Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu 1 tunti sitten, IncBuff kirjoitti: Joo mutta Nissan Navara se pohjiltaan on eikä sillä ole Stellantiksen kans mitään tekemistä. Aivan! My Bad☹️ Mielsin myös Renun kuuluvan Stellantiksen merkkeihin.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Kirjoittaja Bemarin mielestä DIY on saatanasta? https://www.autoblog.com/news/bmws-screw-that-no-one-else-can-turn
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Tuollaisen bmw-only avaimen teko ei oo nasateknologiaa. Ainoa lievä jarru on se, että niitä tarvittaneen useampaa kokoa. Mietin ensin, että ajaisin millin laikalla pyöreän tangon ristiin halki jne. Mutta tuohan aukeaa vaikka rälläköimällä tukevaan lattaan halkion keskelle - tai sijoittaa kaksi pyöreää tappia oikealle etäisyydelle. Tappiversio vois olla helpoin kudottavaksi. Poraisin varteen tappikokoa vastaavat reiät ja hitsaus yläpuolelle. Patentin rikkominen on kiellettyä vain kaupallisella tasolla. Muokattu: 20. Joulukuuta, 202520. Joulu, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Taksi Helsingin sähkömersu latauksessa Plugitin laturissa Klaukkalassa. Imi paskiainen koko laturin tehot 180kw mut tuuppasin Pösön vierustöpseliin ni laturi puolitti mesen tehot 90kwh. Hähää... Ai, nyt se lähti ku ei jaksanu oottaa hitaalla laturilla. No. Pösö lataa koskaan about ees 90 vauhdilla. Helteellä käväs jossain 120ssa muistaakseni. Nyt tuloo juhlavaa 60 vauhtia. Edit: Jengi jonottaa Tokmannin normiparkkipaikoille. Tsiisus. On väkeä! Kannattaa jättää jouluostokset näin viime tippaan. 😱 Muokattu: 20. Joulukuuta, 202520. Joulu, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Hassu kilsalukema E5008 autossa! Ja Pösö on puolensa valinnut kun tyrkyttää Krimiä osana Venäjää. Tsiisus! Poistelen siis turhat paskat listalta... Muokattu: 20. Joulukuuta, 202520. Joulu, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Nyt tässä harjoitellaan sähköautoilua. Ei toi GTX:kään kovin kummoisesti näillä keleillä näytä lataavan. Kotilaturi pitää alkaa hommamaan lomien jälkeen. Sillä pitäis pärjätä iso osa ajoista. Näin lähtökohtaisesti ärsyttää laturitoimijoiden määrä. N+1 applikaatiota ja rekisteröitymistä. Todennäköisesti en edes tarvitse näitä kaikkia. Kauppareissulla tänään ei tarttenut yrittää ladata. Latauspaikat oli vahvasti varattuja pl 11kW mutta siitä ei paljoa kostu. Muokattu: 20. Joulukuuta, 202520. Joulu, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu 45 minuuttia sitten, IncBuff kirjoitti: Kotilaturi pitää alkaa hommamaan lomien jälkeen. Sillä pitäis pärjätä iso osa ajoista Näin lähtökohtaisesti ärsyttää laturitoimijoiden määrä. N+1 applikaatiota ja rekisteröitymistä. Todennäköisesti en edes tarvitse näitä kaikkia. Kauppareissulla tänään ei tarttenut yrittää ladata. Latauspaikat oli vahvasti varattuja pl 11kW Tuossapa villakoiran ydin tiivistettynä. Noista lieve-ilmiöistä kun pääsisi eroon, saattaisi patteriautoilu kiinnostaa nykyistä enemmän.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Niin toisaalta ABC-lataus ja Neste-lataus toimii ihan samoilla appseilla kun tankkaus. Lataustoimijoita on vain paljon enemmän. Se on vähän niin ja näin että hyvä vai huono asia. Emmä kyllä oo bensaakaan perinteisesti kortilla tankannut vuosikausiin vaan ST1, ABC tai NESTE mobiilisoftalla. Todennäköisesti selviydyn tästä sähköautoelämästäkin samalla määrällä sovelluksia.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Onko nuo appit parempia bensanlatauksessa? Joskus harkinnut, mutta dinosauruksen on vaikea oppia uusia temppuja.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu 8 minuuttia sitten, IncBuff kirjoitti: Niin toisaalta ABC-lataus ja Neste-lataus toimii ihan samoilla appseilla kun tankkaus. Lataustoimijoita on vain paljon enemmän. Se on vähän niin ja näin että hyvä vai huono asia. Emmä kyllä oo bensaakaan perinteisesti kortilla tankannut vuosikausiin vaan ST1, ABC tai NESTE mobiilisoftalla. Todennäköisesti selviydyn tästä sähköautoelämästäkin samalla määrällä sovelluksia. 40+ vuoden autoilussa en ole tarvinnut vieläkään tankkaukseen yhtään ainoaa äppiä. Pysäköintiin kylläkin, valitettavasti.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu 19 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Onko nuo appit parempia bensanlatauksessa? Joskus harkinnut, mutta dinosauruksen on vaikea oppia uusia temppuja. Se on varmasti kokemuksesta kiinni mutta itse olen kokenut että helpompi klikatata sovelluksesta maksa ja face-id:llä Apple Pay kuin kaivaa, työntää korttia ja naputella sitä automaattia. Maksan kyllä kaiken muunkin puhelimella. Ei mulla ees nykyään oo aina kortit mukana. Muokattu: 20. Joulukuuta, 202520. Joulu, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Mä en oo suostunut ottaa pysäköintiappiakaan. Mutta harkitsen vahvasti St1 appia.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu 25 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Mä en oo suostunut ottaa pysäköintiappiakaan. Mutta harkitsen vahvasti St1 appia. Töissä oli pakko nöyrtyä, jos meinasi saada katiskan parkkiin laillisesti. edit lentoparkki vaati myös äppiytymistä. Muokattu: 20. Joulukuuta, 202520. Joulu, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu 48 minuuttia sitten, IncBuff kirjoitti: Se on varmasti kokemuksesta kiinni mutta itse olen kokenut että helpompi klikatata sovelluksesta maksa ja face-id:llä Apple Pay kuin kaivaa, työntää korttia ja naputella sitä automaattia. Maksan kyllä kaiken muunkin puhelimella. Ei mulla ees nykyään oo aina kortit mukana. Ihan ok valinta, jos kaikki käy kuten omenakuplassa. Nykyään vanhuksetkin selviävät korttien kanssa maksutapahtumista kätevästi, nämä äppisohlaajat eivät niinkään.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu 9 minuuttia sitten, Köfte kirjoitti: Ihan ok valinta, jos kaikki käy kuten omenakuplassa. Nykyään vanhuksetkin selviävät korttien kanssa maksutapahtumista kätevästi, nämä äppisohlaajat eivät niinkään. Eihän tossa tartte minkään äpin kans sohlata. Mun 70v mutsikin osaa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään