Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20241 vuosi Salihommat kannattaa aina. Tosin ite en mene kyl julkiselle salille. Nyt olen saanut nostettua taas näiden minitreenieni määrää 2-3x päivä, mikä alkaa olemaan jo hyvällä tasolla. Mikä mies se on joka ei käy 21 kertaa viikossa "salilla" . Joo, tää "excercise snacking" sopii mulle, eli jaetaan treeni pitkin päivää tehtäviin suoritteisiin. Sarja tai pari kerrallaan.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Kannattaa salihommat? No, yes sir. Nyt on kortti hankittu. Vuosi olis aikaa käydä hajottamassa itseä sit tuolla. Toivottavasti ei kyrsiinny ruuhkiin ja muuhun jo parin ekan kerran jälkeen...
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20241 vuosi Ei kun uusia vaivaraportteja odotellessa . No ei tosissaan, toivotaan että lähtee hyvin liikkeelle ja vanhatkin vaivat lähtevät.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Joo, kovuutta koulutukseen vaan nyt sit. Eikös se biisikin mennyt että "Ekan kerran salille, vikan kerran salille..."! Huomasin just että mun salikengät on "jossain". Eli kenkäkaupoille lähdettävä, perse. Inhoan kenkien ostoa kun mikään kenkä ei istu mun idiotismivarpaille hyvin. Eli täytyy käydä valkkaa joku mikä istuu vähiten perseesti.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20241 vuosi Paljasjalkatossuja muistuttavat Waimea-uimatossut Prismasta n. 15 ekua. Vois toimia ainakin ylävartaloharjoituksissa ja erilaisissa penkeissä (?)
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Nämä aattelin. Löytyhän se Vantaan Jumbosta joku liike missä EI ole haluttu tuote alennuksessa Eli about koko kauppakeskuksen ainut normihintainen tuote mutta herätti ostohaluja, JOS vain sopii jalkaan. Näyttäs aika pyöreeltä tuo varvasosasto mikä on kriittinen mulle. Under Armour Tribase Reign 6 M Muokattu: 29. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Ei tullu nuo ku eivät istuneet jalkaan vaan Nike Metcon 9 kirkkaan räikeen neon keltaisena:
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20241 vuosi Onko noi ihan painonnostokengät? Metcon haiskahtaa crossfitiltä, missä tietty painot. mä nostelen yleensä kumisaappaissa.....
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Joo, olis kait virallisesti crossfit kengät mut toiminee omissa saleilussakin.
Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 20241 vuosi Oman kokemuksen mukaan ruuhkista ei ole ongelmaa, kun ei työnny sinne salille arkisin 16-19 välillä. Muuten on ainakin tuolla omalla ihan riittävästi tilaa treenailla. Julkisella salilla on joo omat juttunsa, mutta antaa niiden olla ja keskittyy siihen omaan tekemiseen niin ihan hyvin se menee.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi Mulla oli Espoon kaupungin saleille kortti viime vuonna ja hiljaists oli silloin kun minä yleensä kävin. Välillä olin yksinkin kuten lauantaina klo 11 aamupäivällä Tuulimäessä tai joskus myös arkena päivällä Kannusillassa.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi Mulla käy yleensä niin , että vaikka olis hiljaista niin joku mäntti tulee siihen samalle pisteelle ja laittaa ylpeenä isommat painot. Kokemukset vähän vanhempia, kävin vuoden tai jotain salilla jokus 2020 tienoilla myös, mut silloin oli vaan "painopakan välistä mua tuijottava jätkä" ja "mun eteen venyttelemään tullut muija joka katto mua vihaisesti "katotsä mua" (olin siis reisiojentajakoneessa))". Joskus ysärillä kävin duunin salilla ja mulla oli ihan kohtalainen nostaja kaverina, niin tälle tuli joku ruipelo selittämään, että se nostaa väärin (ja ei nostanut). Se oli mielenkiintoinen tilanne, neuvoja ei poistunut kohteliaalla pyynnöllä ja kaveri sai vähän suuttua. Kerran joku hemmo toi salille oman mankan, pisti musat soimaan ja rupesi tanssimaan jotain modernia tanssia. Toisen kerran siellä oli jotain karatevelloksia ottelemassa. Siis punttisalilla, ei mitään tanssilattiaa tai tatamia tuolla. Olin suihkussa, niin jokus jätkä tunki sinne samaan suikuun "pesemään käsiään". Ei mikään ihme mielestäni ,että kotisali kiinnostaa enemmän.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi 11 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: "mun eteen venyttelemään tullut muija joka katto mua vihaisesti "katotsä mua" Olin suihkussa, niin jokus jätkä tunki sinne samaan suikuun "pesemään käsiään". Ihan hervotonta😁
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään