Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 20251 vuosi Mä olen laiskasti heitellyt voimatreenejä, kun vie tuo maalaus energiaa ja telineillä ja katolla kiipeily on parasta crossfittiä.
Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Tänään alkaa! Puntit!!1! Kaivoin jo hauispäivän ohjelman esille ja pyyhin EZ tangosta pölyt.... Kokeilen ihan kevyesti tänään tuon ohjelman tehdä ja sit seuraavana ei-pyöräilypäivänä olkapääohjelma. Josko se lähtis tästä? Tenniskyynärpää on viddumaisen kipee koko ajan vain. 1.5v mittarissa eikä osoita paranemisen merkkejä, joten täytyy jättää ne liikkeet tekemättä mitkä sitä rasittaa eniten. Ja tietysti siis kotona teen nämä, vaikka toi salikortti löytyskin. Se saa hakea vielä X kuukautta lisäinspiraatiota. Ja marraskuussahan se menee jo vanhaksi anyway... Käyttökertoja siis nolla edelleen sillä. Edit: Paskat alkanut. Nysvännyt muuta koko illan. Muokattu: 5. Kesäkuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Hauispäivä tehty! Varmaan vuoden tms tauko tässä välissä. Tästä lähtee! Alaselkä tulessa kyykkimisestä ku painoja laskee ja nostaa lattialle/lattialta mut elämä on. Muokattu: 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 26.11.2022 klo 16.44, VesaP kirjoitti: 37cm. Tästä lähdetään taas. 😌 35cm. Tästä lähdetään taas. 😭 Mikä siinä on ku pala pienenee sohvalla mut maha kasvaa? Miksi ei vois olla toisinpäin. Tein siis hauistreenin yhden välipäivän jälleen taas. Perinteisesti liian tuju aloitus ja kohta käsi paketissa tms.
Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 20251 vuosi Mä olen todennut että ainoo tapa saada haba kasvuun on kerätä siihen rasvaa, muuten on peli menetetty... uus systeemi on pelata veriarvoja paremmaks ja kattoo tapahtuuko vahingossa jotain muuta positiivista (yleensä toki ei).
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Vasen 37cm, oikee 36cm. Takana 3 hauistreenikertaa.
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20251 vuosi Se on tätä menoo kuukaudessa 45. En ole ite mitannut tosi pitkään aikaan. Mut tänään oli punttipäivä (jos joku muistaa vanhaa treenitahtia, niin nyt kokeilen joka toinen päivä kokovartalo)
Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Pöh. Sama 36cm kuin vko-pari sitten. Eikö tuo kasvakkaan 1cm/vko tahtia. 😭 Vasenta en mittauttanut kun masennuin jo tuosta oikeasta 3kutosesta. Muokattu: 1. Heinäkuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 20251 vuosi Mulla menee tänään salikortti tauolle. Tai siis irtisanoin sen. Mahdollisesti palaan sinne kodin läheiselle salilla sitten marraskuussa, kun vois jatkaa kerta viikossa spinningin ajamista. Aattelin nyt kesäloman (4 viikkoa) pitää sisäsaleilta taukoa kokonaan ja enemmän vain pyöräillä. Mahdollisesti jotain pientä tai ainakin leukoja joskus ulkosaleilla. Loman jälkeen palaan vuoden tauon jälkeen työpaikalla olevalle maksulliselle salille. Mutta hinta on vain 26 euroa / kk sis. ryhmäliikunnat ja siinäkin on kätevä käydä konttorityöpäivien yhteydessä. Sitten taas joulukuusta duuni muuttaa uuteen taloon jossa on ilmainen sali ja ehkä jotain ilmaisia ryhmäliikuntojakin. Pitää kattoo millanen se on. Riittääkö pelkästään se vai käykö tosiaan erityisesti sen spinningin takia kodin lähisalilla. Mutta lihasvoiman heikentymistä siis odotettavissa. Se on alkanut jo nyt kun oli tuossa flunssaa ja senkin jälkeen laiskottelua. Leukoja meni toissapäivänä omalla painolla 8-6-6. Pari kuukautta sitten sentään vielä 10-11 ekalla sarjalla.
Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 20251 vuosi Totta. Joskus kun otin muutamia pt-tunteja laati hän mulle myös kotiohjelman joka on omalla painolla ja kahvakuulilla. Tai siis niitä kahta 12 kg kuuluu hyödyntävä, jotka kotiin silloin hommasin. Ja netti on tietty ohjelmia pullollaan. Ja sitten just leuanvetotyylisen treenin voi käydä vetämässä päälle kesäkaudella ulkona (jos kotona ei ole tankoa).
Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 20251 vuosi Mulla on nykyisin ihan simppeli voima joka toinen päivä (kyykky, leuanveto, pystypunnerrus), joka toinen päivä farmarikävely ja ylösnousut maasta (tgu tai vapaa tyyli). Sitten teen joka päivä oheistreeniä tyyliin "aina kun kuljen tangon ohi vedän leuan" ja "joka poiminta lattialta tehdään kyykäten". Joskus otan kaupan parkkarilla ne 4-6 muovikassia kerralla kantoon ja "farmarikävelen" ne autolle yms.
Kirjoitettu 15. Elokuuta, 202515. Elo Pitäis taas kesäloman jälkeen orientoitua salihommiin. Nihkeästi on lähtenyt. En tiedä onko fillaroinnista vai mistä joku jumi päällä takaketjussa, kun maasta ei tahdo saada edes normaaleja lämmittelypainoja ylös. Kävin kuitenkin kesällä salilla väh. kerran viikossa voimatasoja ylläpitämässä. Kyykystä lähtee normiraudat ihan helposti, mutta mave sakkaa. Noi kai se tästä.
Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 202514. Syys Samaa täällä eli salille paluuta. Olin tuossa flunssassa ja selkävenähdyksen kourissa kesäloman päätyttyä mutta kuluneella viikolla kävin ti js to salilla. Huomenna jälleen tarkoitus.
Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 202526. Syys Mulla on ollut selkä jotenkin ihan finaalissa ja ärtyy kovasti kun ottaa painoa selän päälle. Melkein kehonpainoharjoittelulla on menty. Uus kiinnostus on nämä vankikundien "half reps" -treenit.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään