Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi 25.5.2025 klo 15.49, Densen kirjoitti: Alpensaun vinkkaaman nettiauton kautta tosiaan pääset kisu helposti haarukoimaan minkälaisia autoja on tarjolla haluamallasi hinnalla. Siellä voi hyvin tarkkaan rajata hakukriteereitä. Joku japanilainen ehkä. Ovat kai edelleen luotettavan maineessa. Toyota? No eipä ole latauspaikkaa, enkä todellakaan halua sähköautoa. Kyllä se joku japsiauto tulee oleen. Perskuta sentään, mutta kun ihan vakavissani kysyin ja te laitatte vitsiksi, mun pitää päästä Nakkilaan ja Kotkan Mareatrium ( 270km suuntaansa) ja kututalkoisiin. Ei sinne ny millään skootterilla mennä. Kuvauspaikalle pitää ottaa mukaan muutama kamera ja rekvisiittaa....ja ne kuvausnuket. Hei siis nyt otatte uuden ajattelumallin, kuten olen itekin tehny. Asiaa. Jos joku kysyy, niin vastataan asiallisesti eikä v**tuilla.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi ^Iso hatunnosto ajattelumallin muutoksesta. Vielä jos saisi toivoa että käskyttely "siis nyt otatte" muuttuisi "voisitteko ottaa" muotoon niin ei mitään ongelmia ainakaan meikäläisellä ja olin ihan oikeasti tosi tympiintynyt juttuihisi, jos nyt suoraan sanon. Nyt tulee ihan hyvää tekstiä, kiitos siitä Autohan on ihan näppärä olla, mutta vähävaraisena kyllä itse miettisin moneen kertaan moisen pitämistä. Vuokraten, bussi/juna tai vaikka taksilla ajaminen tulee useassa tapauksessa huomattavasti halvemmaksi. Muokattu: 27. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi Jokuhan täällä laskeskeli taksin ja henkilöauton kustannuksia ja meni pahasti asian vierestä. Jos omistaa auton ja käyttää sitä pari kertaa kuussa ja kiinteät kustannukset on maksettava joka tapauksessa, niin taksi pari kertaa kuussa käytettynä tulee kyllä halvemmaksi.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi 2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Perskuta sentään, mutta kun ihan vakavissani kysyin ja te laitatte vitsiksi, Hei siis nyt otatte uuden ajattelumallin, kuten olen itekin tehny. Asiaa. Jos joku kysyy, niin vastataan asiallisesti eikä v**tuilla. Oho ! Sä et ota yhtäkään neuvoa vastaan, asia kuin asia. Siihen on kenties syy. Pitkittynyt uhmaikä ? Kukaan ei oo kettuillut. Täällä vaan keskustellaan enemmän ja joskus vähemmän kevyesti. Tänne saattaa seuraavaksi tulla sähkökosla. Bemarissa kiinnostaa se, että korissa on käytetty paljon hiilikuitua. Rupee ruostetyöt tympimään. Lisäksi varsin uusillakaan ei oo ajettu paljoa mitään.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi No kaikille teille, ja erityisesti tompalle 🙂 ja 😄 kaikki tekee vihreitä mutta viisas oppii, ja kyllä kiitos otan opikseni. Mä olen täällä nyt vaan positiivista laittanu, sillä elämässä on niin paljo hienoa ja kaikki on ihan hyvin ( jalkapöydän murtumasta huolimati). Mutta kymysys edelleen, että minkälaista autoa ( käytetty) suosittelisitte? ja ne kriteerit jäi nyt edelliselle sivulle: hopeenharmaa, farmari, automaattivaihteisto.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi Mikä nyt sattuu silmää miellyttämään. Ihan mikä vaan kestää sen vuoden tai kaksi mikä tarvitaan.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ siis ihan oikeesti kyselin. Ei tässä ny mitään autoa kahdeksi vuodeksi...
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Tossa esimerkkihaku: harmaa, farmari, bensa, ei-ladattava, vuosimallista 2022 alkaen, alle 50tkm, max 25t€, automaatti. https://www.nettiauto.com/hakutulokset?haku=P3337490918 Siitä voi muokata tarpeen mukaan suuntaan jos toiseenkin Muokattu: 27. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi Me kateltiin Kia Ceediä kans, mut ostettiin Qashqai sitten. Esim. ton näkönen https://www.nettiauto.com/kia/ceed/14916988 En sitten tiedä tosta sen kummempaa, mut hinnat oli sillä tasolla että pystyin harkitsemaan... Muokattu: 27. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi 4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: mun pitää päästä Nakkilaan ja Kotkan Mareatrium ( 270km suuntaansa) ja kututalkoisiin. Ei sinne ny millään skootterilla mennä. No ei todellakaan. Ferrarilla sinne mennään! Siis sillä sun F-Colnagolla! Oikeesti, aivan turhaa hommaa kysellä muiden mielipiteitä jostain autoista. Niitä mielipiteitä saat niin monta kuin saat vastaustakin, eli jokainen vastaa oman mieltymyksensä mukaan. Ja kuten ollaan huomattu täältä palstalta, sun mieltymykset ei välttämättä edusta ihan kaikkien muiden mieltymyksiä täällä. Mä sanoisin että osta mahdollisimman iso niin on tilaa sit roudailla kamoja. Siksipä mekin ostettiin kahden hengen talouteen tuo 7-paikkainen perheauto. Ei kiihdy 3 sekuntiin 0-100 mutta kiihtyy tarpeeksi ja on tilava ku prkle. Ei hypi seinät silmille kun istuu autossa. Edit: Omaa näkökantaa autoihin muokkaa toki oma autohistoriikki, joka tästä taaksepäin muutaman auton osalta on varsin isohkoa järjestään: Nykyinen E5008 --> Transporter paku --> VW Amarok pickup --> Volvo XC90. Muokattu: 27. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ ^^ no on sairautta, mutta ehkä mä kuolen nauruun sitä ennen. Hei, en mä tule enää ikänäni ajelemaan fillarilla kun korkeintaan hyötyajot, ja kuivalla kelillä. Sataset pitää unohtaa, eikä muuten harmita...paljo mieluummin käyn rauhallisesti lintukävelyllä/kuvaamassa. Täällä on aika pienet parkkiruudut niin ei siihen esmerkiksi Hummeri mahdu. Ai joo, siihen pitäisi sitten hankkia C-luokan ajokortti. RAW olisi kans kiva sekin tarvii C-kortin. Tai joku jeeppi. No, ensi viikolla tk-aika ja sitten viedään mazda katsastukseen, korjataan ja ensi vuonna se "uusi" auto. Muokattu: 28. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20251 vuosi Aika kuumottavaa ajaa GPS-mitattuna suurinta sallittua, kun takana tulevasta Kenworthista ei näy taustapeilistä muuta kun karjarautojen välissä olevat lisävalot...
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20251 vuosi 22 minuuttia sitten, Köfte kirjoitti: Aika kuumottavaa ajaa GPS-mitattuna suurinta sallittua, kun takana tulevasta Kenworthista ei näy taustapeilistä muuta kun karjarautojen välissä olevat lisävalot... Tämä oli aika tuttu näky taannoisella työmatkalla USA:ssa, interstatella kun ajat rajoitus +10 niin kyllä on rekkaa perässä nuohoamassa ja parhaimmillaan molemmilla puolilla menossa ohi. Samoin ne isot pick upit isot vetopöytään kytketyt kärryt perässään painelevat aika topakasti jos konepellin alla on muutakin kuin Suomi-mallin pienin nuhapumppu. Ihmeteltiin tätä paikallisten kanssa, saimme neuvon ajaa reilua vauhtia mutta älkää olko nopeimpia. Ne nopeimmat jäävät tutkapartioiden haaviin, muut menee virran mukana kulloinkin sopivaksi muodostunutta vauhtia.
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 8 minuuttia sitten, Olutmoottori kirjoitti: ...saimme neuvon ajaa reilua vauhtia mutta älkää olko nopeimpia. Ne nopeimmat jäävät tutkapartioiden haaviin, muut menee virran mukana kulloinkin sopivaksi muodostunutta vauhtia. Töiden takia tuli hinkattua parikymmentä vuotta Tre-Hki moottoritietä ja juuri toi oli mun taktiikka. Välillä tultiin liki 140kmh kesäällä jonossa ja aina löytyi ne muutamat, joiden piti ajaa ohi vasenta kaistaa. Parhaimmillaan näin sellaisen ison pakun iso kärry perässä vetävän 150kmh+ Koskaan ei pikavoitto napsahtanut omalle kohdalle , mutta aika useasti todistin sellaisen jonoa nopeamman pysäytystä erilaisin tavoin. Muokattu: 29. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20251 vuosi Oon ajanut vaan malliksi interstatea. Se rekkojen meininki oli aika huisia. Jalkoihin jäät.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään