Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, Densen kirjoitti: Siis eikö sen pitänyt lopettaa praktiikka vasta vuodenvaihteessa? Näin ajattelin itsekin. No, JOS perustaa puljun pienemmissä tiloissa ja pyytää sinne töihin - olen muutaman vuoden ja säästän rahaa, ja teen sitten vastaoharit, mukavasti aamulla, että se on sitten tässä moro.
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Rahan voima on kyllä kova. Voittaa kaikki kiusauksen, välinpitämättömyyden ja muun paskan haitatkin. Pitäisi olla jotain ylpeyttä itsessä sen verran ettei suostu kaikkeen, vaikka siitä maksettaskin. No, kukin taplaa tyylillään. 😑 Ontopic: Ei vituta. Muokattu: 4. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20241 vuosi On ja pitäis. Toisaalta raha on varsinkin kun sitä ei ole, melko elämää määrittävä tekiä. Ismo Leikola sanoi kirjassaan ettei hän ole koskaan välittänyt rahasta, lapsuuden kodissa ei puhuttu rahasta. Heh, melko varmasti siksi, että sitä oli ainakin välttämättömimpiin asioihin. Ite muistan kun äiti itki (siis oikeasti itki) ettei raha riitä ja mitä me nyt tehdään ja myöhemmin kun itse laski pennejä ja totesi että kyllä tämä tästä jos syön nyt viikon vaan makaroonia ja ehkä max 2 päivää syömättä. Nyt kun on riittävästi pakollisiin + yleensä vähän ylikin, niin haave siirtyy summiin jolla voisi jättää jo duunit nyt tai edes ryhtyä massiivista remppaa tekemään. Mutta on topic: ei vituta... mikä on sinänsä ihme, sillä maanantaina käydään lekurin tuomio hakemassa verikokeen tuloksiin, jotka nyt eivät olleet yhtään parantuneet, päin vastoin. Ehkä joku tyyntä myrskyn edellä -efekti.
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20241 vuosi 2 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Rahan voima on kyllä kova. Voittaa kaikki kiusauksen, välinpitämättömyyden ja muun paskan haitatkin. Pitäisi olla jotain ylpeyttä itsessä sen verran ettei suostu kaikkeen, vaikka siitä maksettaskin. No, kukin taplaa tyylillään. 😑 Ontopic: Ei vituta. Se vaan kun pitää maksaa autoilua ( tartten kun käyn talkoissa ja Nakkilassa, kyllä jotain tekemistä muitten kanssa on aika välttämätön olla ), yhtiövastike, sähkö, vesi, lehti ( tarviin Aamulehden) ja netti sekä puhelin. Ruokaakin pitää ostaa. Ja aika-ajoin pyörään ketjut ja rataspakka. Olin kyllä iloinen että pystyin ostaan vähän parempaa ruokaa ja erilaisia kalavalmisteita. Nyt ei osteta ruianpallasta; tosin nieriäfileestä tulee vähintään 4 kerraksi kun syön aterialla kalaa noin 100g. Kyllä se elämä menee ankeeksi ja jatkuvaksi niukkailuksi peruspäivärahalla. Hyvä se on siinä sanoa jos itellä on vakityö ja tulee myös työeläke. Mieti ite elämääsi noin 700e/kk. Kyllä harmittaa, tilasin 8.9. jarrulänget ja jarrupaloja, vieläkään ei ole tulleet. Tulee Alankomaista. Amerikan paketit kulkee noin 5vko, Liettuastakin paketti tullut nyt Helsinki-Vantaalle 3 viikossa. lisäys. Niin siis en mä ihan millä tahansa ehdoilla sinne "ehkä" työpaikkaan mene, yrittäjäksi en enää ala. Tuntipalkka, ja tuntiin mahtuu 4 asiakasta eikä yhtään "väliin"... Muokattu: 4. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 20241 vuosi Ei. Hämmästyttävää sinällään kuluneen viikon tapahtumat huomioiden. Rouva kummasteli tapahtuneita aivopieruiluja kotona, ei aivan tavallista esim. kahvipurkki aivan väärässä paikassa, poltin aamiaisleipäni, jne... Minulla ei ole mitään hätää, töissä itsestäni riippumaton asia vähän eskaloitui, kylläkin onneksi muiden ongelmaksi.
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20241 vuosi Unohdin synttärilahjan ja huomasin sen, kun olin päässyt jo stadiin jossa juhlat. Nyt junalla menossa takas himaan hakee sitä...
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20241 vuosi 4 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Unohdin synttärilahjan ja huomasin sen, kun olin päässyt jo stadiin jossa juhlat. Nyt junalla menossa takas himaan hakee sitä... Ei se mitään --- vietetty merkkipäivää Nakkilassa ja ite sitä ptää itelleen syntymäpäivälahjaa...tosin tässä tapauksessa ei- aineellinen, erittäin hyvä... Muokattu: 5. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu kirotusvirhe
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20241 vuosi Kaksi ekaa työttömyyspäivää menikin ihan ok, muttanyt iski isoväsy ja masennus. Piti ajella aamulenkki ja lisäksi käydä lintutornilla pyörällä, sekä vakiokierros Loukonlahdessa....ajelin äskön 20km ja se jää siihen. Väsyttää ja itkettää...ajellessanikin myhäilin "Tuli kirkkoon mies ja lapsi" - ja erityisesti kohtaa "minä tahtoisin Isä jo kotiin, Isä minua väsyttää..."
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20241 vuosi Soita tonne (https://laakariasema.net/ajokorttitodistus-tampere.html) ja tarjoa itseäsi sinne töihin. Jos teidän putiikista ei enää saa kohtuuhintaisia todistuksia niin voisin kuvitella, että tuonne 70eur todistusjonoon tulee ruuhkaa, jota sä olisit pätevä purkamaan. Muokattu: 6. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ painajaismainen työmatka ( sinne Pellavaan ), mä en nyt hetkeen tee kun soitan työkkäriin ( oli sujlettu viime to-pe) että työttömyys alkoi jo nyt ( ilmoitin alkain 1.11. ) Ja fine, menin ajelun jälkeen "vähäksi aikaa pitkälleen" heräsin äskön, siis puoli kahdelta illalla! Muokattu: 6. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: ^ painajaismainen työmatka Olisko kilometrin pidempi kuin Hämeenkadulle? Ja sä ajat 100+km päivässä, niin aja aamuyöstä vaan 90km, niin toi extra-kilsa ei tunnut missään. Tuonne taitaa mennä kevli pihaan asti...
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ ei se kilometrimäärä, mutta Rautatieaseman jälkeen ( jokusen kerran käyny Tammelantorilla nahkiaispakettia noutamassa) on ihan järkyttävän söheröistä ilman lumisöheröäkin. Eikä tuolla nyt haluta että joku tulee viemään omistajakaksikolta tuloja...siis tuolla on 2 erikoistuvaa lääkäriä kun haluaa pitää yllä peruspotilastaitoja.
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20241 vuosi Aattelin hakea pari croissanttia Lidlistä ja ovella oli lappu, että korttimaksaminen ei toimi. Ei ollut käteistä ja ottomaatillakin olisi ollut 10 ihmisen jono. Poistuin taistelun hävinneenä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään