Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Autot ja autoilu

Featured Replies

Kirjoitettu
27.5.2025 klo 15.16, concorde kirjoitti:

Tossa esimerkkihaku:  harmaa, farmari, bensa, ei-ladattava, vuosimallista 2022 alkaen, alle 50tkm, max 25t€, automaatti.  https://www.nettiauto.com/hakutulokset?haku=P3337490918

Siitä voi muokata tarpeen mukaan suuntaan jos toiseenkin

Mä otan ton ooppelin 🙂 kiitos.

• Viestejä 2.5k
  • Katselut 142.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• kmruuska Sanon nyt vaan, että aika turha yrittää tuota jatkuvaa Tesla provoa täällä. Oot jo suurimman osan ignorelistalla ja itse nyt vaivaudun tämän kerran vastaamaan. Sitä paitsi kuinka pahasti

• Auto kotona. Oli 7km mittarissa kun sain sen. Nyt vajaa satanen enemmän. Tästä se lähtee, ekoautoilu. 🙂

• Kyllä tässä nyt vähän pääsi yllättämään itsensäkin...   "...en tiedä, tuskin tuun täyssähköä ostamaan vielä hetkeen..." "... seuraavakin auto on varmaankin farkku, ei ainakaan sellainen naurett

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
57 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Mä otan ton ooppelin 🙂 kiitos.

Mä luulin, että keskustelu oli rajoitettu autoihin. Oma kokemus ooppelista: Varaosat on halpoja, mutta niitä tarvitsee usein.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Oon ajanut vaan malliksi interstatea. Se rekkojen meininki oli aika huisia. Jalkoihin jäät.

Samat kokemukset jenkkilästä täälläkin. Täällä  taas liikennettä syynätään ja paimennetaan käsittämättömällä tavalla. Joka ikinen mahdollinen vaaran paikka ilmoitetaan moneen kertaan ja nopeus valvonta on todella aktiivista. Rennosta meiningistä huolimatta tämä on osittain Suomeakin pahempi holhous/sääntöyhteiskunta. Muita huomioita liikenteestä: Isommissa kaupungeissa autot pysähtyvät suojatien eteen hyvinkin kohteliaasti, syrjäseuduilla jalkahenkilö on väistämisvelvollinen. Autokanta on yleensä isomoottorista, pikkukippoja ei näe kuin isommissa keskuksissa. Pick-up avolavat (paikallisesti Ute) eivät tee poikkeusta, kun ovat kansalliskulkine, lisäksi noissa on satoja variaatioita lavalla olevien koppien, varusteiden, viritelmien ja em. yhdistelmien osalta. Lujaa ajavat tuolla korvessa valvonnan ulkopuolella.

Kirjoitettu

^ ja Dubaissa ( tjsp) naispuolisille polliiseille hankittiin Lamborghinit.
Sitten tuli uusi korttiluokka jos on kepee ja nopee "urheiluauto" pitää suoritaa ajokoe ja korttin  U-merkintä😎

Kirjoitettu
5 hours ago, Jopotuinen said:

Voishan tuo alkaa veetuttamaan kun eläkepäiviksi ostettu isompi Hymer jää pihaan...

Kirjoitettu

Nämä turva-asiat ovat täällä välillä vähän yliampuvia. Toinen, joka ei ehtinyt kartturi kuvaan oli "Arrive Alive".IMG-20250602-WA0020.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

^^ Vähä niinku potkulaudat alta 15v. Mitä nuoret edellä, sitä vanhat perässä 😄

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Uusi Nissan Leaf julkistettu, ei ole enää tämäkään auto pieni viistoperä vaan piti vääntää väkisin trendikäs mikälie sport sedan coupe härdelli 🙄 en sano että olisi ruma lähinnä ärsyttää tämä tyyli kun kaikkien uusien autojen pitää nyt olla wanna be sport sedan maastureita, uskoisin että tätä perustellaan valmistajien puolella sillä että pienet sähköautot ei myy ja tietysti tulos ratkaisee, pienet sähkikset ei ole tähän asti olleet tilastoissa korkealla koska niitä ei oel kehitetty samalla tavalla kuin isompia malleja, eihän noilla 10 vuotta sitten valmistuneilla mitään teekään kun range on luokkaa 100-200km, onneksi tuo Renault uskaltaa olla erilainen ja on onnistunut todistamaan että pienilläkin autoilla voi päästä yli 400km, taisi se Bmw i3 olla kylläkin suhteellisen ostettu, ainakin niitä näkyi ja näkyy edelleen liikenteessä.

Kirjoitettu

En tiedä onko tuo kuinka käytännöllinen muotoilultaan mutta ihan hyvän näköinen mun silmään. Mutta se Renault 5 uusimalli oli kyllä hauska. Sellaisen voisin ottaa pikkukakkosautoksi. Vaikka olen vannonut etten ranskalaista koskaan osta. 

Kirjoitettu
5 tuntia sitten, Nickname kirjoitti:

Uusi Nissan Leaf julkistettu, ei ole enää tämäkään auto pieni viistoperä vaan piti vääntää väkisin trendikäs mikälie sport sedan coupe härdelli 🙄 en sano että olisi ruma lähinnä ärsyttää tämä tyyli kun kaikkien uusien autojen pitää nyt olla wanna be sport sedan maastureita, uskoisin että tätä perustellaan valmistajien puolella sillä että pienet sähköautot ei myy ja tietysti tulos ratkaisee, pienet sähkikset ei ole tähän asti olleet tilastoissa korkealla koska niitä ei oel kehitetty samalla tavalla kuin isompia malleja, eihän noilla 10 vuotta sitten valmistuneilla mitään teekään kun range on luokkaa 100-200km, onneksi tuo Renault uskaltaa olla erilainen ja on onnistunut todistamaan että pienilläkin autoilla voi päästä yli 400km, taisi se Bmw i3 olla kylläkin suhteellisen ostettu, ainakin niitä näkyi ja näkyy edelleen liikenteessä.

Toihan on 13cm lyhyempikin kuin se pieni viistoperä.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, IncBuff kirjoitti:

Toihan on 13cm lyhyempikin kuin se pieni viistoperä.

No sittenhän tuo muotoilu on vielä typerämpää, miksi tuhlata tilaa tekemällä joku peräkontinlippa kun vois tehdä vaan normaalin viistoperän ja saada enemmän tilaa.

Kirjoitettu

Eilen ajelin illalla Liiteriin ruokaostoksille ja kun auton sammutin parkkipaikalla siellä Liiterin pihassa niin auto ilmoitti että OTA softapäivitys olis autoon ja asennus kestää 25min. Noh, aattelin että go for it, meneehän mulla se 25min kaupassa. Noh, olin ruokakassieni kanssa takaisin autolla jo 10min jälkeen ja näyttö totaalisen pimeänä. Ja autoahan ei voi käynnistää eikä tehdä mitään asennuksen aikana. Siinä tönötän 15 minuuttia eikä missään näy mitään infoa tekeekö tuo mitään vai onko jumissa. No, sit yhtä-äkkiä onneksi pamahti näytölle palkki ja 75% lukema ja siitä sit eteni muutamassa minuutissa 100%:siin ja auto palasi henkiin, ja pääsi kaahaamaan kotia ilman että kylmätuotteet on ihan pilalla kauppakasseissa.

Mitä opimme tästä, aja ENSIN kotiin maitopurkkien ja jäätelöiden kanssa, ojenna kamat rouvalle ja SIT vasta marssi parkkipaikalle päivittelemään autoa. Onneksi sentään heräsi henkiin auto, muuten olis pitänyt tilata taksi jne...

Innoissani sit yritin siinä pikasesti tutkia olisko NYT tullut se saatanan akun esilämmitys mutta empä löytänyt infoa siitä nytkään. Perkele. Eli edelleenkin voi olla vain kateellinen Densenin auton latausnopeudelle. Noh, yhden huippujutun bongasin. Ennen pitänyt 4x painaa kosketusnäytön nappia kun ennen ajoa ottanut ylinopeuspiipparin pois päältä. Nyt riittää 3 painallusta! Eli aikaisemmin auto kysyi "Oletko varma?" kun otti piipparin pois päältä ja piti klikata OLEN. Nyt se uskoo kerrasta että kyllä se juippi haluu sen vitun piipparin pois päältä kun kerta sitä jo kerran klikkasi. 😄

Muokattu: , käyttäjä: VesaP
Muutettu 3 4:ksi ja 2 3:ksi...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.