Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20251 vuosi Eihän 200tkm ajettua sentään vielä paaliin tarvii viedä, mulla oli aikasemmin liki 300tkm ajettu ruosteeton bensa Mondeo, hyvä jämäkkä auto, meni vaihtoon kun yksi liike erehtyi tarjoamaan auton markkinahinnan vaihdossa toiseen merkkiin.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Tämähän varmasti auttaa sakkaavan myynnin kanssa: https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/2956504d-48eb-4edc-9212-f6efa7c6b2c4 Lainaa Yhdysvaltain liikenneturvallisuusviranomainen NHTSA on saanut selville, että Tesla on saattanut koodata autoihinsa toiminnon, joka kytkee autopilotin pois päältä ennen törmäystä.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi 16.3.2025 klo 09.23, Nickname kirjoitti: ...mulla oli aikasemmin liki 300tkm ajettu ruosteeton bensa Mondeo, hyvä jämäkkä auto, Itsellä 2 scorpiota historiassa. Uusin oli katastrofi ja piti romuttaa ennen aikojaan.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Ford Scorpio. Noita ei liiemmin näkynt uutenakaan.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Saabin mainosta naapurista takavuosilta. Ei taitais laku-pekalla enää saada lämpöä mainostaa 😄
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Tähän on tultu: https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/8c09b919-f274-42a3-a510-6520a48ee65c Lainaa Itse auto perustuu jo vuonna 2006 esiteltyyn Fiat Ducato/Peugeot Boxer/Citroën Jumper/Opel Movano/Ram ProMaster/Vauxhall Movano/Zenith Electric Van/Maxwell Vehicles ePro -tuoteperheeseen
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi Tuli pösöön korjauskutsu ku kuulemma niskatuet voi valua asetetusta paikasta. (En oo kyllä ite huomannu mitään vikaa) Ja ku kävin ohiajaessa Vantaan liikkeen huoltotiskillä niin sanoi tyyppi että täällä olis toinenkin huoltokutsu ku päivittävät jonkun sähköjärjestelmän softan mitä ei voi OTAna jakaa. Ihmettelin että siitä ei oo mitään ilmotusta tullu niin ei kuulemma kaikista tuukaan. Ei osannu pimu sanoa tuleeko nyt vihdoin akun lämmitys tuohon. Ei ees tienny että ihan uusi malli ku yllättyi että kuukauden pari vanha. Sanoi ensin että vuoden vanha johon vastasin että ollu koko mallia vielä vuosi sitten. Noh, ensimmäinen vapaa aika kahden viikon päähän... Sanoi että ei suosittele että jään oottaa mut ei voi kuulema estääkään. Viddu lähden minnekään jonku 1h homman takia jostain Vantaan perukoilta. Varsinki ku näytti olevan isot pöytäryhmät istumiseen ja odotteluun. Muokattu: 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20251 vuosi ^ niskatuet valuu? siis nehän on kiinteä osa selkänojaa minne ne siittä valuu??, ja mä olen senverta lyhyt ettei mun niska edes ulotu sinne asti. Tällä menty kummiskin 19 vuotta. Fillari ostettu 2008, toivottavasti vielä joskus pystyn sillä ajaan...( kas tuossa vielä alkuperäinen satula joka vaihdettu mun pepulle sopivampaan...) Mutta mitäs tähän sanotte, se nopeusmittari ja tuossa 50km/h merkki on "aika alhaalla" 😎 olen tosi iloinen että koin tämän autoilun, oli paljon enemmän kun se pari tonnia ( just aloittanu työt...)sillä muutaman kuukauden jälkeen joku ajotaidoton ajoi tämän lunastuskuntoon ( siittä koitui tyypille yli kymppitonnin lasku ja vuokrausfirma konkkaan)...tässä muuten ollaan Linnatuulessa 😄 aivan mieletön kokemus, kaiken sen rahan arvoinen.
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kisu, niskatukia on erilaisia. Osassa penkki itsessään jatkuu niin ylös, että erillistä säädettävää niskatukea ei ole/ei tarvita. Normaalimpi versio on kuitenkin tuollainen, jossa penkin yläosassa on korkeus- ja joissain malleissa myös eteen-taakse suunnassa säädettävä pään taakse tuleva osa. Niskatueksi noita vakiintuneesti kutsutaan vaikka pään taaksehan ne kuuluu asemoida. Mulla oli edellisessä autossa ns. sporttipenkit ja niskatukea ei erikseen ollut. Koin sen huonona, koska mun vartalolle pääntuki oli silloin liian takana. No ei siihen kai ajaessa olekaan tarkoitus nojailla ettei vaan nukahda niin helposti mutta kun mun pään luonnollisesta asennosta selän jatkeena siinä penkissä pää jäi hyvin kauas pääntuesta, olisi takaa päin tulevan voimakkaan törmäyksen voimasta pää päässyt heilahtamaan voimakkaasti taaksepäin ennen tukeen osumistaan. Nykyisessä autossa on korkeussäädettävä tuki ja se on vähän lähempänä päätä mutta parempi oli kyllä toissa-autoni versio, jossa tukea pystyi liu'uttamaan myös muutamia senttejä eteen ja taakse ja siten etäisyyden takaraivosta sai mieleisekseen parhaiten.
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20251 vuosi Mulla on tälle päivälle taas varattu autopesu työpaikan parkkihallissa. Pysyy jonnekin ensi viikolle asti sitten kurattomana ennen seuraavia sateita. Pölyiseksi se toki saman tien tulee, kun teitä ei olla lakaistu. Toivottavasti en osu työmatkalla keskustan ulostuloväylillä noihin telkkarissa juuri varoitettuihin erityisliikennejärjestelyihin, joita tullaan tekemään Ukrainan pressan vierailun takia.
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20251 vuosi Vaan tuollapa mielenkiintoinen video Lidar tutkasta. Mies ajoi Tesla Model Y:llä tahallaan päin valeseinää – näin kävi
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20251 vuosi Tutka on siis parempi kuin Teslan kamerat, mutta ei kerrottu sitä mikä oikeasti kiinnostaa eli ajoiko se Tesla päin seinää vai ei...
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20251 vuosi Teslan kameroista voi olla hyötyäkin. Hurjasti mua ihmeyttää nuo toisten omaisuuden vahingoittajat. Ei vaan voi ymmärtää.
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20251 vuosi Täälläpäin kersat kävivät heittelemässä kananmunia niiden ökyn näköisten talojen päälle, jotka olivat lähellä päätietä. Mm. erään iäkkään lesken talo. Sokea ukkonsa oli hiljakkoin kuollut. Mistä syystä mainittu paikka ansaitsi kananmunasateen ? *ittu nuoriso on urpoa.
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Kevään ekat topless-hommat... siivosin molemmat autot sisältä, eli imurointi, pintojen pyyhkiminen ja penkkien pintapesu. Samoin kaikki ovikotelot kävin läpi. Tällainen kankeampikin äijä pystyy siivoamaan takapenkit, kun katto ei oo tiellä 😂 Bemu sai pintapesunkin, passatti pitää ajaa bossglossiin, kunhan isoin ruuhka siellä hälvenee
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään