Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 20251 vuosi Ajantasainen säädös, sivulla 18. Trafikom Eli mun eka kirjoitus on oikein. Muokattu: 17. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 20251 vuosi Sain eilen talvirenkaat pestyä ja vahattua. Olen pidemmän aikaa tehnyt näin niin on kyllä mukava sitten laittaa aikanaan kiiltävät vanteet alle. Käytin myös auton toissailtana St1:n Perfect tornado pesussa joita ostin sen 3 kpl 45 eurolla täältä palstalta lukemani tarjousvinkin perusteella. 14 minuuttia tais pesuohjelma kestää. Ihan ok lopputulos oli vaikkakin kylkilista ihan alhaalta ei tullut aivan puhtaaksi. Olin ajatellut vältellä uuden auton kanssa näitä koneharjapesuja mutta sorruin hyvään tarjoukseen.
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Tällainen vois tulla retrona vaikka tuotantoon...
Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kävin Gardalla eka kerran 2008. Ihmettelin silloin, kun edellä ajoi Saab-merkkinen taksi.
Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 20251 vuosi 48 syl moottoripyörä.. https://www.facebook.com/Hagerty/videos/696779229392823/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi Top Gearin top 20 parhaat sähköautot listalla yllättäen voittaja ei ollut iso muodikas möhkö maasturi, Teslakin vasta sijalla 5. Uskon että sähköautoissa pienemmät mallit tulee olemaan se tulevaisuus, mutta onko sähköautot miten kauan se tulevaisuus on jo toinen asia.
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi Mun veikkaus edelleen että sähköautoille käy sama kun energiansäästölampuille. Ei varmaan polttomoottoriin paluuta, mutta mikä sitten tulee, saas nähdä. Tai yksityisautoilu kielletään, ainoastaan varakkaimmat ehkä voivat ajaa.
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi Väärään aiheeseen meni, voi poistaa. Muokattu: 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: Mun veikkaus edelleen että sähköautoille käy sama kun energiansäästölampuille. Ei varmaan polttomoottoriin paluuta, mutta mikä sitten tulee, saas nähdä. Tai yksityisautoilu kielletään, ainoastaan varakkaimmat ehkä voivat ajaa. Meihemin videolla kohdasta 35.10 eteenpäin avautumista sähköautoista, yhden ihmisen mielipidehän tuo vaan on eli aika turhaa papatusta mutta toisaalta ihan hyviä pointtejakin tuossa oli, videolla muuten koeajossa 7.5 litrainen V8 Buick Electra aikas komia auto.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi 17 tuntia sitten, Nickname kirjoitti: Top Gearin top 20 parhaat sähköautot listalla yllättäen voittaja ei ollut iso muodikas möhkö maasturi, Teslakin vasta sijalla 5. Mielenkiintoista, että Nissan Leafia ei oo koko listalla.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi Onko se jotenkin jo liian vanhentunut malli. Niin kuin opel Amperakin. Tosin kai Leaf on kuitenkin välillä aina uudistunut. Noista Grande Panda ja Renault R5 on aika hauskoja retroautoja. Kia on epäonnistunut uusimpien autojen peräpäiden muotoilun kanssa pahasti (ev6 ja ev3). Edestä olisivat hienoja mutta perä aiheuttaa sen etten voisi missään nimessä ostaa. Enyaqin vaihtoehtona Skodalta Elroq on mielenkiintoinen jos takapenkin koko ja tavaratila riittäisi (nyt tarviin vielä Enyaqin kokoisen). Ioniq 5 on erikoisen näköinen mutta mä olen oppinut pitämään siitä. Työkaverilla on sellainen mutta heillä on ollut tosi paljon ongelmia. Takuuna korjattu kyllä mutta useamman kerran auto on tehnyt tenän. Esim mennyt vikatilaan ja kulkenut muutamaa kymppiä.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi 4 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Mielenkiintoista, että Nissan Leafia ei oo koko listalla. Eipä kyllä ole. Ei ole kummoinen auto nykypäivänä. Päällimmäisenä ongelmana pikalatauksen ongelmat, kun latausteho on heikko ja hyödyntää japanilaista CHAdeMO standardia, jota tukevia latureita on vähän. Paljon parempiakin vaihtoehtoja nykyään on. Käytettynä nuo toki on monelle sopivia pirssejä kaupunkikurvailuun, jos kotilataus onnistuu.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi 3 minuuttia sitten, IncBuff kirjoitti: Eipä kyllä ole. Ei ole kummoinen auto nykypäivänä. Päällimmäisenä ongelmana pikalatauksen ongelmat, kun latausteho on heikko ja hyödyntää japanilaista CHAdeMO standardia, jota tukevia latureita on vähän. Paljon parempiakin vaihtoehtoja nykyään on. Käytettynä nuo toki on monelle sopivia pirssejä kaupunkikurvailuun, jos kotilataus onnistuu. Tuttavalla on kaksi tuollaista. Pienemmällä ja isommalla akustolla. Hän käyttää ainakin voimavirtapistokkeen ja auton välissä erikseen hankkimaansa muunninta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään