Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu 3 minuuttia sitten, IncBuff kirjoitti: Eihän tossa tartte minkään äpin kans sohlata. Mun 70v mutsikin osaa. Kaikki eivät, äitisi on vain 9 vuotta minua vanhempi...
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Eniten tuolla kassoille hidastaa ne jotka kaivaa boonus- ja maksukorttia laukustaan siinä kohtaa kun summa selviää.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu 11 minuuttia sitten, IncBuff kirjoitti: Eniten tuolla kassoille hidastaa ne jotka kaivaa boonus- ja maksukorttia laukustaan siinä kohtaa kun summa selviää. Tuo on myös totta, itse olen liittänyt etuhimmelit maksukorttehin ihan alusta asti juuri tuon ylimääräisen määmelöinnin välttämiseksi.
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 202521. Joulu Mulla kulkee maksukorttikotelo aina housuntaskussa jossa 50...100 € toimittomien maksutapahtumin varalta ja vihreä maksukortti siellä aina poikittain, siis pystyssä. Helpompi tuo on tuolta napata, kuin kaivaa luuria toisesta taskusta. Aina löytyy sekunnissa sieltä ja on valmiina heti, kun vilautusta tarvitaan. Lompakkoa en omista, mutta ulkomailla on sitten aina pieni kaulapussi kortille ja rahalle. Jokaisella on omat kätevät tapansa, täällä asia hoituu tällä tavalla näin.
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 202521. Joulu Perjantaina tuli täyteen 3v ja pikkusen vajaa 115tkm sähkötötteröllä (id Buzz cargo). Kai se epäonni kohta alkaa kun tähän asti päästy muutamalla koiranluulla ja parilla tuulilasilla. Kortteja/lompakkoa ei oo kyllä tarvinnu paljoa sen jälkeen käyttää ku suostuin ottamaan virtuaalikortit käyttöön puhelimessa vuosi sitten. Motonetissä tarvii joskus näytellä ajokorttia ja lounaspassit kulkee lompakossa.
Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 202523. Joulu Auto sai tänään joulupesun (tehopesu ja kevytvaha) käsinpesupaikassa. Lattialta imuroitsin kivet itse pari päivää sitten. Kuramatot pesivät tänään käsinpesun yhteydessä. Aika paljon kilsoja kertyi ekan vuoden aikana Enyaqiin. Yli 29 000 km mittarissa ja tammikuun 7. päivä sen hain. 30 000 km mennee rikki ennen kuin synttäripäivä koittaa. Seuraavina vuosina kilsat vähän vähenee, kun itse en käy enää töissä autolla ja vaikka vaimo käy niin hänen työpisteet ovat suht lähellä. Tytärkin tod näk lopettaa harrastamisen ehkä vuoden päästä jolloin uimahallilla ei tarvii joka ilta käydä häntä kotiin noukkimassa ja lauantaiaamuisin ennen seitsemää viemässä.
Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 202523. Joulu Näyttäisi kertyvän noin 15k vuodessa tämän hetkisellä laskennalla. Vastahan tuo elokuussa tuli talouteen. Eipä juuri poikkea normaalista.
Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 202524. Joulu 25 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Edellinen auto oli 18 vuotta ja ajettiin about 50 000. Lähes 8 km päivässä.
Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 202524. Joulu Kirjoittaja Meillä tulee varmaan myös vain joku 7tkm/auto vuodessa.
Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 202524. Joulu 21.12.2025 klo 17.26, Jsavilaa kirjoitti: Perjantaina tuli täyteen 3v ja pikkusen vajaa 115tkm sähkötötteröllä (id Buzz cargo). Kai se epäonni kohta alkaa kun tähän asti päästy muutamalla koiranluulla ja parilla tuulilasilla. Kortteja/lompakkoa ei oo kyllä tarvinnu paljoa sen jälkeen käyttää ku suostuin ottamaan virtuaalikortit käyttöön puhelimessa vuosi sitten. Motonetissä tarvii joskus näytellä ajokorttia ja lounaspassit kulkee lompakossa. Saa olla letkun päässä aika tiheään ?
Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 202524. Joulu 1 tunti sitten, alpensau kirjoitti: Saa olla letkun päässä aika tiheään ? Yöksi laitan aina laturiin. Periaatteessa ei ois pakko joka yö ladata mutta yllättävien maakuntakeikkojen takia parempi olla aamulla akku täys.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään