Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20232 vuotta Onhan nuo jo melkoisia tykkejä, kun mopedissakin tehoja on vain 1,1 kW
Kirjoitettu 11. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Sit on tärkeätä katsoa, millä julkimot ajavat (päällystetyllä tasamaalla). Iso Arska
Kirjoitettu 11. Elokuuta, 20232 vuotta Mutta Arnold ajaakin varmaan vain akkuja ladaten ja sitten se täysi akku vaihdetaan Arnoldin GF:n pyörän tyhjään akkuun jne., uskoisin.
Kirjoitettu 11. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 4 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Mutta Arnold ajaakin varmaan vain akkuja ladaten ja sitten se täysi akku vaihdetaan Arnoldin GF:n pyörän tyhjään akkuun jne., uskoisin. Daami ajaa luomukonkelilla, ainakin tuossa. Ilmeisesti rouva ulkoiluttaa Arskaa.
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Sähköfillarin keventäminen, sillä niitä viilattavia grammoja onkin https://konkeli.com/2023/08/01/sahkomaastopyoran-keventaminen/
Kirjoitettu 21. Elokuuta, 20232 vuotta No, mites tämä, aika paljon tavaraa tuohon hintaan? Joustokeula tuossa vähän askarruttaa, että oliskos ollut parempi ilman? https://www.halpahalli.fi/e53-e-city-sahkopyora-7-vaihdetta-28-vihrea-runkokoko-52-cm.html
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 20.8.2023 klo 20.46, Jopotuinen kirjoitti: Sähköfillarin keventäminen, sillä niitä viilattavia grammoja onkin https://konkeli.com/2023/08/01/sahkomaastopyoran-keventaminen/ Sähköpyörää ei ole pakko ostaa. Ei näillä tourdefranceen mennä, joten antaa grammojen olla rauhassa. Luulis, että kuski keventäisi itseään halvemmalla. "Ehkä ohjaus oli karvan verran responsiivisempi ja pyörä helpompi ohjastaa teknisissä paikoissa? " 70-luvun endurokuskina sanoisin, että hattumitäscheissea.
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 14 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: No, mites tämä, aika paljon tavaraa tuohon hintaan? Joustokeula tuossa vähän askarruttaa, että oliskos ollut parempi ilman? https://www.halpahalli.fi/e53-e-city-sahkopyora-7-vaihdetta-28-vihrea-runkokoko-52-cm.html Tarjousviikolla kannattaa olla ainakin kivijalassa paikalla. Tosin itse en väijyisi etunapamoottorillista. Naapuri oli kaverillaan talkoissa viikon verran ja sai palkkioksi 2 kuollutta historic-sähköpyörää. Ei niistä koskaan ajopeliä tullut. Muokattu: 22. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 20232 vuotta Etuvetoinenkos tuo, nopsaan vaan vilkasin, että napadynamo. Sähköpyörässä Ostomielessä en nuita vilkuile, ainakaan vielä, vaikka kasvaa kiinnostusta onkin. Annettaanhan vielä muhia ja vasta sitten. Tämän hetken mielikuva, että napamoottori ja napavaihteet. Hihna olis kiva juttu, mutta jos kettingit saa koteloituna kuten tuossa linkin mukaisessa vehkeessä, niin ihan ok. Mun Zündapp mopedissakin oli Muokattu: 22. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 1 fätti olis vielä Nummelan Prismassa 1189 €. Bafang 200-moottorilla - samat arvot kuin bosch performancessa. Uskaltaisin ostaa, jos olisi pienikin tarve. Rakkine on aika painava 34 kg, mutta paino kiusaa vasta akun loputtua isommassa ylämäessä.
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 20232 vuotta Mitäs tuo paino enimmäkseen muodostuu? Fätti tuo omansa, mutta ei kai niin kauheaesti. Apulantasäkki painoi muistaakseni 30 kg, sementti 25 kg ja kattohuoparulla 33 kg. Kaikki nuo aikas painavia käsiteltäviksi.
Kirjoitettu 22. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Onkohan se sama kuin tuo puolalainen ? Rautaa täytyy olla jossain. Tuntui etupainoiselta. Runko ? Ei, se onkin alumiinia. https://www.halpahalli.fi/fatbike-attacker-sahkopyora-7-vaihdetta-26-musta.html?reload=1#product.description Muokattu: 22. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään