Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Autot ja autoilu

Featured Replies

Kirjoitettu

Tuostahan löytyy toi 7-5, mutta ehkä vähän turhan alhaalla ja mahtaako tuossa silloin jäädä jo kämmenpohjat ja ulkosyrjät tyhjän päälle. Puoli 8 - puoli 5 olisi se ihanne. Mulla.

FqMZg7csk.jpg

• Viestejä 2.5k
  • Katselut 142.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• kmruuska Sanon nyt vaan, että aika turha yrittää tuota jatkuvaa Tesla provoa täällä. Oot jo suurimman osan ignorelistalla ja itse nyt vaivaudun tämän kerran vastaamaan. Sitä paitsi kuinka pahasti

• Auto kotona. Oli 7km mittarissa kun sain sen. Nyt vajaa satanen enemmän. Tästä se lähtee, ekoautoilu. 🙂

• Kyllä tässä nyt vähän pääsi yllättämään itsensäkin...   "...en tiedä, tuskin tuun täyssähköä ostamaan vielä hetkeen..." "... seuraavakin auto on varmaankin farkku, ei ainakaan sellainen naurett

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

En minä tiedä onko tuossa akun esilämmitystä, ei mitään hajua.

Kysyin ihan nyt myyjältä tätä. Ei sanonut suoraan että onko just mulla mutta sanoi että maahantuoja oli kertonut että niihin 5008 autoihin missä sitä ei vielä ole, tulee se jälkiasenteisena. Oletan että ilmaiseksi siis. Ja pakko varmaan olla sit pelkkä softapäivitys mikä aktivoi sen... Tuskin nyt kutsuvat autoja korjaamolle jonkin fyysisen lämppärin asennuksen takia. Ainakaan ilmaiseksi.

Ainakin kun googletin niin marraskuussa oli kun useat eri lähteet mitkä testanneet autoa niin kaikki sanoo että "ei ole esilämmitystä mutta on tulossa". Vissiin se on sit tulossa. Toivottavasti.

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Mulla Skodillakissa kun valitsee akun esilämmitysnäytön

Mulla ei moista näyttöä missään kyllä ole, eli tuskin on sitä esilämmitystäkään näinollen. Mutta tulossa lienee, kuten edellä kirjoitin. 🤞

Kirjoitettu

^Eikö tuo rekkarikilvillä "elvistely" olekaan VAIN Bemaristien ongelma? Pitää pippeliä jatkaa aina vaan jotenkin jos voi, jos bemarilla ajaa.

ps) Eikös sulla ollut avo-bemari, onko rekkarina AVO-001 tai BMW-007 tms? 😊

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Mulla ei moista näyttöä missään kyllä ole, eli tuskin on sitä esilämmitystäkään näinollen. Mutta tulossa lienee, kuten edellä kirjoitin. 🤞

Siellä täytyy olla rauta valmiina tosiaan ja sitten ohjelmistopäivitys ja mahdollinen joku pieni muutos vain tehdään jälkiasenteisena. Samalla kun softa päivitetään ilmestyy sitten se näyttövalintakin. Mutta hienoa jos sen saa edes jälkikäteen. Parantaa merkittävästi auton kylmän kelin latausnopeutta dc-pikalatausasemilla. 

Kirjoitettu
1 tunti sitten, concorde kirjoitti:

Eihän niitä spessukilpiä ole täällä kuin Mazdoissa 😉

Missä se mun kutonen on?
Toin autoni huoltoon, onkohan mun kutonen jo valmis?...öö siis mikäs oli se rekisterinumero. Mun kutonen...niin joo on varmaan sun mazda kutonen mutta rekisteri? kollega tulee siihen, että hei asiakkaan auton rekisterinumero on mun 6. Juurikin tämän takia 😄 
Ja seuraavaan autoon tulee NAH-7. Kun kerran tehdään niin tehdään kunnolla, kun autoa ostaa niin...hei! se on nykyisin "vain" 850e se erikoisrekisterikilpi ...ei siinä enää merkkaa mitään.

Kirjoitettu

^ nah-7 sillä nahkiaisilla on 7 kidusaukkoa. Nah-9 olisi myös, nejonöga....mutta mun mielestä toi nah seiska on parempi. Nahseiska kiitos.
Toivottavasti menisi siihen vielä jokunen vuosi, sillä tykkään nykyisestä autostani.

Kirjoitettu
9.6.2024 klo 13.34, Köfte kirjoitti:

Liikenteestä bongattu Ferrari, rekisterikilpenä NOT-911🤣

Tuo on kyllä yksi parhaista.

Kirjoitettu

Mulla on varuilla kilpi 'Southfork ranch', ostettu paikan päältä. Traktoriin kehtaisin laittaa alekkain keltaisen kilven kanssa.

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, Vierringe kirjoitti:

Eikös Vesalla ollut joskus ammoisina aikoina tuollainen Volvo XC90?

Joo oli. Maailman paskin auto hintaluokassaan. Vuoden pidin ja myin pois ku alko vituttaa liikaa sen kanssa. Eka kiinavolvo ja sen kyllä huomas. En ihmettele että palaa porox, mullakin valutti bensat ulos tankista parkkihallissa esim. Oli kuulema ominaisuus. Sata muutakin juttua kerkes tulla vuoden aikana, jaksa ees tässä vessassa istuessa avautuu enempää.

Hyvä ettei Kelan pääkonttoria evakuoitu ku VesaPn Volvo lemuaa bensalle parkkihallissa niin että haisi koko isoon taloon... Tuli paniikkisoitto että siirrä romus ulos. En tosin uskaltanu käynnistää ettei räjähdä koko paska.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tällainen akku autossa oli kyllä kova...  https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/7f6db081-d452-4b8f-a931-31d555f5df99

Lainaa

Jos nyt kehitetty akkuteknologia saadaan myös ajoneuvoihin, tarkoittaisi se lähes ikuista ajoakkua. Jos auton akku ladataan täyteen ja ajetaan tyhjäksi joka päivä, tulee tuo 10 000 latauskertaa täyteen 27 vuoden kuluttua. Ja silloinkin akku olisi siis menettänyt kapasiteetistaan vasta prosentin. Eli se muu auto ympäriltä hajoaisi paljon aikaisemmin ennen kuin tämä akku menettäisi tehonsa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.