörästä irrallaan. Uusi akku on kuitenkin tuloillaan.😁 Itse en omista canyonia. Positiivista tuossa on se, että tehdas lupaa ottaa vastuun. Kai siinä niin luki, ainakin rivien välissä. Muokattu: 21. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 20241 vuosi Spectral:OFF 🙂 Vuosi takaperin mietin pitkään että ostaisiko alesta niiden e-gravelin mutta se outo tanko tuntui liian oudolta jopa minulle. Toi do not use ei taida koskea niitä mutta silti, bullet dodged.
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi 21.11.2024 klo 10.16, alpensau kirjoitti: Ei oo kokemusta. Rungon kertovat olevan omavalmiste, muutoin osaluettelo näyttää ulkoa tilatulta standarditavaralta. Elikkä jos arvioi shimanon kilkkeiden olevan ok, niin tällainen on samassa rivissä muiden vastaavien kanssa. Itse katson osaluetteloa ja että onko kokonaisuudessa jokin hyvä idea. Hinnan kanssa on niin, että syksyisin voi saada uuden käytetyn hinnalla (kuten tänä syksynä). Hintahaukka odottaa oikeaa hetkeä. Geometria on aika tärkeä asia, joten olisi keskeistä käydä kivijalassa näpelöimässä ennen kauppaa. Nähtävästi noita Rock Machineja myydään vain verkossa suoraan jostain Ruotsista. Ei pääse kokeilemaan. Viittiskö [ ] vai ei [ ]? Viittiskö [ ] vai ei [X]!
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 17 minuuttia sitten, MV kirjoitti: Nähtävästi noita Rock Machineja myydään vain verkossa suoraan jostain Ruotsista. Ville Järvinen, Rauhankatu 6, Lahti saattaa osata kertoa aiheesta.
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, MV kirjoitti: Nähtävästi noita Rock Machineja myydään vain verkossa suoraan jostain Ruotsista. Ei pääse kokeilemaan. Viittiskö [ ] vai ei [ ]? Viittiskö [ ] vai ei [X]! On täällä ainakin pari kivijalkaa missä noita on. Joskus jotain jäykkäperäistä kokeilin nopeasti.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään