Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sähköpyörä(ily)keskustelu

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Talvi menee vähän silleen, että toisinaan on peilijäämeininkiä pitempään. Fillarilla kulkevat taluttavat osan matkaa pakon edessä. Jos tienpito takkuaa vähääkään, niin aamulla on tuskien taival. Pakon edessä se menee. Sähköfätti on ainoa pelastus. Kakarana ajoin naapurikuntaan suksitehtaaseen oliko kerran vai kaksi. Hollolan puolella pyöräteillä oli 20 cm lunta. Se urheilu jäi siihen.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

  • Viestejä 438
  • Katselut 45.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Joku on koonnut Jopolle ihannepyörän. https://sahkopyorakeskus.fi/tuote/tenways-ago-t-midnight-black/ Hihna kulkee takahaarukan alapuolella koko matkan. Mahtaako tuo runkorakenne kestää painavamm

  • Pitänytkin ihmetellä vakuutusyhtiölle, kun kotivakuutuksessa on vastuu ja oikeusturvavakuutus, niin miksi se on mökkivakuutuksessa toiseen kertaan, kun kotivaakutuksen vastuu ja oikeusturvahan ovat pa

  • ^ Erittäin potentiaalinen "epäonnistunut hankinta"😎

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mun mielestä jos työmatkaa ajattelee ympärivuotisesti niin ratkaisu on sähkömaasturi. Jäykkäperäinen johon menee Ice Spiker Prot. Siinä ei paljon peilijäät haittaa, kun niillä pysyy paremmin pystyssä kun kävellen. Sähkön voimalla menee sitten, vaikka olisi vähän luntakin tiellä. Jos on 20cm eikä aurattu niin se lienee niin harvinaista, että voi mennä autolla silloin. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Meillä on kolmosluokan paikallistie. Töihin menijät ajavat yöllä tulleen lumen tasaiseksi ennen aurausta.

Kirjoitettu

^ Tosta sais helposti city tavarapyörän kun ottaa tuon istuinosan takaa pois

E: jaa eikun sehän on tavarapyörä, istuinosa olikin lisävaruste :D joka tapauksessa ei pahan hintainen tuollaiseksi, tavarapyörät on yleensä aika kalliita

Muokattu: , käyttäjä: Nickname

Kirjoitettu
29.9.2024 klo 19.02, alpensau kirjoitti:

Edelleen hymyilyttää, kun sähköfillarien hinnat menee yleistä hintakehitystä vastaan.

Enviolo hihnavedolla ja boschin voimalinja alle 3:n tonnin. https://classicbike.fi/tuote/hnf-nicolai-sd3-urban-miesten-sahkopyora-valkoinen/

Nyt hiukan nykii. En huomannut tuolla akun jännitettä, eli sen kapa jäi arvoitukseksi.

Painorajoituskin tuossa hauskasti piiloituttu 130 kg kokonaispainoon ja pyörän omapaino ilmoitettu ilman akkua. Voisivat kiltisti kertoa suoraan max kuorman, jos sellaisia kerta asettavat.  Petostelun maku tuollaisesta ilmoittelusta, mitä muita koiruuksia piilotettu?

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Paras ebike-moottori ? Kun kysytään huoltopuolelta, niin yllätys: Bosch performance gen 2 on vahvasti tehty. Ja Brose noin yleisesti. Tosin uusimmat broset tehdään muovirattailla ja moottorin sisältä ei löydy enää hihnaa, joten... ?

https://tekniikanmaailma.fi/mika-on-paras-sahkomaastopyoran-moottori-huollon-ammattilainen-nostaa-esiin-kaksi-mallia/

HNF nikolai edellisessä viestissä: Moottori on 36 volttinen.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

^^ Selvästi yritystä saada hauskaa ohjelmaa tänne, kieltämättä kiinnosti hankkia ja katsoa mitä sieltä paketista kuoriutuu :D 
Mutta tässä olisi Manaatille oiva testikalu, joskin hän testaa vain ilmaiseksi saamiaan myyntiversioista paranneltuja pyöriä.

Keksin nuihin muuten hyvän latausaseman.
Tarvitaan sellainen 100 ltr akvaario ja sen yläpuolelle mekanismitaso, jolle akku sijoitetaan lataukseen. Koko laitos ilmatiiviissä boksissa ja sisällä palovaroitin, joka aktivoituessaan liipaisee tason mekanismin ja akku molskahtaa akvaarioon. Samalla palovaroitin tekee ilmoituksen sattuneesta.

 

Kirjoitettu

No joo, mut sulla on historiaa Alilta tilaamisesta halvalla ja Aasian tarjousbongailuista, niin eikös olisikin kova sana tämäkin? Ite kun en oikeestaan sähköpyörää halua. Jos maantieteelliset etäisyyden foorumilaisten kesken eivät olisi niin suuria, niin tässähän olisi hauska kimppatilaus.. jokainen saisi vaikka viikon siivun ajoa ja sitten seuraavalla ja kierros alusta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.