Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Alkaa tarjoukset olemaan kovia. 750 wh akku, boschin cx, kioxin näyttö, deore 12. Hinta pari satkua vähemmän kuin maksoin muutama v sitten 500 wh akkuisena laimeammalla moottorilla ja intuvian näytöllä. https://ciclimattio.com/en/p/bergamont/e-revox-premium-expert-glossy-black-120mm-l-148mm-120mm
Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 20242 vuotta https://www.canyon.com/fi-fi/sahkopyorat/gravel-sahkopyora/grizl-on/#section-product-grid Canyonilta tullut sähköinen Grizl. Saksalaisilla eläkeläisillä on ilmeisesti massia. Tuollainenhan olisi oikein mainio työmatkakulkine yms. Suomen oloihinkin, mutta ei tuolla hintaa.
Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^ Mietinkin että koska tulee, ovat myyneet niitä Grail:ON halpahintaisesti. Miksi noissa pitää olla joustokeulat?
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Hinta nousee, kun on vähemmän räyhäkäs moottori ja pienempi akku. Mitä jos vaihtaa tuohon kippurasarvet ja kahvat ? https://ebikecenter.fi/tuote/tunturi-e-gravel-sahkopyora/?attribute_pa_malli=58cm&gad_source=1 Muokattu: 6. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Vuokrasähköpyöristä: Kaksi kertaa on akku sanonut sopimuksen irti vuokraamosta lähdettäessä alle kilsan päässä. Vuokrauskertoja on ollut myös kaksi, joten aika iso osuus. Yhteensä vuokrattiin 4 pyörää, mutta puolet on edelleen aika paljon. Molemmilla kerroilla vaiva on korjattu itse akun napoja hinkkaamalla. Rikospaikat Innsbruck ja Nago (Gardalla). Muokattu - muisti pätkii Muokattu: 25. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Helkaman pyörätehtaan kontit seisovat jossain. Ei synny sähkäreitä vähään aikaan.
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Tänä keväänä löytyy hintahaitarin molemmista päistä kiinnostavaa tuotetta. Bilteman halppista on kehitetty. Isompi akku ja paksummat renkaat, ei heikkolaatuista joustokeulaa. https://www.biltema.fi/polkupyorat/sahkopyorat/sahkopolkupyora-275-10-vaihteinen-2000046274 Toisessa päädyssä maastotavarapyörä, sopii myös kookkaammalle henkilölle. Maksimikuormitus on 210 kg päällystetyillä teillä ja 180 kg maastoajossa (sis. pyörän oman painon). https://www.bikeshop.fi/Tern-Orox-S12-27-5-/ekauppa/pTERNOROXS12275/
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 20242 vuotta 6.3.2024 klo 11.52, alpensau kirjoitti: Hinta nousee, kun on vähemmän räyhäkäs moottori ja pienempi akku. Mitä jos vaihtaa tuohon kippurasarvet ja kahvat ? https://ebikecenter.fi/tuote/tunturi-e-gravel-sahkopyora/?attribute_pa_malli=58cm&gad_source=1 Lastenpyörä, painoraja 19,1 kg ? Miestenpyörää olen tässä miettinyt, jos nyt vielä saadaan toteutukseen taloyhtiössä kylmäkellarin muutos pyörä & rollaattori kellariksi + sähköpyörien lataus. Ehdotus meni yhtiökokouksessa läpi, vielä tarvitaan yhtiöjärjestyksen muutos, koska kylmäkellari näkyy siellä. Luvattiin varata halukkaille tila jääkapeille, jos tarvetta ilmenee. Tarttis siis olla isojen miesten kokoluokkaa ja Biltsun hintaluokkaa, tai no ehkä hinta voi olla vähän yli Muokattu: 1. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 20242 vuotta HNF-Nicolai XD-4 hihnavetoisena, jostain syystä sivustot ei nyt avaudu kunnolla. https://hnf-nicolai.com/xd4/
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 20242 vuotta Voe itku näitä hintoja täällä... ja kun tuolla luki vielä, että ilmainen toimitus bici74 voisi ryhtyä meidän trokariksi https://www.mammothbikes.com/ebike-giant-explore-4-gts--2022/p-495109?gad_source=1 Muokattu: 1. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Jymytarjouksia on ollut tänä keväänä enemmänkin. Arctic activea myytiin isolla alennuksella, nytkin vielä lähes säädyllinen hinta. 36-pinnainen napa/vanne. https://larunpyora.com/fi/category/sahkofatbiket/944 Muokattu: 3. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 20242 vuotta No nyt sain ton hfn-nicolain auki, jostain syystä vaati laittamaan ensin VPN päälle. Tuossa olisi se 150 kg rajoitus kokonaispainolle, XD3 version omapainon ollessa 29 kg. Kaupan 25 ja 45 km/h versiot, joista tuo ensin mainittu lienee se järkevämpi vaihtoehto. Hinnat kuitenkin ovat edelleen hirvittävät, sähköautojen kaltaisia hinnanalennuksia odotellessa... https://hnf-nicolai.com/en/xd3/ Edit: Eikä ku, tämähän olikin ketjuvetoinen Muokattu: 5. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja 2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: https://hnf-nicolai.com/en/xd3/ Edit: Eikä ku, tämähän olikin ketjuvetoinen Ylemmässä kuvassa on No chain-versio. Nää saa tilata haluamillaan kilkkeillä (€€).
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 20242 vuotta Mutta mikäs se tämä tämmönen onkaan? Äkkiseltään vaikuttaa vaikuttaa silmään hyvältä ja painoakin vain vajaat 16 kg ja ilmoitettu kantavuus: 130 kg, eli kokonaispaino on silloin tuo omapaino 16 kg + 130 kg = 146 kg. Akku on 250 Wh runkoputken sisällä, avustus on 40 Nm, niin molemmat tuntuvat aikas pieniltä. Toi 40 Nm avustus merkinnee pedaalilla luokkaa 220 N avustusta. Napamoottori ja 6-lovinen keskiövaihde hihnavedolla. Rangea ei ole ilmoitettu, miksiköhän? Mutta tyylikäs peli city kruisailuun, vähän on vain kallis tarkoitukseen. 4995,00 € https://classicbike.fi/tuote/schindelhauer-arthur-sahkopyora/
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Hihnan tehonhäviö on jonkinmoinen. Olisiko tuo tieto oikea ? Belt: The power loss in this system when compared to the chain system is almost 6% higher and stands at 9%. That means that out of the total power generated, only 91% is delivered to the rear wheel and the rest is lost during the transmission. Herttoniemessä on halvempia kuin classicbikellä. Hauska väite firman sivulla. 'Alhaisemman kitkan ansiosta polkemisen voima siirtyy myös tehokkaammin takapyörään.' https://sahkopyorakeskus.fi/tuote-avainsana/tenways/ Muokattu: 5. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään