Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sähköpyörä(ily)keskustelu

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
15 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:

https://www.canyon.com/fi-fi/ale-polkupyora/sahkopyora/pathlite-on-4/50029631.html

Tälläinenkin olisi. Mietin tässä jos työmatkakäyttöön, kun toimistolla ei pysäköintiä.

Onhan vaikea löytää powertuben wh-määrää, kenties 500 ? Vain 2A laturi kuten mullakin atalassa. Toki edukas ja vahva moottori ja varma valinta. Tuo paino 22 kg lienee ilman akkua.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

  • Viestejä 438
  • Katselut 45.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Joku on koonnut Jopolle ihannepyörän. https://sahkopyorakeskus.fi/tuote/tenways-ago-t-midnight-black/ Hihna kulkee takahaarukan alapuolella koko matkan. Mahtaako tuo runkorakenne kestää painavamm

  • Pitänytkin ihmetellä vakuutusyhtiölle, kun kotivakuutuksessa on vastuu ja oikeusturvavakuutus, niin miksi se on mökkivakuutuksessa toiseen kertaan, kun kotivaakutuksen vastuu ja oikeusturvahan ovat pa

  • ^ Erittäin potentiaalinen "epäonnistunut hankinta"😎

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
10 tuntia sitten, Smo kirjoitti:

Miksi se ilman akkua olisi punnittu?

Nyt jäi myyjä kiinni housut nilkoissa. Kevyempi näyttää paremmalta. Täysin häpeämätöntä markkinointia. Mutta onhan 29" rengaskokokin mennyt läpi, vaikkei sen kokoista vannetta ole.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
20 tuntia sitten, Jartti R kirjoitti:

Tulee reilusti halpoja pyöriä markkinoille 😁

Ehkä joku toinen joutuu myymään halvalla. Samoin nää merkkipyöräkauppiaat syksyisin mallivuoden vanhetessa. Aika riskejä alennuksia. Meillä on onnistuttu kaksi kertaa syyskaupoissa (3 yhteensä).

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
21.10.2023 klo 22.47, Jopotuinen kirjoitti:

Ehkäpä on kuitenkin parasta tehdä se sähköpyörä itse, niin tulee mieluinen :)

 

 

Minusta tuossa on korostetun hyvää vain moottoripyörän renkaat. Miten liukkaat sitten lienevät, kun painoa ei ole päällä juuri mitään ?

Kirjoitettu

Ei kai sitä kloppinakaan ihan käytännöllisyyden tähden vaihdettu fillariin sitä easy rider tankoa. Hapsullisissa nahkatakeissaan mopoilevatkin taitavat niitä vielä asennella :D 

Kirjoitettu

Ihan kaverin puolesta ihmettelen, että mitenköhän nuo sähköpyörät mahtavat kestää kuormitusta, kun on sen 120 kg kokonaispainorajoitus, jos kuski itsessään painaa jo tuon?

Heikoin lenkki tuossa lienee pinnat, jotka koneavustuksen myötä joutuvat koville siinä vastamäessä  polkijan noustessa vielä lisäavustuksena tangolle runtatakseen aasi kuormineen mäen laelle. Toki ketjut ja rattaat saavat siinä myös osuutensa.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Ihan kaverin puolesta ihmettelen, että mitenköhän nuo sähköpyörät mahtavat kestää kuormitusta, kun on sen 120 kg kokonaispainorajoitus, jos kuski itsessään painaa jo tuon?

Tuosta on naapurifoorumilla ketju. Läski 36-pinnaisena voi olla kova sana. Osassa peruspyöriä on 180 kg kantavuus, näitä on ollut Verkkiksellä. Sitten voi hommata tavarapyörän. Yx tuttu ajaa ihan helkaman se/ce 10:llä. Kaveri on varsin kookas, en ala arvioimaan kiloja enempää kuin että menee reippaasti yli 120.

Joku tuollainen https://www.verkkokauppa.com/fi/product/776701/GZR-Black-Raw-3-0-26-sahkofatbike-19

Tuolle luvataan 180 kg https://www.koga.com/en/bikes/trekking-bikes/e-worldtraveller.htm?frame=H

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Noi läskit on vaan jo niin kookkaita, että eivät taida oikein mahtua täyteen sullottuun pyöräkellariin.

Tosin meillä funtsittu, että jos toi kylmäkellari muutettaisiin, että jos sen muuttais fillari/rollaattori varastoksi yhdistämällä se nykyiseen fillarikellariin. Varattaisiin kylmäkellarista osa jääkaapeille sitä tarvitseville. Hankalaa siinä on tosin se, että silloin täytyisi käydä myös yhtiöjärjestystä käpälöimässä, kylmäkellari kun on siellä mainittu. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kylmäkellarin käyttötarkoituksen muutos: Oltava kaikkien suostumus. Sama kuin lisärakentaminen tontille, esim. autokatos. On näitä tehty, mutta nimenkeruuasialle täytyy laittaa sopiva henkilö.

No entäs, jos fillariaan harvemmin käyttävä suostuisi seinälle nostettavaan telineeseen. Eli järjestelisi tilan uudelleen.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.