Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sähköpyörä(ily)keskustelu

Featured Replies

Kirjoitettu

Ympyrä sulkeutuu. Sähkötoiminen moottoripolkupyörä, eli e-mopedi.

Seuraavaksi polkimet vaihtuvat jalkatappeihin ja käsivaihteet vaihtuvat jalkavaihteisiin. 

 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

  • Viestejä 438
  • Katselut 45.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Joku on koonnut Jopolle ihannepyörän. https://sahkopyorakeskus.fi/tuote/tenways-ago-t-midnight-black/ Hihna kulkee takahaarukan alapuolella koko matkan. Mahtaako tuo runkorakenne kestää painavamm

  • Pitänytkin ihmetellä vakuutusyhtiölle, kun kotivakuutuksessa on vastuu ja oikeusturvavakuutus, niin miksi se on mökkivakuutuksessa toiseen kertaan, kun kotivaakutuksen vastuu ja oikeusturvahan ovat pa

  • ^ Erittäin potentiaalinen "epäonnistunut hankinta"😎

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Videon alla kysytään liikennevakuuttamisesta. Suomi/Eurooppa on kai niin pieni markkina-alue, ettei tällainen 1000 W rajoitus kiinnosta tehdasta. 2 x 500 W moottori tekisi pelistä Suomi-laillisen ilman kikkailua. Lisäksi eroa 2x1000 W:hen ei edes huomaisi kuin ehkä kaksi päällä ajettaessa. Pelkkä 500 W takanapa on aika raju (talossa on yksi).

Vastaus

Irroittamalla etumoottorin johdon tieliikenteessä ajon ajaksi niin voi ajella L1E-A ajoneuvoluokan tieliikennevakuutuksella. Moottoreissa toki ei ole teho merkintöjä niin mahdotontahan sitä on todistaa etteikö olisi vaihtanut moottorit 2x 500w tehoisiin jolloin voisi ajaa tuplavedolla tieliikenteessäkin

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Huh huh ! Fätti viimeisen jälkeen 1299,99 Alennus 1700,-

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/776698/GZR-Black-Raw-3-0-sahkofatbike-17

PS. Ostin 1. sähköpyöräni mainitusta kaupasta 1300:lla ja myin sen 1,5 v ajon jälkeen Ruotsista tulleelle ostajalle 2000:lla.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Oho! Sisäinen Sulovileeni heräsi :D

Menee harkintaan, mutta meidän fillarikellarimuutokset on täysin vaiheessa, toisi koen osasyyllisyyttä, kun en ole siellä päin juurikaan käynyt sitten toukokuun :D
Saakohan tollasen mahtumaan auton sisään, jos pituutta käytettävissä n. 2m ja leveyttä, mitä lie 1,5 m?

Toki pyörä ei vastaa voimansiirroltaan toiveita, mutta.. jotkut sanoo, että kun hinta on kohillaa niin oman äitikin voi mennä kaupaksi  :(  
Bisnes on julmaa.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
4 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Saakohan tollasen mahtumaan auton sisään, jos pituutta käytettävissä n. 2m ja leveyttä, mitä lie 1,5 m?

Mittasin oman trekking-atalan suurimman pituuden, kun eturengas on irroitettu=160 cm. Kaikki suorana mitään irroittamatta 195, mutta etupyörähän kääntyy. Suurin korkeus 116. Yleensä takaluukun suuaukossa katto on piirun matalammalla eli suurin vääntäminen on siinä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
Juuri nyt, Jopotuinen kirjoitti:

Oho! Ajajan suosituspituus: 168-178 cm
Pyörän maksimikuorma: 120 kg (Omapaino n. 30 kg)

Kahta kokoa tarjolla. Fätti kestää lähes mitä tahansa.

Kirjoitettu

Perustuukos toi painorajoitus pinnojen lujuuteen, vai voimansiirron kuormitukseen?
Toki on vaikutus myös runkorakenteeseenkin, jollei miesten versio. Eritoten jos on tämmönen läpiastuttava, mutta keskiömoottorisissa versioissa tuolloin huomattavasti vankempi rakenne napavetoisiin lady-malleihin nähden.

 

Kirjoitettu

Kysyin Rouvalta tuota Fätti vaihtoehtoa, eikä tyrmännyt. Ja että molemmille!
Mutta hirmu räpätys nykykaluston runsaudesta, sovittelin vaihtoehtoista lahjoituksista vaikkapa oman kylän ukrainalaisille. Ja hellasärö väheni ihan sillä :) 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
12 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Perustuukos toi painorajoitus pinnojen lujuuteen, vai voimansiirron kuormitukseen?

Hmnn.. en osaa sanoa. En tunne tuota moottoria (G520), mutta 38T kampi kuulostaa isolta, jos aikoo ajaa hiljempaa polulla. Laitoin omaan broseen jatkoruuveilla pienemmän eturattaan, kun se kerran mahtui rinnalle (sisäpuolelle). Vaihtaa voi rukkasella, jos pitää vaihtaa.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau
kielioppivääntämistä

Kirjoitettu

Tuolla olikin, Pakkauksen koko   30 cm x 80 cm x 186 cm
Mahtuisivat auton perään jopa molemmat kerralla, uskoisin.

Rouva sano, että älä ainakaan nyt tilaa, kun olet maistissa :D 
No, enhän toki, kunhan vain tunnustelen :) 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
13.9.2024 klo 16.59, alpensau kirjoitti:

Huh huh ! Fätti viimeisen jälkeen 1299,99 Alennus 1700,-

Nettikampanjaerä (n. 60 kpl) loppuunmyyty.

PS. Melkoinen patoutunut kysyntä fäteistä.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Välillä aina miettii tulisiko ajettua esim työmatkat ympärivuoden jos olisi sähkäri alla, joku tuollainen Kona coco hd tyyppinen ratkaisu miellyttää ainakin minun silmää ja olisi varmaan ihan välttävä laitos mulle, mutta sitten kun aina alkaa miettimään että melkein 2k€ fillari ja osat samat kuin 500€ luomussa niin yleensä hankinta halut katoaa :D

Jos autoa en tarvitsisi niin ostaisin kyllä sähkärin heti.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.