Kirjoitettu 13. Elokuuta, 202513. Elo Massaan hukkuminen jatkuu. Harmaa farmarimallin Golf vaihtuu mustaksi Skoda Octavia Combiksi. 1,9 TDI + manuaali muuttuu 1,5 e-Tec+ DSG käyttövoimaksi. 19 vuotta tuoreempi ja vajaat 70k ajettu.
Kirjoitettu 13. Elokuuta, 202513. Elo Annan ison peukalon siitä että et ollut myyntimiesten vedättämä lammas ja ostanut maasturia.
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 202514. Elo Itse rummutan "maasturin" puolesta. Helppo kulkea sisään ja ulos, näkee kunnolla pihalle, lumikasat tai muut kumpareet eivät haittaa ja neliveto talven liukkailla. Octavia oli myös aikaisemmin, loistava peli, mutta sitten mentiin kuitenkin Karoqin kautta Q5. Farmarista kaipaa eniten tilavaa peräkonttia, ei tarvitse juurikaan tetristä pelata.
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 202514. Elo Katumaastureita myydään myös 2x vedolla. Mulla oli RAV4 etupyörävetoisena 1.8 bensakoneella. Helppo silläkin on ajaa 'hangessa'. Tosiasiassa nelivetoa tarvitsee vain muutamana päivänä talvessa. Meillä oli myös CRV, jolla vedin yhden kerran Villen kuormaajan pois lätäköstä, jotta sitä oli mukavampi parsia ajokuntoon. Vain yhden kerran.
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 202514. Elo Kirjoittaja 16 minuuttia sitten, Sulo kirjoitti: Q5. Mitäs kokemuksia? Onko sulla hybridi (50/55TFSIe)? Rouvan pasuuna pitäis varmaan vaihtaa ja toi vois olla yksi vaihtoehto monien joukossa
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 202514. Elo On se neliveto ja maavara monena talviaamuna näppärä, kun rivarin piha on auraamatta ja isommalle tielle on lumivalli edessä. Lumikolan voi jättää seuraavalle. Ajomukavuus on myös kiitettävä, kun maa on valkoisena ja valot näyttävät aina punaista. Voi niitä haaveilun vuosia nelivedosta liikennevaloissa, kun nastat rouhivat peilijäätä ja kaveri vierestä menee nelivedolla menojaan 😄 Joo plugari 55TFSIe, 2021 muistaakseni. Pahaa sanaa ei ole kuin kontin koosta sanottavana. Ja ehkäpä lapsien jalkatilasta, kun ovat reisipituudeltaan pahasti toistaiseksi vielä välimallia 🙂 Q7/Q8 voisi olla sopiva, mutta hinta ja ulkokuoren koko karkaavat jo aika suuriksi. Kivasti kulkee pelkällä sähköllä meidän päivittäiset ajot. Ja sähkömoottorin teho on myös riittävä.
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 202514. Elo Kirjoittaja Onkos siinä jossain -21... -22 välissä tullut facelift tuohon Q5:een? Vai kasvoiko siinä esim akun koko?
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 202514. Elo 20-21 väliin, kasvoi akku ja päivityksiä kaikkialle. Etukulman rööristä tunnistaa hyvin.
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 202514. Elo Kyllähän tuo istumakorkeus on vaan mukavaa vanheneville luille. Aloitin 2x Scenic, Picasso, Corolla Verso mk2 ja nyt parisen kymmentä vuotta nelivetokitumaastureilla nyt datsunin xtrail. Korkeampi maavara ja tarvittaessa neliveto, varsinkin näin metsänhoitoa ja metsästystä harrastavana, toimii. Ja tuohon xtrailiin menee maantierassit pystyssä sellaiseen lattialla olevaan alumiinikiskopitimeen ruuvattuna. Satula mun filosta kyllä irrotettava. Sähkärimaastopyörät sitten kyljellään. Edit.tollanen: Muokattu: 14. Elokuuta, 202514. Elo, käyttäjä: weetee
Kirjoitettu 15. Elokuuta, 202515. Elo Jotenkin tuli tuossa kiesin konffauksia säätäessä ikävä analogia-ajan kulkuneuvoja. Mukaviahan nuo tingeltangelit ovat, mutta moniko niistä on oikeasti tarpeellinen... En siis puhu turvallisuusasioista.
Kirjoitettu 15. Elokuuta, 202515. Elo Itse olen kytkenyt suurimman osan dingelidangelit pois. Analogisen viisariauton kaipuu se on täälläkin. Kaukovaloavustin, tai oikeammin matriisivalot, niistä olen pitänyt.
Kirjoitettu 15. Elokuuta, 202515. Elo BMW taas mainittu. Ja äkäinen kuski. Pysäytetty, koska BMW? 🤣🤣🤣 https://www.ksml.fi/paikalliset/8766619
Kirjoitettu 15. Elokuuta, 202515. Elo 13.8.2025 klo 10.54, concorde kirjoitti: Tämän täytyi olla jonkin sortin etiäinen, ostotapahtuman yhtedessä liikkeen pihassa liikkui juurikin tuollainen alkuperäinen Ami, 60-70-luvun mallinen. Myyjä ei tunnistanut, piti valaista tilannetta. edit. kuva Amista. Muokattu: 15. Elokuuta, 202515. Elo, käyttäjä: Köfte
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään