Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Punttiketju

Featured Replies

  • Viestejä 568
  • Katselut 42k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Joo, olis kait virallisesti crossfit kengät mut toiminee omissa saleilussakin.

  • Eilen vedin puoleen vuoteen ekan olkapääpainotteisen punttireenin. Täytyy yrittää nyt ottaa tuokin ohjelmaan pelkän habareenin lisäksi. Ja offtopiccia, äsken 3h pyörällä. Vddu ku inhoon talvea, e

  • Nyt päässyt vihdoinkin vauhtiin. Tänään käyty kolme kertaa. 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Tulos oli, että hauis oli kutistunut 2 mm heinäkuun 18. päivästä jolloin viimeksi mittasin. Ehkä jos olis mitannut just sen jälkeen kun olis hauista treenannut olis voinut saada +-0 tuloksen. 

Kirjoitettu

Tänään kävin salilla päivällä ja tein muscle-up harjoitteiden leuanveto- ja vatsaliikkeet. Ojentajat jäi aika vähiin. Lisäksi tein vähän rinnallevetoa ja pohkeita. Jälkimmäisillä vahvistan akillesjänteen seutua kun se välillä kipeytyy rinnallevedosta tai perinteisen hiihdosta. Torstaina sitten jalkapäivä kun ryhmäliikunnassa tehdään varmaan taas kyykkyjä yhdellä jalalla yms. 

Siellä oli samaan aikaan yksi asiakas pt:n tunnilla ja kuuntelin kun hänellä tuli vika käyntikerta just käytyä ja hän osti uuden 5 kerran setin. 85 euroa kappale. Mulla ei vain luonto ja pankkitili anna tuollaiselle periksi. Mielelläni välillä kävisin mutta hinnan pitäis olla luokkaa 45-50 euroa tunti, ei 85 euroa / 50 minuuttia vai mitä se nyt vähän vajaa tunnin muistaakseni kestää. 

Kirjoitettu

^PTitäkin on niin eri tasoisia. emmäkään ole edes harkinnut tollasta, osa syy on se että en vaan jaksa enää mitää ohjelmia. Okei, tiedän että kehitys kärsii, mutta mä olen laittanut pääasiasksi että tulee tehtyä edes jotain. Mun isoisällä oli PT ja se teki yli 90-vuotiaalle bodausohjelman, sillä seurauksella että voimatasot romahtivat. Mä sit vähän neuvoin että älä tee loppun sarjoja ja duunaa alle 5 toistoa, niin osa voimista tuli takaisin. Mutta toi kyseinen PT oli tyyliä "yksi toimii kaikille". 

Ite olen siitä onnellisessa asemassa että isot nostot on tsekannut yksi kaveri, joka on jenkkifutisvalmentaja, itekkin pelannut aikanaan ja saanut ihan hyvän tason valmennusta voimahommiin.  Oltiin aikoinaan samassa firmassa ja käytiin ruokiksella salilla. Siinä oppi paljon. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Äsken rääkkäsin habaa. Sunnuntaina sitä ennen, hauista silloinkin.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kävin äsken ekaa kertaa paikallisessa Liikussa ja oli pettymys. Monia laitteita oli vaan yhdet (vaikka tilaa oli vaikka kuinka paljon) ja sitten kun laite on varattu menee oma saliohjelmajärjestys täysin piloille kun joutuu odottelemaan tai sitten tekemään jotain korvaavaa...en tykkää. Parempi vaan pysyä vanhassa, hyväksi todetussa salissa.

Kirjoitettu

Mä kävin tänään. Vähän selkä kipeytyi rinnallevedossa. Epäilen että lasken painot lattialla tai yläasennosta takaisin roikuntaan huolimattomasti. 

Kirjoitettu

^Toi on vaaran paikka toi lasku. Jos pystyis heittämään, olisi selälle parempi. Pienempää painoa, vaikka ego kärsii :D 

Kirjoitettu

Ei ole paljoa varaa enää pienentää painoja tangossa. Ja heittää tosiaan ei oikein kehtaa. Duunipaikan salilla on kumimattojen paksuutta lisätty reilusti ja siellä periaatteessa voisi. Ainakin jos nosto menee pieleen niin suosiolla vaan vois päästää tippumaan. Tuolla kaupungin salilla jossa eilen olin on vanerin päällä sentin kumilärpäkkeet ja paukaus olis melkoinen.  

Kirjoitettu

Mä teen ton laskun takia vaan kahvakuulilla. Niillä menee jotenkin sujuvammin. Heitän tosin kuulatkin aina välillä, ulkotreenin etuja. No, nurtsia ajaessa sit harmittelen kuoppia. 

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Vajaaseen viikkoon kolmet treenit salilla ja 4 pyöräilykertaa ulkona (vajaa 6 h). Nyt pidän reilun viikon tauon ja toivon, että voimat kasvaa siinä ajassa hurjasti 😀

Kirjoitettu

viimeisenä viikkona ollut 1 päivä ettei punttitreeniä. Osaan nykyisin pitää näköjään välipäiviäkin :D . Mut tullut tehtyä tosi vähän ja yleensä kerran päivässä vaan. Täytyy sään salliessa lisätä volyymiä. Toisaalta kun tavoite olis tiputtaa vähän painoa niin muu kun voima tuntuu turhalta, toisaalta voihan siinäkin lisätä volyymiä.

Kirjoitettu

Luin tollasen kirjoituksen 5:n toiston hienoudesta. Vanhaa stooria pääosin, varmaan kaikkien tiedossa, mutta aika hyvin paketoitu. Pääkohtina että alle vitosilla tulee voimaa enempi, mutta palat myös loppuun nopeemmin, kehitys viikkoja vain, kympeillä massa kasvaa paremmin mutta lihakset on kipeitä ja et ole niin vahva. Vitosilla tulee voimaa ja massaa ja sitä voi jatkaa aina vaan. 

Ite ajattelin pitää asian yksinkertaisena ja kiskoa vitosia. Voimajaksoilla esim. 2x5 ja massajaksoilla vaikka 8x5... simppeliä. Painot ton mukaan sitten tietty.

 

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.