Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 26.11.2022 klo 16.44, VesaP kirjoitti: 37cm. Tästä lähdetään taas. 😌 35... VMP. Ei näköjään levossa pala kasva. 🤔
Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20232 vuotta Mä olen treenannut vaan farmarikävelyy eli kantanut vaimon ostoksia Tarvajärvellä. Kannatti treenata 28 ja 32kg kuulilla... 😄
Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Tämä oli tiedossa ja odotettua mutta voi jeezuz kun on kädet nyt kipeenä kun pitkän tauon jälkeen parina peräkkäisenä päivänä puntteja nostelin taas. Palakin niin hellänä että jos vähän sormella painaa niin kyllä kirpasee. Nooh, sekin on tiedossa että pari kolme kertaa lisää vielä niin sen jälkeen enää edes tunne jäsenissä vaikka miten repii menemään. Kaukana, todella kaukana on vuosien ja vuosien takainen maksimini eli 43cm saakeli sentään.
Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 20232 vuotta Koitin mennä aamulla heti salille. Tiedän ettei se ole oikein mun juttu. Ja niin oli nytkin. Oli vajaa tunti tarkoitus tehdä liikkeitä mutta lopetin puolen tunnin kohdalla (josta 10 minuuttia oli ollut lämmittelyä) kesken sarjan. Vein painot takas hyllyyn ja lähdin suihkuun. Ei vain nappaa ja on voimaton olo aamuisin. En tosin tykkää mennä salille myöskään myöhään illalla. Kun on kerran päässyt kotiin ja varsinkin talvella kun on jo pimeää ei saa lähdettyä. Aamupäivä just ennen lounasta olis se optimaalisin. Tai sitten klo 15-16 aikaan suoraan työpäivän perään. Mutta pienellä välipalalla jotta jaksaa.
Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 20232 vuotta Toistan itteäni, mutta ei sali ole munkaan juttu, painot himassa on. Helppo vedellä vaikka pitkin päivää (jos on siis kotona, onneks meillä on duunissakin taukojumppapainot). Suosittelen mikäli talous, elämäntilanne ja tilat antavat vähääkään periksi.
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 20232 vuotta Ei tässä ole treenattua tullut 1,5 viikkoon lomailun takia, mutta syöty on... toiveikkaana mittasin haban: 42,25 hirveällä puristuksella ja mittanauhan asettelulla. Eli käytännössä se vanha 42. No, muistaakseni oma enkka, tai ainakin lähellä, mutta saattas tulla "vatsalihasenkkakin" jos uskaltaisin mitata
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 20232 vuotta Mä kävin eilen myöhemmin päivällä lyhyesti toistamiseen salilla kun aamulla ei napostellut. Tein leuanvetoa, dippiä ja myös pari sarjaa ihan hauiskääntöä. Mittaamaan en nyt turhan takia viitsi. Ei tasan ole yhtään isompi kuin puoli vuotta sitten.
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 2 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Mittaamaan en nyt turhan takia viitsi. Ei tasan ole yhtään isompi kuin puoli vuotta sitten. Jos oli jo puoli vuotta sitten tyyliä "riittävän iso" niin mitäs sitä turhaan Me pienipalli...eiku palaiset mittaillaan vaan. Ojentajat vielä saatanan kipeet mutta haba tuntuu jo normaalimmalta, joten taidan kohta vedellä hauispäivän taas. Viimeksi pari päivää sitten oli ihan vaan semmosta tuntumahomostelua puolen vuoden tauon jälkeen, joten tänään sit sama jatkuu mutta vähän painoja lisäämällä sentään. Joten kohta taas jokerijauheet sheikkeriin ja rautaa käteen!
Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 20232 vuotta Vois vaikka vähän laihtua, tai ainakaan en tarvi massaa (paitsi hauiksiin ), lomamatkalla hotlan suihkukoppiin ei mahtunut suoraan kun hartiat otti vastaan ja sivuttain maha raapi melkein karmeja. Olihan se pieni mutta... no joo, tästä innostuneena tämän hetken style on työkyky. Eli joku juttu, esim. 50 hauista jollain painolla tai 1000 leukaa (hahhah... no ei sentään) ja tästä otetaan aikaa. Saa jakaa mihin sarjioihin vaan. Vähän tällästä crossfitin innoisttamaa. En paina täysillä kuitenkaan, enkä ota edes oikeesti aikaa, kun nuppi pistä painamaan täysillä tässä tapauksessa, yritän vain saada sujuvuutta hommaan. Vähän kun aikanaan varastossa paiskoi pakettia urakalla, työttahti oli sellanen että jaksaa koko päivän ja tällä reunaehdolla mahd. nopeaksi skaalattu, nyt vain päivä on toi kokonaisannos nostoa. Kun tästä into loppuu, takaisin voimaan. Tällänen on muuten mun kikka millä jaksan nostaa päivästä toiseen ja aina vaan, mä vähän vaihtelen tyyliä ja tavoitteita, pääpaino on aina nykyisin kuitenkin voimalla.
Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 20232 vuotta 23 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Jos oli jo puoli vuotta sitten tyyliä "riittävän iso" niin mitäs sitä turhaan Me pienipalli...eiku palaiset mittaillaan vaan. Ojentajat vielä saatanan kipeet mutta haba tuntuu jo normaalimmalta, joten taidan kohta vedellä hauispäivän taas. Viimeksi pari päivää sitten oli ihan vaan semmosta tuntumahomostelua puolen vuoden tauon jälkeen, joten tänään sit sama jatkuu mutta vähän painoja lisäämällä sentään. Joten kohta taas jokerijauheet sheikkeriin ja rautaa käteen! Kyllä mulla taitaa olla se julki kerrottujen mittojen pohjanoteeraus voimassa.
Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 20232 vuotta Mulla on leuanveto heikentynyt viimeisen reilun puolen vuoden aikana reilusti. Jostain 13 leuasta noin 7-8 leukaan. Harjoittelun, edes ylläpitävän tason puutetta. Nyt aloin taas treenaamaan. Ajattelin testata joka toinen päivä treeniä ja nyt kolmas treeni tehty. Joskus jos menee päivällä yli niin ei yhtään haittaa kun tuo joka toinen on aika usein. Nyt nää tehdyt 3 treeniä ovat olleet aika lyhyitä. Vähän laparutistusta (kippiä) ja kuminauha-avusteista leukaa ensin lämmittelyksi ja sitten 3 sarjaa omalla painolla. Tänään 8-7-6. Lisäksi väleissä suoran tangon dippiä ja loppuun vatsoja pienellä heilurilla tangossa roikkuen siten, että vedän jalat taakse heilahtaessa koukkuun rintaan ja teen samalla kippiliikettä lavoilla. Näitä ns muscle up treeniliikkeitä siis vaikka olen nyt tiedostanut etten sitä muscle uppia tule koskaan saamaan. Sen pari vuotta kun olin viime syksyyn asti treenaillut ja kehitys alkoi pysähtymään ja lähelläkään ei vielä ollut.
Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 20232 vuotta Toi kehonpainotreeni on kyl lahjomaton... jos tulee välillä olo että on muka vähän vahvakin, niin leuanveto tiputtaa maantasalle . Kattelin just viime viikonloppuna kun yks kaveri kaljapäissään kiskaisi 13 leukaa. Eihän tossa muuten mitään mutta painaa noin 100kg... haastan kenet vaan täältä pistämään painoliiveillä saman massan ja vetelemään. Ittellä noin sama massa ja menee 2 . Oma treeni ollut voimaa sekä kantoja (siis kantamista). Aika vähän tullut tehtyä, mutta joka päivä. Muokattu: 24. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Itte kerkesin muutaman hauispäivän vetää ja selkä ollut siitä lähtien pirun kipee ja haittaa ajamista fillarilla. Voihan se olla sattumaa mut luulen että alaselkä otti itteensä kun kyykki ylösalas painolevyjä vaihtaessa ja sarjojen väleissä ku laski painot aina maahan. Ennen puntteja oli vihdoin saanut ajaa jo kuukausia ilman selkävaivoja. Ja oli myös kuukausia punttitaukoa... Ei voi olla sattumaa. Joten taidan jättää palan kasvatuksen taas alkutekijöihin ja alan tehdä pelkkää corea omalla painolla tms. Perse.
Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 20232 vuotta 5 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Toi kehonpainotreeni on kyl lahjomaton... jos tulee välillä olo että on muka vähän vahvakin, niin leuanveto tiputtaa maantasalle . Kattelin just viime viikonloppuna kun yks kaveri kaljapäissään kiskaisi 13 leukaa. Eihän tossa muuten mitään mutta painaa noin 100kg... haastan kenet vaan täältä pistämään painoliiveillä saman massan ja vetelemään. Ittellä noin sama massa ja menee 2 . Oma treeni ollut voimaa sekä kantoja (siis kantamista). Aika vähän tullut tehtyä, mutta joka päivä. 23 kg lisäpainolla (= 100 kg) sain vuosi sitten yhden toiston. 10 kg lisäpainolla 5-6 toistoa.
Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 20232 vuotta 51 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti: Itte kerkesin muutaman hauispäivän vetää ja selkä ollut siitä lähtien pirun kipee ja haittaa ajamista fillarilla. Voihan se olla sattumaa mut luulen että alaselkä otti itteensä kun kyykki ylösalas painolevyjä vaihtaessa ja sarjojen väleissä ku laski painot aina maahan. Ennen puntteja oli vihdoin saanut ajaa jo kuukausia ilman selkävaivoja. Ja oli myös kuukausia punttitaukoa... Ei voi olla sattumaa. Joten taidan jättää palan kasvatuksen taas alkutekijöihin ja alan tehdä pelkkää corea omalla painolla tms. Perse. Köyhän miehen ratkaisu on pitää vakiopainot tangossa ja pumpata menemään. Rikas mies ostaa esim. soveltuvat käsipainot tai useammat. Tollanen kyykkiminen käy kyllä selälle, ropasin fillaria tänään ja jumalavitsua mikä selkäkipu. Ilmeisesti kielii välilevystä tai sit jostain muusta, jostain luin että välilevyongelmien yksi oire on ettei kestä etukumaraa asentoa. Vedä nyt edes leukoja? Punnerra?
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään