Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20254. Syys 18 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Mikä korealaisissa risoo ? Millä tavalla tuo olisi minkäänlainen päivitys 2020 65tkm ajettu GTE Passattiin 😂
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20254. Syys 1 tunti sitten, IncBuff kirjoitti: Millä tavalla tuo olisi minkäänlainen päivitys 2020 65tkm ajettu GTE Passattiin 😂 Tarkoitus oli kysyä korealaisen autonvalmistuksen uskottavuudesta. Jos tykkää ajaa maitokauppaan Porshella, niin se ruokakori mahtuu mm. Boxteriin. Lohjalla joku käy Ferrarilla maitokaupassa. Joo ja monimerkkikorjaamon omistavan tuttavani ihanneauto on Kian diesel ilman adblueta. Siis ei tuo linkin kosla, joka on uudempi. Vaihdoin kerran polttoainesuodattimen ja jarrupalat vastaavaan 2 litran uudehkoon dieseliin. En oo ennen niin hyvin tehtyyn autoon koskenut. Keskivertoauto on lyhyesti sanottua paskakasa. Muokattu: 4. Syyskuuta, 20254. Syys, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20254. Syys Stingerissä olen istunut ostohousut jalassa, kun kävin Kia ProCeed GT katsomassa, eikä Rouvakaan rimpuillut pahasti Stingerin kohdalla. Mutta siinä oli joku aivan ihme huolto-ohjelma, oliko tyyppiä että 2x vuodessa piti käydä montulla tjsp. jonkin option ominaisuuden tähden. Toi perän merkinnän fontti ja mallinimi kyllä assosioi niin vahvasti Porsche merkintää, ettei voi olla aivan sattumaa, kun alun kahta kirjainta vaihtaa keskenään, niin..? Eikä se tuo perän muotoilukaan niin poikkea Panomerjan perästä 😁 Mutta Oppelin vahvuus on sen kuljetuskapasiteetti. Sisälle mahtuu 3m pitkä puu- ja putkistomateriaali heittämällä, takaluukun auki jättämällä pidempikin. Mikä tosin tuntuu myös pitkänä akselivälinä, markettien pihassa on kuin linja-autoa vääntäisi ruutuun. Muokattu: 4. Syyskuuta, 20254. Syys, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20254. Syys Itse olen ajanut käytännössä aina pitkillä autoilla, niin on ollut vaikea käsittää, kun pieniin tottuneet voivottelevat vähänkään isompien autojen isoutta. Ei siis mistään kuormureista kyse minullakaan mutta aloitin ajamisen isän Opel Omega farmarilla ja sen jälkeen omat autot ovat olleet Saab 9-5 (sedan), Skoda superb farmari, VW Passat farkku, Superb farkku hybridi ja nyt Enyaq Coupe. Passat, Superb farkku aikoihin ajelin myös välillä mutsin Golf farmarilla osan ajoista. Mulla käy varmaan vastaavasti niin, että joskus jos olen ajanut jotain pientä autoa, niin jätän edessä ja takana hirveän ison tilan turhaan ahtaissa paikoissa käännellessä tms. Muokattu: 4. Syyskuuta, 20254. Syys, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20254. Syys Ooppelissa on se pitkä akseliväli, oliskos ollut joku 10 cm pidempi mitä Saabissa ja se tuntuu yllättävänkin isona perän oikaisuna, joka on se pulma. Marketin pihassa Saab taittui nätisti, mutta toisinaan ahtaammissa paikoissa Oppelia joutuu välillä hiukan lykkäämän taakse ja toisinaan jää sitten hieman vinoon ruudussa.
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20254. Syys 3 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Itse olen ajanut käytännössä aina pitkillä autoilla, niin on ollut vaikea käsittää, kun pieniin tottuneet voivottelevat vähänkään isompien autojen isoutta. Ei siis mistään kuormureista kyse minullakaan mutta aloitin ajamisen isän Opel Omega farmarilla ja sen jälkeen omat autot ovat olleet Saab 9-5 (sedan), Skoda superb farmari, VW Passat farkku, Superb farkku hybridi ja nyt Enyaq Coupe. Passat, Superb farkku aikoihin ajelin myös välillä mutsin Golf farmarilla osan ajoista. Mulla käy varmaan vastaavasti niin, että joskus jos olen ajanut jotain pientä autoa, niin jätän edessä ja takana hirveän ison tilan turhaan ahtaissa paikoissa käännellessä tms. Välillä tai aika useinkin kyllä näyttää että nämä maasturi kuskit kuvittelee ajavansa rekalla kun ei mahdu se auto omalle kaistalle vaan pitää roikkua keskiviivan päällä, kaupan lentokentän kokoisella parkkiksella sitten sen auton taittaminen ruutuun näyttää olevan melkein mahdoton tehtävä joka ottaa sen minuutin
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20254. Syys Kirjoittaja Kyllä tässä nyt vähän pääsi yllättämään itsensäkin... "...en tiedä, tuskin tuun täyssähköä ostamaan vielä hetkeen..." "... seuraavakin auto on varmaankin farkku, ei ainakaan sellainen naurettava suvi-kupee..." "... varmaan joku vaggine tai ehkä bemu..." No... 🙄 Huomenna käyn hakemassa 😆
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20254. Syys Kirjoittaja Jep, Twin ja ymmärtääkseni kuvien perusteella Ultimate. Epävarmuus siksi, kun ei ollut autokauppa myyjänä, joten varusteiden ilmoittaminen ei ollut ihan justiinsa 😄
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20254. Syys No ei se kyllä usein ole autokaupassakaan niin justiinsa. Oman Volvon ostin merkkiliikkeestä ja ilmoituksessa oli että tavallinen vakkari jne. No adaptiivinen siinä on ja mukautuvat xenonit, jotka heti koeajolle lähtiessä ymmärsin, mutta myyjä oli kauppakirjaa tehtäessäkin vielä sitä mieltä ettei siinä semmosia ole.
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20254. Syys 5 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Kyllä tässä nyt vähän pääsi yllättämään itsensäkin... "...en tiedä, tuskin tuun täyssähköä ostamaan vielä hetkeen..." "... seuraavakin auto on varmaankin farkku, ei ainakaan sellainen naurettava suvi-kupee..." "... varmaan joku vaggine tai ehkä bemu..." No... 🙄 Huomenna käyn hakemassa 😆 Mikä tuo on? Volvo/Polestar-osastoa oletan... Anteeksi tietämättömyyteni, nuo kun eivät vielä oikein kolahda.
Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 20254. Syys Kolme viikkoa takana uudemman sukupolven ajoneuvon kanssa. Näiden avustavien systeemien kanssa on vähän opeteltavaa, näemmä. Peruutuskamera on vähän vielä outo, kun on tottunut peileihin... Aussiretkueella kyllä kokeilin tuotakin; adaptiiviseen vakkariin ihastuin oitis. Svobodassa on varmaankin jonkinlainen parkkiassari, mitenkähän toiminee... Sain kuitenkin kiesin, luurin ja verkon niputettua kimppaan uusilla käyttäjillä kohtuullisen vähällä vaivalla. Valot kyllä saavat isoa kiitosta heti kättelyssä, kun ke-iltana piti rankkasatessa kotiutua uuden päällysteen ja katuvalottoman siivun kautta. Tehoahan tuossa on 20 konia entistä enemmän, mutta väännön vähäisyys vähän häiritsee, kun lähes 30 ahdetun dieselvuoden jälkeen siirrytään omituisille kierrosluvuille. 7-DSG-laatikon käyttäytyminen kuitenkin vaikuttaa paljon paremmalta vs Hyndy/KIA 6-lovinen DCT; ne toisten vuokrakotteroiden Toyotan 8-automaagit olivat Klugereissa/Highlandereissa ZF-tuotoksiin verrattavissa olevia, sen vähän mitä olen noilla verrokeilla ajanut. Muokattu: 4. Syyskuuta, 20254. Syys, käyttäjä: Köfte lärinää lisätty
Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 20255. Syys 8 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Mikä tuo on? Volvo/Polestar-osastoa oletan... Anteeksi tietämättömyyteni, nuo kun eivät vielä oikein kolahda. Volvo EC40 näyttää olevan eli jäljillä olit.
Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 20255. Syys Kirjoittaja C40 Recharge. Taitaa nykyinen nimi olla toi EC40, kuten yllä mainittua Muokattu: 5. Syyskuuta, 20255. Syys, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 20255. Syys Kirjoittaja Olikos teillä kokemuksia tuosta AutoVex - palvelusta? Tuleeko sieltä järkeviä tarjouksia? Jos Pasuunaa tyrkyttäis sinne, kun se nyt eilen sai myllytystä ja vahaakin pintaan (joo, oli sovittu toi fiksi ennen yllätysvolvoa... :D) Tai jos joku tarvis hyvää Passattia, täs hälle olis sellainen 😉
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään