Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Autot ja autoilu

Featured Replies

Kirjoitettu

Mä kilpailutan säännöllisesti. Välillä vaihdan lähitapiolaan kun siellä tarjotaan -50 % kaskosta ekaksi vuodeksi. Tarjouksen päätyttyä johonkin muualle. Nyt Op-Pohjolassa kun siellä oli puolestaan -30 % ja lisäalen saa kun keskittää 3 tuotetta heille (eli liikenne+kasko+halvin mahdollinen mikä vain n. 30 euron henki-tai toimeentulovakuutus esim).

• Viestejä 2.5k
  • Katselut 142.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• kmruuska Sanon nyt vaan, että aika turha yrittää tuota jatkuvaa Tesla provoa täällä. Oot jo suurimman osan ignorelistalla ja itse nyt vaivaudun tämän kerran vastaamaan. Sitä paitsi kuinka pahasti

• Auto kotona. Oli 7km mittarissa kun sain sen. Nyt vajaa satanen enemmän. Tästä se lähtee, ekoautoilu. 🙂

• Kyllä tässä nyt vähän pääsi yllättämään itsensäkin...   "...en tiedä, tuskin tuun täyssähköä ostamaan vielä hetkeen..." "... seuraavakin auto on varmaankin farkku, ei ainakaan sellainen naurett

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Vesalle tosta pösön tilalle: https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/8523f171-da8e-4547-8010-a5cb7be1907f

Lainaa

Ulkonäkö ei ole juuri muuttunut, mutta pikalatauksen huipputeho on järisyttävät 525 kilowattia.

Lainaa

Xpengin kaikki uudet G6- ja G9-sähköautot lataavat välin 10–80 prosenttia vain 12 minuutissa. Se on aivan uskomattoman upea suoritus ja voimme surutta puhua suurteholatauksesta (HPC) pikalataamisen sijaan.

Siinä lähialueella valot himmenee ja kodinkoneet vaikenee, kun tuo imee verkosta virtaa 😄

Kirjoitettu

Uuuh.... Joo, Pösöön en ole kerennyt laittaa vielä edes johtoa auton kylkeen kiinni kun toi olis jo ladannut akkunsa täyteen. 😄 

Kirjoitettu

Oon kyllä ihan kypsä tuohon Volvon omamekaanikkohommaan. Se on suunniteltu sellaisille, jotka varaa huollon haluamastaan paikasta välittämättä siitä mitä se maksaa.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, IncBuff kirjoitti:

Oon kyllä ihan kypsä tuohon Volvon omamekaanikkohommaan. Se on suunniteltu sellaisille, jotka varaa huollon haluamastaan paikasta välittämättä siitä mitä se maksaa.

Taannoin SAH:lla asioidessani hihittelin Volvo-osaston omaa sisäänkäyntiä ja työn vastaanottoa monimerkkihuollossa. Eihän sitä nyt rahvaan sekaan😉

Kirjoitettu
11 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:

Taannoin SAH:lla asioidessani hihittelin Volvo-osaston omaa sisäänkäyntiä ja työn vastaanottoa monimerkkihuollossa. Eihän sitä nyt rahvaan sekaan😉

No Wetterillähän on sellainen Skodallekin 😉

Kirjoitettu

Kiesin kuskin oven sontikka näkyy häipyneen varustuksesta, kuten myös ensiapulaukku. Apparin ovessa pisarakeppi yllättäen oli tallella, jopa ehjäkin vielä.

Kirjoitettu

Joissain autoissa on sateenvarjo vakiovarusteena ku ei luoteta tehtaalla että ko merkin autoilla pääsee perille asti ongelmitta, myös sateella? 🤣

Kirjoitettu
1 tunti sitten, VesaP kirjoitti:

Joissain autoissa on sateenvarjo vakiovarusteena ku ei luoteta tehtaalla että ko merkin autoilla pääsee perille asti ongelmitta, myös sateella? 🤣

Kuten Rolls Roycessa?

Kirjoitettu

Skodalla ollut sateenvarjo ovessa jo vuosikymmeniä, en tiiä onko se lisävaruste vai kuuluuko vakiona noihin parempiin varusteluihin.

Kirjoitettu

Tuo nyt ei ihan pidä paikkaansa. Toisen sukupolven Superb oli ensimmäinen mihin tuo tuli. Octaviaan se tuli vasta tähän uusimpaan sukupolveen muutama vuosi sitten. Muista malleista en tiedä.

Kirjoitettu

Mulla on ollut Superb ja kuljettajan puolen ovessa se tosiaan oli jo silloin kauan sitten. Olisko sitten ollut toisen sukupolven auto sen mun eka superb aikanaan. Nykyisessä Enyaqissa myös löytyy tosiaan kuljettajan puolelta. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Me speksattiin kaffetunnilla sellainen jerrykannun näköinen ja kokoinen powerbank-kondensaattori, jolla sais 5 minuutissa 20km rangea hätätilanteessa...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.