Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 15 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: https://www.canyon.com/fi-fi/ale-polkupyora/sahkopyora/pathlite-on-4/50029631.html Tälläinenkin olisi. Mietin tässä jos työmatkakäyttöön, kun toimistolla ei pysäköintiä. Onhan vaikea löytää powertuben wh-määrää, kenties 500 ? Vain 2A laturi kuten mullakin atalassa. Toki edukas ja vahva moottori ja varma valinta. Tuo paino 22 kg lienee ilman akkua. Muokattu: 18. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 10 tuntia sitten, Smo kirjoitti: Miksi se ilman akkua olisi punnittu? Nyt jäi myyjä kiinni housut nilkoissa. Kevyempi näyttää paremmalta. Täysin häpeämätöntä markkinointia. Mutta onhan 29" rengaskokokin mennyt läpi, vaikkei sen kokoista vannetta ole.
Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 20232 vuotta Ehkäpä on kuitenkin parasta tehdä se sähköpyörä itse, niin tulee mieluinen
Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Jopo, kuvailetko työstölastujen parhaan keräys/siivoamismenetelmän ? Ammattipajatoteutus ?
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Koko ajan paranee https://tekniikanmaailma.fi/porsche-on-haalinut-itselleen-kyvyn-valmistaa-sahkopyoria-ja-kokonainen-mallisto-esitellaan-parin-vuoden-sisalla/
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Koko ajan paranee https://tekniikanmaailma.fi/porsche-on-haalinut-itselleen-kyvyn-valmistaa-sahkopyoria-ja-kokonainen-mallisto-esitellaan-parin-vuoden-sisalla/ Tulee reilusti halpoja pyöriä markkinoille 😁
Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 20 tuntia sitten, Jartti R kirjoitti: Tulee reilusti halpoja pyöriä markkinoille 😁 Ehkä joku toinen joutuu myymään halvalla. Samoin nää merkkipyöräkauppiaat syksyisin mallivuoden vanhetessa. Aika riskejä alennuksia. Meillä on onnistuttu kaksi kertaa syyskaupoissa (3 yhteensä). Muokattu: 25. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 21.10.2023 klo 22.47, Jopotuinen kirjoitti: Ehkäpä on kuitenkin parasta tehdä se sähköpyörä itse, niin tulee mieluinen Minusta tuossa on korostetun hyvää vain moottoripyörän renkaat. Miten liukkaat sitten lienevät, kun painoa ei ole päällä juuri mitään ?
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta Ei kai sitä kloppinakaan ihan käytännöllisyyden tähden vaihdettu fillariin sitä easy rider tankoa. Hapsullisissa nahkatakeissaan mopoilevatkin taitavat niitä vielä asennella
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta Ihan kaverin puolesta ihmettelen, että mitenköhän nuo sähköpyörät mahtavat kestää kuormitusta, kun on sen 120 kg kokonaispainorajoitus, jos kuski itsessään painaa jo tuon? Heikoin lenkki tuossa lienee pinnat, jotka koneavustuksen myötä joutuvat koville siinä vastamäessä polkijan noustessa vielä lisäavustuksena tangolle runtatakseen aasi kuormineen mäen laelle. Toki ketjut ja rattaat saavat siinä myös osuutensa.
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Ihan kaverin puolesta ihmettelen, että mitenköhän nuo sähköpyörät mahtavat kestää kuormitusta, kun on sen 120 kg kokonaispainorajoitus, jos kuski itsessään painaa jo tuon? Tuosta on naapurifoorumilla ketju. Läski 36-pinnaisena voi olla kova sana. Osassa peruspyöriä on 180 kg kantavuus, näitä on ollut Verkkiksellä. Sitten voi hommata tavarapyörän. Yx tuttu ajaa ihan helkaman se/ce 10:llä. Kaveri on varsin kookas, en ala arvioimaan kiloja enempää kuin että menee reippaasti yli 120. Joku tuollainen https://www.verkkokauppa.com/fi/product/776701/GZR-Black-Raw-3-0-26-sahkofatbike-19 Tuolle luvataan 180 kg https://www.koga.com/en/bikes/trekking-bikes/e-worldtraveller.htm?frame=H Muokattu: 1. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta Noi läskit on vaan jo niin kookkaita, että eivät taida oikein mahtua täyteen sullottuun pyöräkellariin. Tosin meillä funtsittu, että jos toi kylmäkellari muutettaisiin, että jos sen muuttais fillari/rollaattori varastoksi yhdistämällä se nykyiseen fillarikellariin. Varattaisiin kylmäkellarista osa jääkaapeille sitä tarvitseville. Hankalaa siinä on tosin se, että silloin täytyisi käydä myös yhtiöjärjestystä käpälöimässä, kylmäkellari kun on siellä mainittu.
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Kylmäkellarin käyttötarkoituksen muutos: Oltava kaikkien suostumus. Sama kuin lisärakentaminen tontille, esim. autokatos. On näitä tehty, mutta nimenkeruuasialle täytyy laittaa sopiva henkilö. No entäs, jos fillariaan harvemmin käyttävä suostuisi seinälle nostettavaan telineeseen. Eli järjestelisi tilan uudelleen. Muokattu: 1. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Tarjousläski 36-pinnaisilla kiekoilla https://larunpyora.com/fi/product/2023-active-arctic-sahkofatbike/95946 Ja kokoja löytyy. Muokattu: 3. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään