Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sähköpyörä(ily)keskustelu

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
10.8.2023 klo 14.22, Jopotuinen kirjoitti:

Tuosta talven liukkaille 2-vetoinen fillari. Ei jää liikennevaloihin paikalleen sutimaan, eikä paljon muuallekaan :D

 

Taannoinen Koiviston vävy taitaa myydä noita, ainakin poseeraa vastaavan kanssa (lokasuojat ja kaikki eli siistimpi kuin tuubivideolla).

https://www.is.fi/viihde/art-2000009862481.html

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

  • Viestejä 438
  • Katselut 45.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Joku on koonnut Jopolle ihannepyörän. https://sahkopyorakeskus.fi/tuote/tenways-ago-t-midnight-black/ Hihna kulkee takahaarukan alapuolella koko matkan. Mahtaako tuo runkorakenne kestää painavamm

  • Pitänytkin ihmetellä vakuutusyhtiölle, kun kotivakuutuksessa on vastuu ja oikeusturvavakuutus, niin miksi se on mökkivakuutuksessa toiseen kertaan, kun kotivaakutuksen vastuu ja oikeusturvahan ovat pa

  • ^ Erittäin potentiaalinen "epäonnistunut hankinta"😎

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Missä vaiheessa tulee tilanne, että rahalla ei saa enää lisäarvoa pyöräilyyn ? Vai voiko sellaista tilannetta edes tulla ? Pohdittavaksi esimerkkifillari titaanirungolla. https://www.falkenjagd-bikes.de/de/produkte/e-bikes/hoplit-pi-e-reiserad/

Perushinta 19% alveineen Saksan alueen käsittävällä rahdilla 10.057,- Voihan tällainen olla kiva, mutta 4-5 tonnilla saa jo premiumsähkiksen. Ehkä kysymys on huono, koska voihan maitokaupassakin käydä vaikka ferrarilla. Lohjalla joku ajaa F:llä yhden liittymävälin (400 m) 1125-tietä päästäkseen S-markettiin.

Kirjoitettu

Vaan ei se lähtenyt lentoon tämäkään startuppi:

Revonte on hakeutunut konkurssiin

Autoteollisuuden puolella ollut maailmalla useissa eri startupeissa konsultin ominaisuudessa ja aina se toistuu se sama kuvio ja lopuksi lappu luukulle.

Ei nuo jutut vaan lähde lentoon vaikka kuinka olisi tunteenpalo. Se vaatii pataa, paljon pataa. Ja vielämoninkertaisesti päälle, vaikka idea olisi kuinka hyvä. Yleensä ollaan liikenteessä kuvitteellisella budjetilla, joka on sadas tai tuhannes osa oikeasti tarvittavasta.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
13 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Vaan ei se lähtenyt lentoon  Revonte on hakeutunut konkurssiin

aina se toistuu se sama kuvio ja lopuksi lappu luukulle.

Liekö niin, että tälle moottorille pitää olla ikioma runko, että päästään eteenpäin. Aika monta pelinappulaa.

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
2 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:

https://cycli.fi/products/specialized-turbo-vado-sl-4-0-eq-sahkopyora-2021

Kuinkahan tälläisen pari vuotta varastossa seisseen(?) sähkärin akku, että vaikka halvalla saa niin onko kohta edessä akkuongelmat?

Eukko osti 2 vuotta myyjällä seisseen stromerin 1599,- Ei akkuongelmia. Made in Taiwan. Moottori tuossa vadossa on hieman laiha - 35 nm. Kuka ekana ehtii... Antavatko uuden takuun ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Jos täytenä säilötään niin saattaahan ne syklit tippua 1500->500 jolloin 50km rangella vois ajella 25 000km .. jos meisi liian tyhjäksi niin ei ottaisi enää virtaa vastaan mutta sitten eivät voisi myydäkkään :)

 

Vähän pieni akku mutta pyörä onkin kevyt kuin pappafillari, Fillaritorilla oli Spessun range-extenderi kaupan parilla sataa, tiedä sitten onko yhteensopiva

Kirjoitettu

Tuohan on sellainen kevytsähkis jonka avustuksen ei olekaan tarkoitus olla täysivoimaisten tasolla. Pieni akkukin riittää silloin hyvin.

Muokattu: , käyttäjä: IncBuff

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.