Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 10.8.2023 klo 14.22, Jopotuinen kirjoitti: Tuosta talven liukkaille 2-vetoinen fillari. Ei jää liikennevaloihin paikalleen sutimaan, eikä paljon muuallekaan Taannoinen Koiviston vävy taitaa myydä noita, ainakin poseeraa vastaavan kanssa (lokasuojat ja kaikki eli siistimpi kuin tuubivideolla). https://www.is.fi/viihde/art-2000009862481.html Muokattu: 19. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Vielä yksi. Jos on brose-orientoitunut, yksivaihteinen alennuksella. Uumoilen myös, että tuohon saa naitettua nexus viitosen, jos haluaa vaihteita https://www.moto-seinajoki.fi/sahkopyorat/serial-1-harley-davidson/serial-1-mosh/cty-gen-1--erikoistarjous/141294/#tuotteenlisatiedot
Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Missä vaiheessa tulee tilanne, että rahalla ei saa enää lisäarvoa pyöräilyyn ? Vai voiko sellaista tilannetta edes tulla ? Pohdittavaksi esimerkkifillari titaanirungolla. https://www.falkenjagd-bikes.de/de/produkte/e-bikes/hoplit-pi-e-reiserad/ Perushinta 19% alveineen Saksan alueen käsittävällä rahdilla 10.057,- Voihan tällainen olla kiva, mutta 4-5 tonnilla saa jo premiumsähkiksen. Ehkä kysymys on huono, koska voihan maitokaupassakin käydä vaikka ferrarilla. Lohjalla joku ajaa F:llä yhden liittymävälin (400 m) 1125-tietä päästäkseen S-markettiin.
Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 20232 vuotta Vaan ei se lähtenyt lentoon tämäkään startuppi: Revonte on hakeutunut konkurssiin Autoteollisuuden puolella ollut maailmalla useissa eri startupeissa konsultin ominaisuudessa ja aina se toistuu se sama kuvio ja lopuksi lappu luukulle. Ei nuo jutut vaan lähde lentoon vaikka kuinka olisi tunteenpalo. Se vaatii pataa, paljon pataa. Ja vielämoninkertaisesti päälle, vaikka idea olisi kuinka hyvä. Yleensä ollaan liikenteessä kuvitteellisella budjetilla, joka on sadas tai tuhannes osa oikeasti tarvittavasta.
Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 13 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Vaan ei se lähtenyt lentoon Revonte on hakeutunut konkurssiin aina se toistuu se sama kuvio ja lopuksi lappu luukulle. Liekö niin, että tälle moottorille pitää olla ikioma runko, että päästään eteenpäin. Aika monta pelinappulaa.
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Kevytsähikäisiä lisää - TQ 50 nm moottorilla. https://www.tq-ebike.com/en/bikes/
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20232 vuotta https://bikerumor.com/rocky-mountain-blizzard-powerplay-fat-ebike/ Siinä ois riski sähköfatti. 108Nm. Hinta vaan muodostuu oikein kovaksi, jos noita nyt Eurooppaan edes tulee.
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20232 vuotta https://fezzari.com/pages/explorer-peak-pre-launch Tässä toinen hieno pohjois-amerikkalainen sähköfattis.
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 20232 vuotta Onkohan tällainen Madison 29" grizzly e 1x8 mitenkään järkevä hankinta alle 1800 euron hintaan? https://pyoramaailma.com/tuote/madison-grizzly/
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 20232 vuotta https://cycli.fi/products/specialized-turbo-vado-sl-4-0-eq-sahkopyora-2021 Kuinkahan tälläisen pari vuotta varastossa seisseen(?) sähkärin akku, että vaikka halvalla saa niin onko kohta edessä akkuongelmat?
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 2 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: https://cycli.fi/products/specialized-turbo-vado-sl-4-0-eq-sahkopyora-2021 Kuinkahan tälläisen pari vuotta varastossa seisseen(?) sähkärin akku, että vaikka halvalla saa niin onko kohta edessä akkuongelmat? Eukko osti 2 vuotta myyjällä seisseen stromerin 1599,- Ei akkuongelmia. Made in Taiwan. Moottori tuossa vadossa on hieman laiha - 35 nm. Kuka ekana ehtii... Antavatko uuden takuun ? Muokattu: 14. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 20232 vuotta Jos täytenä säilötään niin saattaahan ne syklit tippua 1500->500 jolloin 50km rangella vois ajella 25 000km .. jos meisi liian tyhjäksi niin ei ottaisi enää virtaa vastaan mutta sitten eivät voisi myydäkkään Vähän pieni akku mutta pyörä onkin kevyt kuin pappafillari, Fillaritorilla oli Spessun range-extenderi kaupan parilla sataa, tiedä sitten onko yhteensopiva
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 20232 vuotta Tuohan on sellainen kevytsähkis jonka avustuksen ei olekaan tarkoitus olla täysivoimaisten tasolla. Pieni akkukin riittää silloin hyvin. Muokattu: 14. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Tuolla on sivulla 7 Vado 3-moottorinen, myös alle 2000,-
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20232 vuotta https://www.canyon.com/fi-fi/ale-polkupyora/sahkopyora/pathlite-on-4/50029631.html Tälläinenkin olisi. Mietin tässä jos työmatkakäyttöön, kun toimistolla ei pysäköintiä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään