Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20233 vuotta Olen melko varma, että pääsisin tohon ala-asentoon melko vaivattomasti, en ehkä kivuttomasti.
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20233 vuotta Siis tosta tulee artikkelin mukaan 55 punnerrusta. Ei toi mikään ennenkuulumaton savotta ole, varsinkin kun tossa saa "huilata" ylösnousun ajan. En ole punnerrellut oikeestaan koskaan, mutta joku jätkä teki joka päivä enemmän duunissa ja heitti "se on 20 tänään" niin tein seuraksi ihan kylmiltään. Aika helposti tuo 20 meni. No, tossa on yli puolet enemmän...
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20233 vuotta Koitin joskus netistä löytyvää punnerrushaastetta (kehitysohjelmaa). En enää muista montako siinä oli tavoitteena, olisko ollut 100. Siinä tehtiin ensin aloitustesti jonka perusteella saattoi hypätä pari ekaa harjoitusviikkoa yli. Oma aloitus oli 26. Mutta sitten kävi niin, että treenimäärät nousi liian nopeasti ja luovutin. Mutta 200 (muistaakseni) vatsalihasrutistuksen ohjelman sain suoritettua. Edit. No aihettahan tietty käsiteltiin fillarifoorumilla. 2015 tein vatsahaasteen kuten muistinkin. https://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?36763-200-vatsalihasliikettä/page9 Tässä vielä linkki suoraan tähän kuuden viikon 200 vatsan ohjelmaan. https://twohundredsitups.com/ Muokattu: 13. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 20233 vuotta Mä testasin tota punnerrushommaa 1, 2 ,3 jne.. , pääsin kuuteen asti ja vatsat alkoivat antaa periksi, olin tehnyt TGUta ennen tota (turkish get up) ja se ottaa vatsoihin.. kädet olisi jaksanut vielä. Toinen oointti on etten vedä ikinä failureen nykysin, melkein kaikki loukkaantumiset tulleet tästä. Failuresta: luin että sarjassa vikat 5 (en nyt ole varma luvusta, mutta tohon päin.. saatto olla 3 tai 4kin) tuo tulosta lihaskasvuun, jos teet yhend sarjan failureen, saat 5 hyvää toistoa, jos jätät 2 toistoa "pankkiin" niin saat 3... jos teet 2 sarjaa näin, sulla onkin 6 hyvää toistoa. Toi selittää volyymin ja intensiteetin suhteen musta aika hyvin. Onko vaan joku ihme teoria? Kuka tietää, mutta kummallakin, eli volyymillä ja intensiteetillä ovat ainakin roinaajat kasvaneet Voimassa käsittääkseni kannattaa jättää aina vähän varastoon, kuten jotkut itä-Euroopan kisaajat sanoivat "jätä paras paino kisoihin".
Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 20233 vuotta En ole koskaan kolistellut "failureen" saakka. En edes uskalla ajatella miten kipeeksi saisin itseni jos moista harrastaisin. Eilen tuli etukyykättyä, 5 x 3 toistoa ei millään maksimipainoilla ja tänään tuntuu siltä, että huomenna tuntuu aika hakatulta. Tosin tuli tehtyä tohon päälle pieni kuntopiiri missä lisää kyykkyä, mutta pienillä painoilla.
Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 20233 vuotta Mä nostelin varmaan 20 vuotta failureen. Eipä juuri kehitystä... ei mitään helppoja viikkojakaan ollut, aina piti vetää täysillä. Ohjeet Muscle & Fitnessistä
Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 20233 vuotta Joskus kun tuli enemmän nostettua punttia niin eka kahvakuulalla etuheilautukset 3x20, sitten Mavea 5x5 ja lopuksi kyykkyä niin ettei enää viimeinen sarja 5x5:stä noussut loppuun. Lähdin salilta niin oli vaikeaa painaa auton kytkin pohjaan, kun hapotti niin saatanasti 🤣 Muokattu: 15. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 20233 vuotta Punnerrushommia taas kokeilin, nyt meni 7:ään. Luulen että tohon se jääkin. Ehkä jos olisi rahapalkinto tai joku uhkaisi aseella, menisi tuo 8 vielä, mutta tossa toi vaikeus kasvaa yllättävästi. Täytyy joskus taas kokeilla.
Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 20233 vuotta Voisin yrittää huomenna jos vain muistan. Nyt on kahden parkkiajopäivän jäljiltä puhti pois. Ja saman vois koittaa myötäotteen leuanvetoina. Muokattu: 18. Kesäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 20232 vuotta Okei, en odottanut tätä, mutta raivokas haba-massakausi-bodaus tulikin puskan takaa nykymenoksi. Hä? No, jotenkin paino ollut lomalla nousussa, ensi viikolla viikoksi Italiaan, missä nyt ei ainakaan laihdu, niin miksei sitä yrittäisi ottaa kaiken mahdollisen habaan mielummin kun vyötärölle. Mikäli tämä onnistuu, uudet ennätysmitat postataan about 2 viikon kuluttua, radiohiljaisuus tarkoittaa että ei olis ennätys maistunutkaan (ja vyötärönympärysennätys ei ollut se mitä haettiin ). Eli pari viikkoo hirveetä pumppia failureen. Bodymeisinki, ei sentään pro-splittiä.
Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 20232 vuotta Jaha, niinkun taannoisessa vitsi-ohjelmassa todettiin, ei olis kahvi maistunutkaan. Vetelin tolla superpumpilla failureen nyt 3 päivää ja hajosin henkisesti ja fyysisesti. En tiedä oliko se harjoituksen stressi muun stressin päälle (ollut ennätysstressaava vuosi) vai lähtikö maitohapot liikkeelle, mutta bro-henkeen oli oksennus lähellä tänään. Tässä kun 2h myöhemmin vieläkin oksettaa, niin totesin että antaa olla tasaraha. Mitatkoon muut habansa ja vedelkööt failureen. Se on hyöty- ja terveysliikkujan osa annettu nyt meikäläiselle. Nordic walk kutsuu ja plärään tässä ohessa missä olisi lähin vesijumppa. Niin ja meni vasen kyynärpää tennis-modeen, niskat päänsärkyjumiin, polvet huutaa hoosiannaa ja pohkeet on iltaisin niin hermostuneita että uutisten aikaa ei voi istua paikallaan. Vitun vanhuus. Muokattu: 25. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 20232 vuotta Oho, harmi kuulla. Tsemiä ja rauhallista palauttelua. Mulla on itellä tullut luontevaa jarruttelua kun pieni flunssa ollut ja olen älynnyt olla treenaamatta.
Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 20232 vuotta Eilen kävin tunnin pyörälenkillä ja loppulenkistä pysähdyin koulun leuanvetotangoille vetämään muutaman sarjan. Ärsyttävän matalalla vain korkeinkin tanko. Vanhoista ruuvinpaikoista näkee, että tanko on joskus ollut silleen, että tällainen 185 senttinenkin joutuis jopa aavistuksen hyppäämään tangosta kiinni saadakseen. Mutta se oli laskettu tuollaiselle tosi matalalle. Onhan yläkoulussa kuitenkin osa pojista jo miehen mitoissa niin hieman kummastuttaa. Tankoja on kuitenkin yhteensä kuusi joten olis nyt yhden voinut jättää korkealle ettei lähes polvet jo hivo maata.
Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 20232 vuotta Emmäkään jaksanut vetää huilia tän kauemmin, aamusella perusvoima koko vartalo läpi muutamalla liikkeellä. Nyt pitäisi päättää jatkaako - push/pull joka päivä - kokovartalo joka toinen päivä Vai jollain muulla systeemillä. Kaikissa on etunsa. Voimalla mennään, paino sais oikeestaan laskea, vaikka lihaksistakin, jos voimatasot pysyy. Yksi mikä kiinnostaisi taas vetää on voimakestävyys, sellasta crossfit-henkistä treeniä. Tossa vaan hajoo ja palaa loppuun ikämies helposti. Voihan toki totakin vetää "ei täysillä", mutta monet jutut on valmiiksi aikaa vastaan noissa hommissa.
Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Edellinen punttitreeni 26.1 ja nyt on romut lattialla ja jokerit juotu joten aloitetaan taas palan kasvatus... 💪
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään