Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20241 vuosi Ympyrä sulkeutuu. Sähkötoiminen moottoripolkupyörä, eli e-mopedi. Seuraavaksi polkimet vaihtuvat jalkatappeihin ja käsivaihteet vaihtuvat jalkavaihteisiin. Muokattu: 4. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Videon alla kysytään liikennevakuuttamisesta. Suomi/Eurooppa on kai niin pieni markkina-alue, ettei tällainen 1000 W rajoitus kiinnosta tehdasta. 2 x 500 W moottori tekisi pelistä Suomi-laillisen ilman kikkailua. Lisäksi eroa 2x1000 W:hen ei edes huomaisi kuin ehkä kaksi päällä ajettaessa. Pelkkä 500 W takanapa on aika raju (talossa on yksi). Vastaus Irroittamalla etumoottorin johdon tieliikenteessä ajon ajaksi niin voi ajella L1E-A ajoneuvoluokan tieliikennevakuutuksella. Moottoreissa toki ei ole teho merkintöjä niin mahdotontahan sitä on todistaa etteikö olisi vaihtanut moottorit 2x 500w tehoisiin jolloin voisi ajaa tuplavedolla tieliikenteessäkin
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Huh huh ! Fätti viimeisen jälkeen 1299,99 Alennus 1700,- https://www.verkkokauppa.com/fi/product/776698/GZR-Black-Raw-3-0-sahkofatbike-17 PS. Ostin 1. sähköpyöräni mainitusta kaupasta 1300:lla ja myin sen 1,5 v ajon jälkeen Ruotsista tulleelle ostajalle 2000:lla. Muokattu: 13. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20241 vuosi Oho! Sisäinen Sulovileeni heräsi Menee harkintaan, mutta meidän fillarikellarimuutokset on täysin vaiheessa, toisi koen osasyyllisyyttä, kun en ole siellä päin juurikaan käynyt sitten toukokuun Saakohan tollasen mahtumaan auton sisään, jos pituutta käytettävissä n. 2m ja leveyttä, mitä lie 1,5 m? Toki pyörä ei vastaa voimansiirroltaan toiveita, mutta.. jotkut sanoo, että kun hinta on kohillaa niin oman äitikin voi mennä kaupaksi Bisnes on julmaa.
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20241 vuosi Oho! Ajajan suosituspituus: 168-178 cm Pyörän maksimikuorma: 120 kg (Omapaino n. 30 kg)
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 4 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Saakohan tollasen mahtumaan auton sisään, jos pituutta käytettävissä n. 2m ja leveyttä, mitä lie 1,5 m? Mittasin oman trekking-atalan suurimman pituuden, kun eturengas on irroitettu=160 cm. Kaikki suorana mitään irroittamatta 195, mutta etupyörähän kääntyy. Suurin korkeus 116. Yleensä takaluukun suuaukossa katto on piirun matalammalla eli suurin vääntäminen on siinä.
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Juuri nyt, Jopotuinen kirjoitti: Oho! Ajajan suosituspituus: 168-178 cm Pyörän maksimikuorma: 120 kg (Omapaino n. 30 kg) Kahta kokoa tarjolla. Fätti kestää lähes mitä tahansa.
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20241 vuosi Perustuukos toi painorajoitus pinnojen lujuuteen, vai voimansiirron kuormitukseen? Toki on vaikutus myös runkorakenteeseenkin, jollei miesten versio. Eritoten jos on tämmönen läpiastuttava, mutta keskiömoottorisissa versioissa tuolloin huomattavasti vankempi rakenne napavetoisiin lady-malleihin nähden.
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20241 vuosi Kysyin Rouvalta tuota Fätti vaihtoehtoa, eikä tyrmännyt. Ja että molemmille! Mutta hirmu räpätys nykykaluston runsaudesta, sovittelin vaihtoehtoista lahjoituksista vaikkapa oman kylän ukrainalaisille. Ja hellasärö väheni ihan sillä
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 12 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Perustuukos toi painorajoitus pinnojen lujuuteen, vai voimansiirron kuormitukseen? Hmnn.. en osaa sanoa. En tunne tuota moottoria (G520), mutta 38T kampi kuulostaa isolta, jos aikoo ajaa hiljempaa polulla. Laitoin omaan broseen jatkoruuveilla pienemmän eturattaan, kun se kerran mahtui rinnalle (sisäpuolelle). Vaihtaa voi rukkasella, jos pitää vaihtaa. Muokattu: 14. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau kielioppivääntämistä
Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 20241 vuosi Tuolla olikin, Pakkauksen koko 30 cm x 80 cm x 186 cm Mahtuisivat auton perään jopa molemmat kerralla, uskoisin. Rouva sano, että älä ainakaan nyt tilaa, kun olet maistissa No, enhän toki, kunhan vain tunnustelen
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 13.9.2024 klo 16.59, alpensau kirjoitti: Huh huh ! Fätti viimeisen jälkeen 1299,99 Alennus 1700,- Nettikampanjaerä (n. 60 kpl) loppuunmyyty. PS. Melkoinen patoutunut kysyntä fäteistä. Muokattu: 21. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Simplon näyttää jättäneen neodriven takanapamoottorin pois. Nyt on tarjolla pinionin yhdistetty moottori-vaihdelaatikko. Hinta n. 8000,- Ei ihme, jos kaupanteko alkaa takkuamaan. https://www.simplon.com/de/Bikes/E-Bikes/Kagu-Pinion_b_674054
Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Neodrivea käyttäviä valmistajia löytyy edelleen, https://www.neodrives.com/en/service/e-bike-brands/
Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 20241 vuosi Välillä aina miettii tulisiko ajettua esim työmatkat ympärivuoden jos olisi sähkäri alla, joku tuollainen Kona coco hd tyyppinen ratkaisu miellyttää ainakin minun silmää ja olisi varmaan ihan välttävä laitos mulle, mutta sitten kun aina alkaa miettimään että melkein 2k€ fillari ja osat samat kuin 500€ luomussa niin yleensä hankinta halut katoaa Jos autoa en tarvitsisi niin ostaisin kyllä sähkärin heti.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään