Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Autot ja autoilu

Featured Replies

• Viestejä 2.5k
  • Katselut 142.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• kmruuska Sanon nyt vaan, että aika turha yrittää tuota jatkuvaa Tesla provoa täällä. Oot jo suurimman osan ignorelistalla ja itse nyt vaivaudun tämän kerran vastaamaan. Sitä paitsi kuinka pahasti

• Auto kotona. Oli 7km mittarissa kun sain sen. Nyt vajaa satanen enemmän. Tästä se lähtee, ekoautoilu. 🙂

• Kyllä tässä nyt vähän pääsi yllättämään itsensäkin...   "...en tiedä, tuskin tuun täyssähköä ostamaan vielä hetkeen..." "... seuraavakin auto on varmaankin farkku, ei ainakaan sellainen naurett

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Sain eilen talvirenkaat pestyä ja vahattua. Olen pidemmän aikaa tehnyt näin niin on kyllä mukava sitten laittaa aikanaan kiiltävät vanteet alle. 

Käytin myös auton toissailtana St1:n Perfect tornado pesussa joita ostin sen 3 kpl 45 eurolla täältä palstalta lukemani tarjousvinkin perusteella. 14 minuuttia tais pesuohjelma kestää. Ihan ok lopputulos oli vaikkakin kylkilista ihan alhaalta ei tullut aivan puhtaaksi. Olin ajatellut vältellä uuden auton kanssa näitä koneharjapesuja mutta sorruin hyvään tarjoukseen. 

Kirjoitettu

Mun veikkaus edelleen että sähköautoille käy sama kun energiansäästölampuille. Ei varmaan polttomoottoriin paluuta, mutta mikä sitten tulee, saas nähdä. Tai yksityisautoilu kielletään, ainoastaan varakkaimmat ehkä voivat ajaa.

Kirjoitettu

Väärään aiheeseen meni, voi poistaa.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti:

Mun veikkaus edelleen että sähköautoille käy sama kun energiansäästölampuille. Ei varmaan polttomoottoriin paluuta, mutta mikä sitten tulee, saas nähdä. Tai yksityisautoilu kielletään, ainoastaan varakkaimmat ehkä voivat ajaa.

Meihemin videolla kohdasta 35.10 eteenpäin avautumista sähköautoista, yhden ihmisen mielipidehän tuo vaan on eli aika turhaa papatusta mutta toisaalta ihan hyviä pointtejakin tuossa oli,  videolla muuten koeajossa 7.5 litrainen V8 Buick Electra aikas komia auto.

Kirjoitettu

Onko se jotenkin jo liian vanhentunut malli. Niin kuin opel Amperakin. Tosin kai Leaf on kuitenkin välillä aina uudistunut. 

Noista Grande Panda ja Renault R5 on aika hauskoja retroautoja. Kia on epäonnistunut uusimpien autojen peräpäiden muotoilun kanssa pahasti (ev6 ja ev3). Edestä olisivat hienoja mutta perä aiheuttaa sen etten voisi missään nimessä ostaa. 

Enyaqin vaihtoehtona Skodalta Elroq on mielenkiintoinen jos takapenkin koko ja tavaratila riittäisi (nyt tarviin vielä Enyaqin kokoisen). 

Ioniq 5 on erikoisen näköinen mutta mä olen oppinut pitämään siitä. Työkaverilla on sellainen mutta heillä on ollut tosi paljon ongelmia. Takuuna korjattu kyllä mutta useamman kerran auto on tehnyt tenän. Esim mennyt vikatilaan ja kulkenut muutamaa kymppiä. 

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Mielenkiintoista, että Nissan Leafia ei oo koko listalla.

Eipä kyllä ole. Ei ole kummoinen auto nykypäivänä. Päällimmäisenä ongelmana pikalatauksen ongelmat, kun latausteho on heikko ja hyödyntää japanilaista CHAdeMO standardia, jota tukevia latureita on vähän. Paljon parempiakin vaihtoehtoja nykyään on. Käytettynä nuo toki on monelle sopivia pirssejä kaupunkikurvailuun, jos kotilataus onnistuu.

Kirjoitettu
3 minuuttia sitten, IncBuff kirjoitti:

Eipä kyllä ole. Ei ole kummoinen auto nykypäivänä. Päällimmäisenä ongelmana pikalatauksen ongelmat, kun latausteho on heikko ja hyödyntää japanilaista CHAdeMO standardia, jota tukevia latureita on vähän. Paljon parempiakin vaihtoehtoja nykyään on. Käytettynä nuo toki on monelle sopivia pirssejä kaupunkikurvailuun, jos kotilataus onnistuu.

Tuttavalla on kaksi tuollaista. Pienemmällä ja isommalla akustolla. Hän käyttää ainakin voimavirtapistokkeen ja auton välissä erikseen hankkimaansa muunninta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.