Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Mulla käy yleensä niin , että vaikka olis hiljaista niin joku mäntti tulee siihen samalle pisteelle ja laittaa ylpeenä isommat painot. Kokemukset vähän vanhempia, kävin vuoden tai jotain salilla jokus 2020 tienoilla myös, mut silloin oli vaan "painopakan välistä mua tuijottava jätkä" ja "mun eteen venyttelemään tullut muija joka katto mua vihaisesti "katotsä mua" (olin siis reisiojentajakoneessa))". Joskus ysärillä kävin duunin salilla ja mulla oli ihan kohtalainen nostaja kaverina, niin tälle tuli joku ruipelo selittämään, että se nostaa väärin (ja ei nostanut). Se oli mielenkiintoinen tilanne, neuvoja ei poistunut kohteliaalla pyynnöllä ja kaveri sai vähän suuttua. Kerran joku hemmo toi salille oman mankan, pisti musat soimaan ja rupesi tanssimaan jotain modernia tanssia. Toisen kerran siellä oli jotain karatevelloksia ottelemassa. Siis punttisalilla, ei mitään tanssilattiaa tai tatamia tuolla. Olin suihkussa, niin jokus jätkä tunki sinne samaan suikuun "pesemään käsiään". Ei mikään ihme mielestäni ,että kotisali kiinnostaa enemmän. No ei mikään ihme! Mä en ole jostain syystä kokenut tuollaisia. Korona-aikaan tosin yks äijä toisteli kaupungin salilla muille, että on vatsa kovin kipeä ja ravasi pari kertaa vessassa. Mitä hittoa se siellä salilla teki tuossa jamassa.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi 3 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Mulla käy yleensä niin , että vaikka olis hiljaista niin joku mäntti tulee siihen samalle pisteelle ja laittaa ylpeenä isommat painot. No mitä sitten? Itseä varten kai siellä ollaan. Antaa muiden nostella mitä nostavat ja keskittyy siihen omaan tekemiseen.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi ^Noinhan se pitäisi ajatella. Kyllä toi kuitenkin ärsytti. Kerrankin olin kahdestaan tollasen kanssa. Ei varmaan olisi ollut kynnyskysymys, mutku oli noita muitakin ihmejuttuja. Mulle toi nostelu on vuosien varrella tullut aika henkilökohtaiseksi jutuksi, niinkun melkein kaikki liikunta, tykkään suorittaa yksin. Ehkä noi just korostuu ton takia.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi Noihan ne mänttejä on eikä muut. Toki pitää muistaa sekin, että ne oikeasti vahvat nostajat ei tuota harrasta. Toki täytyy muistaa, että saleissakin on eroja. Tuossa nukkumalähiön nurkalla sijaitsevalla salilla porukka on suurimmaksi osaksi ihan tavallista tallaajaa jotka treenailee omaksi huvikseen ja pitääkseen itsensä työkunnossa. Veikkaan, että jossain PTV Gymillä tms. egoilu ja lihapääsalilla on ihan täysin eri meininki. Mun mielestä on vähän ikävää, että moni välttelee sitä salille menoa just noiden ennakkoluulojen takia. Enkä nyt tarkoita, että sää tekisit noin, mutta yleisesti ottaen. Suurin osa sakista siellä on nykyään kuulokkeet korvissa ja naama kännykässä, ei ne näe tai kuule mitä muut puuhaa. Mulle on joku tullut nyt vuoden aikana kahdesti porisee, jos ei vanhoja tuttuja lasketa. Toisella kerralla haluttiin toinen varmistaja penkkienkkayritykseen ja toisella kertaa lyhyehkö nainen halusi, että laitan sille ylätaljaan eri kahvan. Muokattu: 1. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Salikortti palanut jo perjantaista lähtien, ei vielä käyntikertoja. Ehkä vkonloppuna. Ehkä. Alkaa.
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20241 vuosi Huh... mä olin varma että täällä olisi lukenut "käsi katkesi ekassa palatreenissä" Mä ajattelin nyt siirtyä hetkeksi "freestyle"-treeniin. Ei mitään ohjelmaa, ei ehkä jakoakaan tai sit vähän sinnepäin oleva push/pull. Eli aina kun tulee mieleen treenataan... punnerruksia duunissa (täällä on käsipainot ja leuanvetomahdollisuuskin), portaat hyppien, kauppakassihauista yms.
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20241 vuosi Mä olen vetänyt vapaasti soveltaen pitkän aikaa. Yritän leukoja treenata 2-3 kertaa viikossa ja sitten teen myös suht säännöllisesti rinnallevetoa. Muita joskus mulle jossain ohjelmassa ehdotettuja liikkeitä sitten paljon satunnaisemmin.
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20241 vuosi Mä en jaksa enää mitää ohjelmia, kaikista kauheimmat on sellasia missä on määrätty "tänään on sun kova päivä" ja toki se osuu sille päivälle kun olet ihan rättiväsynyt. Jotenki ei viittis edelleenkään treenata samaa lihasta perättäisinä päivinä tai joka päivä, mut ehkä tätä nyt täytyy kokeilla. Jos on joku paikka kipee niin sit jotain muuta. Mä huomasin että push/pullilla tuli treenattua ihan liian vähän kun kokovartaloliikkeet jäi veke ja aina oli väärä päivä kun olis voinu vetää leukaa tai punnertaa.
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20241 vuosi Mä menin tänään salille ja leukapäivä olis ollut. Jo tuolla 5 minuutin pyöräilysiirtymällä heikotti ja vähän huippasi. Lopulta tein vain vähän lämmittelyjä ja lyhyitä venytyksiä ja lähdin takas himaan, kun olo ei merkittävästi kohentunut. Yhtään varsinaista liikettä kuten leukoja en siis tehnyt. Pientä nuhaakin ollut tänään ja ehkä olen tulossa kipeäksi. Josko lähtis tästä nyt ajoissa nukkumaan, kun kellokin on hauskasti 22.22.
Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 20241 vuosi ^Ei varmaan olympiavalmentaja olisi samaa mieltä, mut must just noin pitäis toimii. Varsinkin voimassa oon kuulut sanonnan "come back another day" jossei kulje. Niin kauan kun ei mene kauheeksi alisuoriutumiseksi niin päivän kunto ratkaisee. Kävin tossa just -8C aamutreenit pihalla vetämässä. 1 sarja rinnalleveto + 2 pystypunnerrusta -kuviota 1 leuka, 1 leuan hidas negatiivinen 1 sarja tempausta keskivartalolta ilman jalkojen avustusta (mä tykkään et käy vähemmän selkään tällänen). Koiran kanssa tappelua ja jalkapalloa (se on aina mukana). Sit päivän mittaan jotain muuta
Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 20241 vuosi Juttelin treenaamisesta pitkään ChatGPTn kanssa ja täytyy sanoa että kyllä se fiksummin vastaa kun vaikka Pakkotoiston keskitason kirjoittelija. Itseasiassa en löytänyt mitään virheitä sen jutuista (mikä nyt sitten ei ole vielä mikään takuu). Haastattelin lähinnä aiheesta, että jos pusertaisi kaiken treenin arkielämään, tekisi aina jotain kun olisi tilaisuus: kauppakasseilla hauista, pari kyykkyä bussia odotellessa (kylähullun leima kaupan päälle), hyppisi portaat kuin Kekkonen konsanaan, punnertelisi, vetelisi leukoja ja himassa toki painojen ohi mennessä ihan oikeita liikkeitä. Se kannusti tähän.
Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 20241 vuosi Mä teen aika usein kehonpainokyykkyjä arjessa. En nyt bussipysäkillä, mutta kun nousee työpisteeltä ylös niin puolen kymmentä kyykkyä jossain välin. On omasta mielestä parantanut liikkuvuutta aika paljon. Kun aloin reilu vuosi sitten nostella enemmän niin oli aika järkytys kuinka hankala oli kyykätä ja ei päässyt lähellekään yhtä syvään kuin viimeksi kun puntteja enemmän veivasin. Nyt pääsee jo lähelle.
Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 20241 vuosi Joo, ilmeisen toimiva taktiikka voimaan. Itäeuroopassa kuulema nostavat samoja nostoja lähes joka päivä. Ja saa ainakin veren kiertämään jne.
Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 20241 vuosi 4.12.2024 klo 07.46, tommi2 kirjoitti: ^Ei varmaan olympiavalmentaja olisi samaa mieltä, mut must just noin pitäis toimii. Varsinkin voimassa oon kuulut sanonnan "come back another day" jossei kulje. Niin kauan kun ei mene kauheeksi alisuoriutumiseksi niin päivän kunto ratkaisee. Kävin tossa just -8C aamutreenit pihalla vetämässä. 1 sarja rinnalleveto + 2 pystypunnerrusta -kuviota 1 leuka, 1 leuan hidas negatiivinen 1 sarja tempausta keskivartalolta ilman jalkojen avustusta (mä tykkään et käy vähemmän selkään tällänen). Koiran kanssa tappelua ja jalkapalloa (se on aina mukana). Sit päivän mittaan jotain muuta Jäi seuraavakin päivä väliin huonon fiiliksen (henkisen tällä kertaa) ja myös muita kiireitä oli. Tänään oli sitten parempi vointi kaikin puolin ja sain lähdettyä salille ja tehtyä varsin hyvän treenin. Huomenna varmaan uusiksi. Komeet mustelmat olen muuten saanut etureisiin, kun olen pari kertaa koittanut panostaa rinnallevedossa siihen reisikosketukseen jalkojen ja lantion ojennusvaiheessa. Olin huomannut, että osumaa ei tullut käytännössä ollenkaan aiemmin. Tämän videon mm. katselin. 2 minuutin kohdalla. Muokattu: 5. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 3.12.2024 klo 12.23, VesaP kirjoitti: Salikortti palanut jo perjantaista lähtien, ei vielä käyntikertoja. Ehkä vkonloppuna. Ehkä. Alkaa. Joo, vieläkin korkaamatta. Taisi olla "viimeisin epäonnistunut hankinta" toi kortti. No kakkoseksi menis sit kalliit salikengät mitkä edelleen, käyttämättä. Luonnollisesti. Noh, ei vaineskaan, kyllä mää viimestään sit tammikuussa kaiken muun rahvaan kanssa menen sinne, varmaankin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään