Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Punttiketju

Featured Replies

Kirjoitettu

Pitäis varmaan joskus ihan tarttua rälläkkään ja pyyhkästä pahimmat valujälkiröpelöt pois. Ei tosin taida jaksaa, kun ei noilla pienillä niin väliä.

  • Viestejä 568
  • Katselut 42k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Joo, olis kait virallisesti crossfit kengät mut toiminee omissa saleilussakin.

  • Eilen vedin puoleen vuoteen ekan olkapääpainotteisen punttireenin. Täytyy yrittää nyt ottaa tuokin ohjelmaan pelkän habareenin lisäksi. Ja offtopiccia, äsken 3h pyörällä. Vddu ku inhoon talvea, e

  • Nyt päässyt vihdoinkin vauhtiin. Tänään käyty kolme kertaa. 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

16.8.22 kirjoitin ff:llä noin kuten alla ja äsken mittasin niin sama 40cm oli vaikka treenattu tavoitteellisesti koko ajan n. 4 krt/vk.

Vuosittaisessa kehonkoostumusmittauksessa kävin marraskuussa ja sen mukaan lihasta oli koko mieheen tullut vuoden aikana 800g ja läskiä 2500g että vuositasolla kuitenkin jotain lihaskehitystä havaittavissa 🥳

N. 40cm näyttäysi olevan tällä hetkellä. Tänään illalla voi olla ehkä hitusen enemmän, koska tänään on rinta & hauispäivä salilla. Nyt on lihakset aika tyhjät kun edellisestä hauistreenistä on kulunut jo vajaa viikko aikaa.


Sama n. 40cm se tulee olemaan vuoden lopussakin treenaamisesta huolimatta kun on toi lihasten kasvattaminen natuna vaan niin turkasen hidasta puuhaa. Vuodessa ehkä voi tulla jotain pientä näkyvää kehitystä, mutta muutama kk on ihan liian lyhyt aika (newbie gains sitten asia erikseen smile.png).

 

Kirjoitettu

No mäkin itseasiassa mittasin haban, kun epäilen sen vaan nyt kutistuvan ja tässä on joulu oltu massakaudella... 41,5cm. muistaakseni 41 oli lähdöt. Kun ottaa huomioon että 3kg tempaisin lisää, niin onhan toi aika vähän. 

virallinen kisan päätös oli 14.1. jos jotain kiinnostaa mittailla. mä pidän tän tuloksen +0,5cm

Kirjoitettu

Ekaa kertaa useaan viikkoon salilla. Jäi vain tosi lyhyeksi kun lounastauolla pikaisesti salilla pyörähdin. Lämmittelyt ja 15 minuuttia rinnallevetoja eri muodoissa. Ja aika kevyillä painoilla. Ehkä huomenna uusiksi.

Kirjoitettu

Tunti sitten tulin salilta, oli rinta+hauis ja vatsat loppuun. Huomenna lepiä ja torstaina sitten seuraavan kerran olkapäätä ja selkää

Kirjoitettu

Melkein joka päivähän sitä. Nyt olen pyrkinyt pitämään yhden lepopäivän viikossa.  Tällä hetkellä ei tule kauheesti tehtyä, sellanen 6-12 sarjaa päivässä, eikä loppuun asti mikään. Voimaa, voimaa. 

Kirjoitettu

Tänään kävin. Selkä tuli kipeäksi. Etukyykkyä ja yhden jalan maastavetoa kahvakuulalla mm. Pito selässä oli vissiin puutteellista. En kyllä millään isoilla painoilla tehnyt. 

Kirjoitettu

Muscle-up treeniä taas puolisen tuntia. Leuanvetoa 10 kg lisäpainolla, australialaista leuanvetoa, räjähtävää leukaa kumpparilla avustettuna ja käänteistä muscle uppia jarruttaen. Puolet treeniliikkeistä eli ojentajaliikkeet liikkeet ja vatsalihaksien vahvistamisen jätin illaksi tai huomiseksi. 

Tämän ohjelman mukaisia siis

 

Kävin salilla myös mielenkiintoisen keskustelun reilu seiskakymppisen herran kanssa. Hän treenaa aitajuoksua ja osallistunut ikämiesten kisoihin. Kertoili, että viime sunnuntaina oli käynyt Salossa erään 105 vuotiaan synttärikilpailuissa. Oli itse sankari parannellut useissa yleisurheilulajeissa ikäsarjansa em- ja mm-tuloksia. Sunnuntain 10-uutisissa ja Hesarissa oli kuulemma ollut juttua asiasta.

Edit. Tässä yksi artikkeli jonka löysin

https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000009313718.html

 

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Just nyt raudat tuossa nenän edessä. Kuukauden tauko tuli näköjään taas kerran. Siltä tää tuntuukin nyt.

Kirjoitettu

nii, se habakisahan loppui 14.1.  oma tulos tais olla se +0,5cm. 

On-topic: tänää (yllätys). Niinku laulussakin "mä joka päivä töitä teen". 

Hei, lauluista puheen ollen, seuraako kukaan tätä "Erikoisjoukot" tositeeveetä? Siis suomalaista. Siinä oli tää Musta Barbaari , salil eka salil vika... nykyään hirvee kukkakeppi, loukkaantuu koko ajan, itsearvioinnissa kuka on vahvin jätkä sijoittaa ittensä tosi häntäpäähän... mitä? Eikö se ollut ihan kohtalainenkin bodari? 

Kirjoitettu

On se näköjään kisalavallekin joskus noussut..Yläkroppa kyllä timmissä kunnossa, mutta jalat on unohtunut treenata 🙈

Screenshot_20230118_205655.thumb.jpg.3695df3e114f1dd7dbcc0cf968db8e6f.jpg

Tällainenkin kuva löytyi googlen ihmeellisestä maailmasta:

eb24f22a0f5d68da.jpg

Kirjoitettu

Tein tänään kotitreenin ekaa kertaa varmaan vuoteen. Mulla ei ole kuin 2 kpl 12 kg kahvakuulia. Niillä sitten vähän jotain pientä. 

Haba jäi 14.1 mittaamatta. Vieläkö saa ottaa tuloksen?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.