Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 20259. Syys Mä kilpailutan säännöllisesti. Välillä vaihdan lähitapiolaan kun siellä tarjotaan -50 % kaskosta ekaksi vuodeksi. Tarjouksen päätyttyä johonkin muualle. Nyt Op-Pohjolassa kun siellä oli puolestaan -30 % ja lisäalen saa kun keskittää 3 tuotetta heille (eli liikenne+kasko+halvin mahdollinen mikä vain n. 30 euron henki-tai toimeentulovakuutus esim).
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 202511. Syys Kirjoittaja Vesalle tosta pösön tilalle: https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/8523f171-da8e-4547-8010-a5cb7be1907f Lainaa Ulkonäkö ei ole juuri muuttunut, mutta pikalatauksen huipputeho on järisyttävät 525 kilowattia. Lainaa Xpengin kaikki uudet G6- ja G9-sähköautot lataavat välin 10–80 prosenttia vain 12 minuutissa. Se on aivan uskomattoman upea suoritus ja voimme surutta puhua suurteholatauksesta (HPC) pikalataamisen sijaan. Siinä lähialueella valot himmenee ja kodinkoneet vaikenee, kun tuo imee verkosta virtaa 😄
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 202511. Syys Uuuh.... Joo, Pösöön en ole kerennyt laittaa vielä edes johtoa auton kylkeen kiinni kun toi olis jo ladannut akkunsa täyteen. 😄
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 202511. Syys Oon kyllä ihan kypsä tuohon Volvon omamekaanikkohommaan. Se on suunniteltu sellaisille, jotka varaa huollon haluamastaan paikasta välittämättä siitä mitä se maksaa.
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 202511. Syys 1 tunti sitten, IncBuff kirjoitti: Oon kyllä ihan kypsä tuohon Volvon omamekaanikkohommaan. Se on suunniteltu sellaisille, jotka varaa huollon haluamastaan paikasta välittämättä siitä mitä se maksaa. Taannoin SAH:lla asioidessani hihittelin Volvo-osaston omaa sisäänkäyntiä ja työn vastaanottoa monimerkkihuollossa. Eihän sitä nyt rahvaan sekaan😉
Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 202512. Syys 11 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Taannoin SAH:lla asioidessani hihittelin Volvo-osaston omaa sisäänkäyntiä ja työn vastaanottoa monimerkkihuollossa. Eihän sitä nyt rahvaan sekaan😉 No Wetterillähän on sellainen Skodallekin 😉
Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 202514. Syys Kiesin kuskin oven sontikka näkyy häipyneen varustuksesta, kuten myös ensiapulaukku. Apparin ovessa pisarakeppi yllättäen oli tallella, jopa ehjäkin vielä.
Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 202514. Syys Joissain autoissa on sateenvarjo vakiovarusteena ku ei luoteta tehtaalla että ko merkin autoilla pääsee perille asti ongelmitta, myös sateella? 🤣
Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 202514. Syys 1 tunti sitten, VesaP kirjoitti: Joissain autoissa on sateenvarjo vakiovarusteena ku ei luoteta tehtaalla että ko merkin autoilla pääsee perille asti ongelmitta, myös sateella? 🤣 Kuten Rolls Roycessa?
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys Skodalla ollut sateenvarjo ovessa jo vuosikymmeniä, en tiiä onko se lisävaruste vai kuuluuko vakiona noihin parempiin varusteluihin.
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys Tuo nyt ei ihan pidä paikkaansa. Toisen sukupolven Superb oli ensimmäinen mihin tuo tuli. Octaviaan se tuli vasta tähän uusimpaan sukupolveen muutama vuosi sitten. Muista malleista en tiedä.
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys Mulla on ollut Superb ja kuljettajan puolen ovessa se tosiaan oli jo silloin kauan sitten. Olisko sitten ollut toisen sukupolven auto sen mun eka superb aikanaan. Nykyisessä Enyaqissa myös löytyy tosiaan kuljettajan puolelta.
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys Seuraava suunnannäyttäjämerkkien lisävaruste lienee taitettava fillari tai valinnaisesti 100 metriä 16A voimavirtajohtoa kelalla ?
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys Kirjoittaja Me speksattiin kaffetunnilla sellainen jerrykannun näköinen ja kokoinen powerbank-kondensaattori, jolla sais 5 minuutissa 20km rangea hätätilanteessa...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään