Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Talvi menee vähän silleen, että toisinaan on peilijäämeininkiä pitempään. Fillarilla kulkevat taluttavat osan matkaa pakon edessä. Jos tienpito takkuaa vähääkään, niin aamulla on tuskien taival. Pakon edessä se menee. Sähköfätti on ainoa pelastus. Kakarana ajoin naapurikuntaan suksitehtaaseen oliko kerran vai kaksi. Hollolan puolella pyöräteillä oli 20 cm lunta. Se urheilu jäi siihen. Muokattu: 26. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 20241 vuosi Mun mielestä jos työmatkaa ajattelee ympärivuotisesti niin ratkaisu on sähkömaasturi. Jäykkäperäinen johon menee Ice Spiker Prot. Siinä ei paljon peilijäät haittaa, kun niillä pysyy paremmin pystyssä kun kävellen. Sähkön voimalla menee sitten, vaikka olisi vähän luntakin tiellä. Jos on 20cm eikä aurattu niin se lienee niin harvinaista, että voi mennä autolla silloin.
Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Meillä on kolmosluokan paikallistie. Töihin menijät ajavat yöllä tulleen lumen tasaiseksi ennen aurausta.
Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Edelleen hymyilyttää, kun sähköfillarien hinnat menee yleistä hintakehitystä vastaan. Enviolo hihnavedolla ja boschin voimalinja alle 3:n tonnin. https://classicbike.fi/tuote/hnf-nicolai-sd3-urban-miesten-sahkopyora-valkoinen/
Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Kohta maksetaan, kun haet liikkeestä sähköpyörän. Aiempi hinta 3590,- nyt 1500,- (pyöristin viimeiset sentit). Tuolla voi ajaa vuoden pari ja myy sitten voitolla eteenpäin. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/886981/GZR-Caricar-e-sahkopyora-etutelineella-ja-lastenkuljetussarj
Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 20241 vuosi ^ Tosta sais helposti city tavarapyörän kun ottaa tuon istuinosan takaa pois E: jaa eikun sehän on tavarapyörä, istuinosa olikin lisävaruste joka tapauksessa ei pahan hintainen tuollaiseksi, tavarapyörät on yleensä aika kalliita Muokattu: 30. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Nickname
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20241 vuosi Bosch on puolestaan parannellut mootoriaan https://tekniikanmaailma.fi/bosch-nokittaa-kilpailijoita-kiitellyn-performance-cx-line-sahkopyoramoottorin-5-sukupolvessa/
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20241 vuosi 29.9.2024 klo 19.02, alpensau kirjoitti: Edelleen hymyilyttää, kun sähköfillarien hinnat menee yleistä hintakehitystä vastaan. Enviolo hihnavedolla ja boschin voimalinja alle 3:n tonnin. https://classicbike.fi/tuote/hnf-nicolai-sd3-urban-miesten-sahkopyora-valkoinen/ Nyt hiukan nykii. En huomannut tuolla akun jännitettä, eli sen kapa jäi arvoitukseksi. Painorajoituskin tuossa hauskasti piiloituttu 130 kg kokonaispainoon ja pyörän omapaino ilmoitettu ilman akkua. Voisivat kiltisti kertoa suoraan max kuorman, jos sellaisia kerta asettavat. Petostelun maku tuollaisesta ilmoittelusta, mitä muita koiruuksia piilotettu?
Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Paras ebike-moottori ? Kun kysytään huoltopuolelta, niin yllätys: Bosch performance gen 2 on vahvasti tehty. Ja Brose noin yleisesti. Tosin uusimmat broset tehdään muovirattailla ja moottorin sisältä ei löydy enää hihnaa, joten... ? https://tekniikanmaailma.fi/mika-on-paras-sahkomaastopyoran-moottori-huollon-ammattilainen-nostaa-esiin-kaksi-mallia/ HNF nikolai edellisessä viestissä: Moottori on 36 volttinen. Muokattu: 3. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20241 vuosi No nyt jysähti. 125 €! Mikähän koira tähän on haudattuna? Hot 26 inch Step Thru Electric Bicycle, Peak 750W Brushless Motor Cityrun Ebike, with 7 Speed, Up to 50 Miles, E-Bikes https://www.aliexpress.com/item/1005007795108872.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreOtherSeller.3.779aLxfaLxfaVK&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=dcf7e087-a472-4997-9a33-bfd73b361301&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.354490.0,pvid:dcf7e087-a472-4997-9a33-bfd73b361301,tpp_buckets:668%232846%238112%231997&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreOtherSeller|query_from%3A
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Onhan tuolla ostajien kommentteja. 'I ordered two bicycles and never got fraudsters I never order bicycles again'
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20241 vuosi ^^ Selvästi yritystä saada hauskaa ohjelmaa tänne, kieltämättä kiinnosti hankkia ja katsoa mitä sieltä paketista kuoriutuu Mutta tässä olisi Manaatille oiva testikalu, joskin hän testaa vain ilmaiseksi saamiaan myyntiversioista paranneltuja pyöriä. Keksin nuihin muuten hyvän latausaseman. Tarvitaan sellainen 100 ltr akvaario ja sen yläpuolelle mekanismitaso, jolle akku sijoitetaan lataukseen. Koko laitos ilmatiiviissä boksissa ja sisällä palovaroitin, joka aktivoituessaan liipaisee tason mekanismin ja akku molskahtaa akvaarioon. Samalla palovaroitin tekee ilmoituksen sattuneesta.
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20241 vuosi No joo, mut sulla on historiaa Alilta tilaamisesta halvalla ja Aasian tarjousbongailuista, niin eikös olisikin kova sana tämäkin? Ite kun en oikeestaan sähköpyörää halua. Jos maantieteelliset etäisyyden foorumilaisten kesken eivät olisi niin suuria, niin tässähän olisi hauska kimppatilaus.. jokainen saisi vaikka viikon siivun ajoa ja sitten seuraavalla ja kierros alusta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään