Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Taatusti mainos, mutta hyvä. Sopiiko sähköpyöräily urheilijan kunnialle ? Pääasia on, että on hauskaa.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Argh ! Titaanirunko, rohloff 14, Gates carbon hihna. Hintaakin riittävästi. https://alexfatbikeshop.de/e-fatbikes/21/elom-505-titan-e-fatbike?c=14
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Mielenkiintoinen laite. Itse en pidä automaattivaihtamista jymyetuna tai edes hyvänä. Mallistossa voisi olla rohloffi, niin ei tarvitsisi jälkikäteen ostaa sellaista. https://tekniikanmaailma.fi/harley-davidson-myy-sahkopyoriin-erikoistuneen-serial-1-tuotemerkkinsa-pyorat-ovat-kaikkea-muuta-kuin-valtavirtaa/
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta No johan nyt. Olen aina arvostanut korvienvälin käyttöä käytännön ongelmanratkaisussa ja että kaikki pulmat ovat aina ratkaistavissa, tavalla tai toisella. Tässä loistava esimerkki yksinkertaisesta vaihtoehdosta haarukan katkaisulle. Ja onhan tuossa tuo rungon muotoilukin onnistunut oikeinkin somasti, joskin tota pientä vaakatukea hieman vierastan, ehkä menee sen kuvioinnin piikkiin.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta Toisella koneella tuo maksumuuri avautuikin jostain syystä. Joo, toi punainen versio on makee. Puheet kolmen tonnin fillarista Suomessa, kannattaa haudata ja syvälle.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Gen 1 mosh/cty = sinkula 2690,- (vai 2990,- ?). https://www.moto-seinajoki.fi/sahkopyorat/136901/ Koroton osamaksu 5€/kk kululla. Gen1 pyöriin saa myös Brosen sovelluksen. Muokattu: 29. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta Tuli tämä hankittua vaimolle yleispyöräksi. Oli Black Friday -tarjouksessa alle 2500 euroa. Vaikea sanoa, että mitä tuli ostettua, kun en ole nähnyt pyörää vielä. https://www.xxl.fi/kettler-e-transhill-cx12-easy-entry-cx-85nm-750wh-23-sahkomaastopyora-unisex-punainen/p/1224390_1_Style
Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 13 tuntia sitten, Jartti R kirjoitti: Tuli tämä hankittua vaimolle yleispyöräksi. Oli Black Friday -tarjouksessa alle 2500 euroa. Vaikea sanoa, että mitä tuli ostettua, kun en ole nähnyt pyörää vielä. https://www.xxl.fi/kettler-e-transhill-cx12-easy-entry-cx-85nm-750wh-23-sahkomaastopyora-unisex-punainen/p/1224390_1_Style Aika hyviä osia. Kiox, 750 wh akku, edessä 4-mäntäinen jarru.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Hihnavedon suunnittelusta oli aiemmin mainittu. Tuossa kaksi erilaista ratkaisua. Kolmas ja surkein on takakolmion katkaisu. Alakautta https://www.giant-bicycles.com/fi/stormguard-eplus-2-2024 Välistä https://www.r-m.de/en-dk/bikes/superdelite/superdelite-gt-rohloff-hs/#F01095_0401161007 Muokattu: 20. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Ratavarusteltu sähkis. Tuosta n. 5 min Muokattu: 27. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 20232 vuotta Tossa sähköprätkässä näyttää olevan polkimet jalkatappien sijaan
Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 3 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Tossa sähköprätkässä näyttää olevan polkimet jalkatappien sijaan Kadehdittavan yksinkertainen, mp-puolen runkorakenne ja riittävän oloinen akku. Fillarista näyttää olevan erillinen tekniikkavideo. Californiassa saa ajaa kilvettömänä 20 mph ja kilvillä 30. Tässä pyörässä on 3 kw nimellistehoinen napamoottori, mutta siitä lähtee liki 10 kw. Akku on 5 kwh. Heppu suunnittelee tekevänsä myyntiin vastaavaa 750 w moottorilla. Muokattu: 28. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Pitkä maajohto perään roikkumaan. Autojen pakkashyytymiskeskustelusta nousi idea. Sähkiksissä voi olla isompiakin akkuja. Joku voisi perustaa autojen pakkasstarttitoiminnan. Eihän tuohon tarvitse kuin virittää jännitteensäädin ja vetää plus ja miinusnavat otolliseen paikkaa. Kaapelipussi sivulaukkuun ja bisnestä tekemään. Muokattu: 7. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään