Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20223 vuotta Tänne kaikki kuntosali, kotisali, ulkonatakapihalla, jne rautojen kanssa leikkimisasiat. Aloitan suoraan huipulta, tuli jatkettua jo 2 edellistä vuotta jatkunutta perinnettä, eli ostin vajaan kuukauden päästä oleviin Mr Olympia viikonloppuun nettistriimiin katseluoikeudet. Ei tarvii leikkiä piraattistriimien kanssa vaan voi katsoa kunnon laadulla koko viikonlopun läpi. Kyllä se omakin haba kasvaa kun kattoo niitä streoidihärkiä kotisohvalla vinkkulasi ja burgeri kädessä!
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20223 vuotta No helkutta, jäi ihan huomaamatta tämä. Mistäs ostit nuo katseluoikeudet? Omalla kohdalla jäi jotenkin tuo ihan bodauksen seuraaminen vuosikymmen tai jotain sitten. Nillle, jotka eivät meikäläistä tunne, niin treenaan edelleen sillain mikä on kätevää, eli monta kertaa päivässä tosi pienen erän, yleensä ulkona kahvakuulilla ja voimistelurenkailla, joten talvisin vähemmän kun kesällä, mutta käyn kyllä. Tällä hetkellä push/pull -ohjelma, voimapainotteinen.
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20223 vuotta Kirjoittaja Topicin poisto ei näköjään onnistu joten jatketaan punttihöpinöitä tommin avaamassa ketjussa kyselyt osiossa.
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20223 vuotta Hei, mutta nimen pystyy muuttamaan... offtopicciin sopii paremmin pienoismallit, vaihdoin ton oman punttiketjuni aiheeksi sen. Jatketaan tässä vaan punttikeskustelua.
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20223 vuotta Pyysin tilaamaan salille forkkujenräjäyttäjää https://www.sportgrips.com/product/new-sidewinder-revolution-1-coming-soon/ Pakkismike näyttää mallia: Salin skippasin ja leivoin täytekakun.
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20223 vuotta Mielenkiintoinen härveli... en jaksanut kattoa koko videota mutta ilmeisesti tuo putkilo jota vääntelivät :D. Vinkki: venäläiset kuulema tekee saman vääntämällä pyykkiä kuivaksi... jos nyt oikein tajusin tuon tötterön funktion
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20223 vuotta Kirjoittaja Meikä osti jonkun vastaavan vuosia sitten pölyttymään kaapin perukoille eli en ole KERTAAKAAN sitä vielä kokeillut. Jotenkin jäänyt väliin. Täytyskin kaivaa se esille ja opetella laitteen käyttö. Jonkunmoinen tappi mitä pitäs väännellä eestaas ja vastusta sai säädettyä jotenkin. En ole tainnut edes paketista avata sitä vielä Mutta ON-TOPIC: Tänään jatkan puntteilua, edellinen reeni 2.11. näköjään eli täytyy ottaa tänään taas tosi iisisti ettei hajota heti paikkoja. Ja, hauista luonollisesti.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20223 vuotta Tänään oli työntävät päivä. Yritän treenata uutta valmentajaani (uusi koira siis) olemaan purematta kun treenaan pihalla. Se kuumentuu kuitenkin niin että kun esim. tänään tein renkailla punnerruksia, niin koira kävi repimään hanskaa, jotenkin unohti että siellä on ihminen sisällä ja puri niin että piti ihan lopettaa punnerrus.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20223 vuotta Niin, täytynee täälläkin kertoa että tässähän on käynnissä haba-kisa. Alunperin puoli vuotta aikaa 14.1.2023 asti, kuka kasvattaa eniten habaa senttimääräisesti/prosentuaalisesti (vissiin ei ihan selkee ollut kumpi on arvostelu). Itse olen samassa mistä lähdin, 41 cm. Kaikki mukaan!
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20223 vuotta Joku teistä on varmaan Vatanen Oma rukkanen varmasti pakkasella..
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20223 vuotta Fillarifoorumin nimimerkki kauris tässä päivää! Tänään käyty salilla. Jalkapäivä. Huomenna tai ylihuomenna sitten leuanvetopainotteinen treeni. Kovimmalle jalat joutuu torstaisin ryhmäliikunnassa, jonka otsikko on tasapaino ja kategoria kevyttä ja helppoa. 45 minuuttia painetaan kahvakuulat lisäpainoja ja ilman askelkyykkyjä, yhden jalan kyykkyjä, maastavetoa, steppilaudalle yhdellä jalalla hyppyjä jne. Toissaviikon treenin jälkeen jalat olivat kipeät vielä maanantaina! Nyt ajattelin, että tällainen pieni välitreeni vois olla hyväksi ennen seuraavaa torstaita taas. Mutta pyöräilläkin pitäisi. Millehän päiville ne lenkit ajoittaisi. Nuo kelit on vähän hankalat vaikka maastossa esim ihan hauskaa on nytkin. 3 h ajo viikossa minimitavoite. Salilla sitten miten sattuu päälle. Pari vuotta olen treenannut 2-3 kertaa jopa parhaimmillaan viikossa muscle uppia mutta nyt olen alkanut tiedostamaan etten tule sitä koskaan ilman kuminauha-avustusta saamaan. Merkittävä kehitys alkoi hiipumaan vuoden kohdalla ja nyt on tullut jopa takapakkia kun vähänkin olen vähentänyt harjoittelua. Leukoja meni parhaimmillaan 13 ja myötäotteen lisäpainoleuka 25 kilolla. Muscle uppiin tartti silti silloinkin keskivahvan kumpparin. Ihan ohuen avustuksella edes ei mene saati kokonaan ilman.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20223 vuotta Kirjoittaja Eilen vedin puoleen vuoteen ekan olkapääpainotteisen punttireenin. Täytyy yrittää nyt ottaa tuokin ohjelmaan pelkän habareenin lisäksi. Ja offtopiccia, äsken 3h pyörällä. Vddu ku inhoon talvea, ensin sato vettä puolet ajasta ja sit lunta, pienet tiet oli veemäistä nimismiehenkiharaa täynnä ja jos yritti ajaa sivummassa ni upottavaa lumipaskaa. No, kohtahan on jo maaliskuu ja sulat asfaltit taas! Ainiin, ja teretuloa tänneki! Täällä ei o mulqquja modeja ja foorumin käyttöliittymä on tältä vuosisadalta hienosti! Ja tempokisulle myös! Oli näköjään uusin rekisteröityjä.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20223 vuotta Tänään työntävät. Ei oikein koronan jälkeen ole päässyt monta kertaa päivässä tahtiin, liekö kylmyys ulkotreeneihin ja uusi koira, joka ei oikein tajua miten pitää olla kun mä nostelen, esteenä. Siispä olen tehnyt näitä "laddereita" eli mikä liike vaan teet eka 1 toisto, lyhyt lepo, 2, lyhyt lepo, 3 jne. Näitä on eri taktiikoita mihin asti pitää kiivetä, mutta jos teet vaikka 6:een niin sitten sen jälkeen huilaat pitempään ja alusta. Mä teen vielä kahta liikettä vuorotellen, jotta ei tule kylmä (takkia ei tietenkään voi ottaa 😁). Vähän myös elimistö rykii tota push/pull -tahtia vastaan joka päivä tehtynä, niin olen pitänyt jopa lepopäivän joskus tai ottanut kantopäivän (loaded carry) farmari yms. kävelyineen.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään